witam. pytanie tak jak w temacie.
pozdrawiam:)
bogi007
@bogi007
Najnowszy post utworzony przez bogi007
-
Czy felgi ze 105 beda pasowały do favority??
-
RE: Jakość gazu ?
a co do jakosci gazu to jestem teraz na etapie testowania róznych stacji. do tej pory tankowałem tylko na BP i autko fajnie sie zbiera i w miescie spalanie wychodzi około 10/100 wczoraj zatankolałem z koniecznosci na schellu. jakis maja nowy Vpower gaz. nie wiem jak wyjdzie spalanie ale moc jest podobna. a co do stacji no name. to racja maja ciulate gazy. bedac u babci musialem na takiej tankowac a ze jest to w gorach to i widze jaka mam moc. no i jak wlałem to gowno to rano nie potrafilem ruszyc pod pierwsza lepsza gorke. dopireo jak auto sie zagrzalo to ledwo co poszło. DZIADOSTWO.
-
RE: Jakość gazu ?
zimno sie robi a co za tych idzie gaz staje sie ciezszy i samochod wiecej pali.
gaz sie nei moze zrobic ciezszy! a co do tego ile wchodzi gazu do butli w zimie a ile w lato to o to chodzi ze jak jest gorąco to gaz sie rozpręża- ale wazy tyle samo- przez co ma wiekszą objetosc i mniej go wchodzi do butli niz w zimie gdy wszytko jest zmrozone. o.
-
RE: syczenie z silnika
witam. moze jakis przewód podcisnieniowy? a to syczy przy lekkim dodawaniu gazu czy na maxa i akurat w tych obrotach?
-
RE: moc na ssaniu i gdy jest zimno
Co do prędkości samochodu a prędkości obrotowej silnika to były już wątki głównie chodzi o
przekłamania prędkościomierza w zależności od temperatur. Gdy jest cieplej licznik pokazuje
większą prędkość przy tych samych obrotach. Powodem spadku mocy może być termostat,
zabrudzony filtr powietrza, zły stan układu zapłonowego itp.jesli chodzi o predkosc to przewaznie jezdze z GPSem wiec wiedze jak pokazuje licznik w porownaniu z GPSem. i jest to roznica 2-3 Km/h, a jaki wpływ moze miec termaostat na moc? wymieniałem go w zeszłym roku. a wczesniej było tak samo.
-
RE: kolejność przewodów WN
1-1, 2-2,3-3,4-4 i tylko taka.
no to po co sa numerki na glowicy?
-
kolejność przewodów WN
Witam ponownie. osatnio majac chwilke czasu zagladnąlem pod maske i do ksiazeczki jalowieckiego i znalazłem cos dziwnego u siebie w aucie. tzn. kolejnosc podlaczenia kabli u mnie jest taka: 1-1, 2-2 3-3 4-4. a jalowiecki podaje taka: nr na kopulce idzie do cylindra pierwszego. nr 2 do cylindra 3. nr 3 do cylindra 4 a nr 4 do cylindra 2. auto chodzi nawet normalnie tylko nie pojedzie szybciej niz 120... gdy przepne kable tak jak podaje jalowiecki auto nawet nie odpala. jak ta sprawa wyglada u waS I dlaczego nie działa ustawienie z jalowieckiego?
pozdrawiam. -
moc na ssaniu i gdy jest zimno
witam, osanio zauwazyłem dziwny problem, mianowice gdy pojechalem do zakopca i było troszke zimniej w nocy to rano sie zdziwiłem. tj zuto odpaliło bez problemu nawet na gazie, ale gdy chcialem ruszyc pod wieksza gorke poprostu brakowalo mocy slabe auto jak nigdy. i tak probowlem wjezdzac az wkoncy ssanie sie wylaczylo tj temperatura weszla na biale pole i wtedy moc powrociła.! co jest tego powodem?? i jak temu zaradzic? a druga sprawa to tez dziwne bo jak jest goroco na dworze ponad 25 stopni to auto uzyskuje odpowienie predkosci na poszczegolnych biegach tj na 2 ponad 40 rpzy 3000 obr. na 3 ponad 60 na 4 ponad 80 i na 5 ponad 110. a gdy jest jednak chlodno predkosci te obnizaja sie srednio o jakies 15 km/h. co moze byc tego powodem?
pozdrawiwam. -
dziwne popiskiwanie...
witam ponownie. nipokoji mnie dziwny dzwiek zwyczajny pisk. w prezrwach co kilka sekund gdy hamuje silnikiem. piski wyfobywaja sie jakby z przedniego kola ale nie jestem pewnien dokladnie skad bo sa one tlyko podczas jazdy. coz to moze byc takiego? ktos sie spotkał z takim czyms?
-
RE: obroty spadają zbyt póżno w fav
i dopiero gdy wejdzie na środkowe pole wskazówka temperatury wraca wszystko do
normy!!!
co rozumiesz mowiac srodkowe pole ??