moc na ssaniu i gdy jest zimno
-
witam, osanio zauwazyłem dziwny problem, mianowice gdy pojechalem do zakopca i było troszke zimniej w nocy to rano sie zdziwiłem. tj zuto odpaliło bez problemu nawet na gazie, ale gdy chcialem ruszyc pod wieksza gorke poprostu brakowalo mocy slabe auto jak nigdy. i tak probowlem wjezdzac az wkoncy ssanie sie wylaczylo tj temperatura weszla na biale pole i wtedy moc powrociła.! co jest tego powodem?? i jak temu zaradzic? a druga sprawa to tez dziwne bo jak jest goroco na dworze ponad 25 stopni to auto uzyskuje odpowienie predkosci na poszczegolnych biegach tj na 2 ponad 40 rpzy 3000 obr. na 3 ponad 60 na 4 ponad 80 i na 5 ponad 110. a gdy jest jednak chlodno predkosci te obnizaja sie srednio o jakies 15 km/h. co moze byc tego powodem?
pozdrawiwam. -
witam, osanio zauwazyłem dziwny problem, mianowice gdy pojechalem do zakopca i było troszke
zimniej w nocy to rano sie zdziwiłem. tj zuto odpaliło bez problemu nawet na gazie, ale gdy
chcialem ruszyc pod wieksza gorke poprostu brakowalo mocy slabe auto jak nigdy. i tak
probowlem wjezdzac az wkoncy ssanie sie wylaczylo tj temperatura weszla na biale pole i
wtedy moc powrociła.! co jest tego powodem?? i jak temu zaradzic? a druga sprawa to tez
dziwne bo jak jest goroco na dworze ponad 25 stopni to auto uzyskuje odpowienie predkosci
na poszczegolnych biegach tj na 2 ponad 40 rpzy 3000 obr. na 3 ponad 60 na 4 ponad 80 i na
5 ponad 110. a gdy jest jednak chlodno predkosci te obnizaja sie srednio o jakies 15 km/h.
co moze byc tego powodem?
pozdrawiwam.a termostat sprawdzales ?
-
witam, osanio zauwazyłem dziwny problem, mianowice gdy pojechalem do zakopca i było troszke
zimniej w nocy to rano sie zdziwiłem. tj zuto odpaliło bez problemu nawet na gazie, ale gdy
chcialem ruszyc pod wieksza gorke poprostu brakowalo mocy slabe auto jak nigdy. i tak
probowlem wjezdzac az wkoncy ssanie sie wylaczylo tj temperatura weszla na biale pole i
wtedy moc powrociła.! co jest tego powodem?? i jak temu zaradzic? a druga sprawa to tez
dziwne bo jak jest goroco na dworze ponad 25 stopni to auto uzyskuje odpowienie predkosci
na poszczegolnych biegach tj na 2 ponad 40 rpzy 3000 obr. na 3 ponad 60 na 4 ponad 80 i na
5 ponad 110. a gdy jest jednak chlodno predkosci te obnizaja sie srednio o jakies 15 km/h.
co moze byc tego powodem?
pozdrawiwam.Co do prędkości samochodu a prędkości obrotowej silnika to były już wątki głównie chodzi o przekłamania prędkościomierza w zależności od temperatur. Gdy jest cieplej licznik pokazuje większą prędkość przy tych samych obrotach. Powodem spadku mocy może być termostat, zabrudzony filtr powietrza, zły stan układu zapłonowego itp.
-
Co do prędkości samochodu a prędkości obrotowej silnika to były już wątki głównie chodzi o
przekłamania prędkościomierza w zależności od temperatur. Gdy jest cieplej licznik pokazuje
większą prędkość przy tych samych obrotach. Powodem spadku mocy może być termostat,
zabrudzony filtr powietrza, zły stan układu zapłonowego itp.jesli chodzi o predkosc to przewaznie jezdze z GPSem wiec wiedze jak pokazuje licznik w porownaniu z GPSem. i jest to roznica 2-3 Km/h, a jaki wpływ moze miec termaostat na moc? wymieniałem go w zeszłym roku. a wczesniej było tak samo.
-
jesli chodzi o predkosc to przewaznie jezdze z GPSem wiec wiedze jak pokazuje licznik w
porownaniu z GPSem. i jest to roznica 2-3 Km/h, a jaki wpływ moze miec termaostat na moc?
wymieniałem go w zeszłym roku. a wczesniej było tak samo.Ma wpływ bo chodzi o termostat przy filtrze powietrza który puszcza albo ciepłe albo zimne powietrze (w zimnym jest więcej tlenu).