jak spuścić płyn chłodniczy
-
No bo normalnie nie wiem.
Otóż spuszczałem płyn chodnicy tak jak mówi pismo, czyli przez śrubę spustową na róże od chłodnicy, a ze przy okazji miałem ZDJĘTĄ GŁOWICĘ (bo uszczelka poszła) postanowiłem zaobserwować obniżanie się lustra płynu w komorze silnika.
I co? i nic, płyn zleciał z chłodnicy a w komorze ani drgnął.Żeby tylko nie trzeba było pompy wody odkręcać
-
Nie wiem jak w Skodzie, ale w Seatach trzeba jeszcze na minutkę auto odpalić.
-
No raczej nie odpali bo ma główkę zdjętą
-
No raczej nie
odpali bo ma główkę zdjętąWiem, wiem.
Dlatego właśnie nie chce mu zejść płyn z bloku silnika.
-
W bloku silnika też trzeba odkręcić odpowiedni korek - zapomnieliście o termostacie, który zamyka przepływ między dwoma obiegami...
-
uścielając ten dodatkowy korek jest na bloku silnika, z przodu, z prawej, poniżej pokrywy bocznej