Problem z przepustnicą / komputerem ?
-
Mam problem. Wykasowali mi błędy z komputera (Felicia 1.3 bez inst. gaz.) i zaczęły się problemy. Silnik zaczął wchodzić na jałowym biegu na wysokie obroty, a po jakimś czasie pulsować obrotami. Tak jest na "luzie" i podczas jazdy. Powiedziano mi, że to przepustnica (na to wskazywały błędy). Po wyczyszczeniu przepustnicy nic się nie poprawiło. Nie można było wykonać nastaw podstawowych po czyszczeniu. Wg tych magików nie pracuje silnik krokowy biegu jałowego i jest do wymiany. Trochę mnie dziwi fakt, że przed kasowaniem błędów było wszystko OK. Pomóżcie !!
-
Mam problem. Wykasowali mi błędy z komputera (Felicia 1.3 bez inst. gaz.) i zaczęły się
problemy. Silnik zaczął wchodzić na jałowym biegu na wysokie obroty, a po jakimś czasie
pulsować obrotami. Tak jest na "luzie" i podczas jazdy. Powiedziano mi, że to przepustnica
(na to wskazywały błędy). Po wyczyszczeniu przepustnicy nic się nie poprawiło. Nie można
było wykonać nastaw podstawowych po czyszczeniu. Wg tych magików nie pracuje silnik krokowy
biegu jałowego i jest do wymiany. Trochę mnie dziwi fakt, że przed kasowaniem błędów było
wszystko OK. Pomóżcie !!Jak wyczyściłem przepustnicę u siebie to też miałem problem z wysokimi obrotami. Trochę falowały, czasem auto zgasło (ale żadko). Jak pojechałem do Fachowca, który zajmuje się tylko i wyłącznie Skodami, sprawdził i powiedział, że wszystko jest OK i muszę pojeździć z tym trochę i po przejechaniu kilkuset kilometrów (u mnie około 270) silnik zaczą pracować jak fabrycznie ustawiony.
Spróbuj zrobić trochę kilometrów i zobacz czy coś się poprawi, sprawdź też prawidłowość połączeń gumowych przewodów przy klektorze ssącym. Narazie tyle mogę podpowiedzieć.
Znajdź jak możesz też mechanika, który zajmuje się tylko i wyłącznie Skodami, tacy fachowcy na pewno lepiej zdiagnozują co jest nie tak. -
Mam problem. Wykasowali mi błędy z komputera (Felicia 1.3 bez inst. gaz.) i zaczęły się
problemy. Silnik zaczął wchodzić na jałowym biegu na wysokie obroty, a po jakimś czasie
pulsować obrotami. Tak jest na "luzie" i podczas jazdy. Powiedziano mi, że to przepustnica
(na to wskazywały błędy). Po wyczyszczeniu przepustnicy nic się nie poprawiło. Nie można
było wykonać nastaw podstawowych po czyszczeniu. Wg tych magików nie pracuje silnik krokowy
biegu jałowego i jest do wymiany. Trochę mnie dziwi fakt, że przed kasowaniem błędów było
wszystko OK. Pomóżcie !!Witaj. Sprobuj też wyjąć i wyczyścić silnik krokowy i pojeździj trochę a powinno się wszystko uspokoić.
Pozdrawiam. -
Jak wyczyściłem przepustnicę u siebie to też miałem problem z wysokimi obrotami. Trochę
falowały, czasem auto zgasło (ale żadko). Jak pojechałem do Fachowca, który zajmuje się
tylko i wyłącznie Skodami, sprawdził i powiedział, że wszystko jest OK i muszę pojeździć z
tym trochę i po przejechaniu kilkuset kilometrów (u mnie około 270) silnik zaczą pracować
jak fabrycznie ustawiony.
Spróbuj zrobić trochę kilometrów i zobacz czy coś się poprawi, sprawdź też prawidłowość połączeń
gumowych przewodów przy klektorze ssącym. Narazie tyle mogę podpowiedzieć.
Znajdź jak możesz też mechanika, który zajmuje się tylko i wyłącznie Skodami, tacy fachowcy na
pewno lepiej zdiagnozują co jest nie tak.Wielkie dzięki. Pojeżdżę, zobaczę. Jutro mam zamiar odwiedzić fachmana od skody. Jest dobry mechanicznie, to może zna jakieś patenty. Jak coś pomoże, to napiszę, może przyda się jeszcze komus ten wątek. Pozdrawiam wszystkich.
-
Wielkie dzięki. Pojeżdżę, zobaczę. Jutro mam zamiar odwiedzić fachmana od skody. Jest dobry
mechanicznie, to może zna jakieś patenty. Jak coś pomoże, to napiszę, może przyda się
jeszcze komus ten wątek. Pozdrawiam wszystkich.Nie wiem jak w felicjii ale w fabii mojego taty (silnik skody taki sam tyle ze 1.4) tez falowały obroty, znajomy mechanik wyczyścił i podpiął do komputera (najprawdopodobniej po to by błędy wykasować) i powiedział ze tak zawsze trzeba robić
-
Nie wiem jak w felicjii ale w fabii mojego taty (silnik skody taki sam tyle ze 1.4) tez falowały
obroty, znajomy mechanik wyczyścił i podpiął do komputera (najprawdopodobniej po to by
błędy wykasować) i powiedział ze tak zawsze trzeba robićdokładnie samo czyszczenie przepustnicy może nie pomóc jak było dużo syfu to trzeba podpiąc pod komputer i wgrac fabryczne nastawy, a skoro magicy nie potrafia to zmien warsztat
-
dokładnie samo czyszczenie przepustnicy może nie pomóc jak było dużo syfu to trzeba podpiąc pod
komputer i wgrac fabryczne nastawy, a skoro magicy nie potrafia to zmien warsztata powiedz mi czy moze byc tak ze falowanie obrotów przy mechanicznie jzu dobrym gażnieku mogą być spowodowane błedem komputera ??cały czas świeci mi kontrolka błędu.. czy kasowanie mogło by pomuc ?? .powiem ze chodzi tu o Favorite Lse
pozdro !
-
dokładnie samo czyszczenie przepustnicy może nie pomóc jak było dużo syfu to trzeba podpiąc pod
komputer i wgrac fabryczne nastawy, a skoro magicy nie potrafia to zmien warsztatwiesz, problem jest w tym, że po wyczyszczeniu przepustnicy podłaczali się do komputera, wykasowali błedy i chcieli wykonać nastawy podstawowe zgodnie "ze sztuką". Problem polega na tym, że o ile błedy dało się skasować, to nastaw podstawowych już się nie dało, bo w ogóle nie można się było połączyć z tą częscią silnika.
Byłem u jeszcze jednego mechanika, do którego mam duże zaufanie. Powiedział, że nic się nie da zrobić i trzeba wymienić przepustnicę, ale jest duża szansa, że komputer sobie to jakoś poukłada i obroty się wyrównają. Mam świadomość, że jest to działanie trochę zastępcze, ale w obecnej sytuacji ciężko jest wywalić kupę kasy na nową przepustnicę. A przy okazji, może ma ktoś schemat sterownika silnika krokowego?