podpowiedzcie
-
jak lece trasą tak nawet nie za szybko i chcę zmienić bieg to favoritka mi gaśnie, zlikwidowałem możliwość łapania lewego powietrza przez uszczelkę pod filtrem powietrza i wydaje mi się że to wina zaworu zwrotnego podciśnienia na tym wężu z serwa do kolektora dolotowego mam więc w związku z tym 2 pytania:
1. w którą stronę powinien on puszczać ciśnienie (poprzedni właściciel auta to pała i możliwe że odwrotnie założył)?
2. ile taki zawór może kosztować i czy pasuje od jakiegoś innego samochodu?
wszystkim i za wszelką pomoc dziękuję -
a na postoju ma wolne obroty czy nie?
Ja miałem taki przypadek że walnął mi bezpiecznik i tez auto gasło po zdjęciu nogi z gazu.
Co z uszczelką pod gażnikiem masz pewność że jest szczelna??
Zdejmij filtr powietrza i odpal auto potem jakaś czystą szmatą zastaw go od gory tak żeby nie dostawał wogóle powietrza, jak zgaśnie to dobrze, jak nie to ciągnia lewe.
A co do zaworu zwrotnego to umnie jest on strzłką skierowany w strone kolektora -
jak lece trasą tak nawet nie za szybko i chcę zmienić
bieg to favoritka mi gaśnie, zlikwidowałem
możliwość łapania lewego powietrza przez uszczelkę
pod filtrem powietrza i wydaje mi się że to wina
zaworu zwrotnego podciśnienia na tym wężu z serwa
do kolektora dolotowego mam więc w związku z tym 2
pytania:
1. w którą stronę powinien on puszczać ciśnienie
(poprzedni właściciel auta to pała i możliwe że
odwrotnie założył)?
2. ile taki zawór może kosztować i czy pasuje od
jakiegoś innego samochodu?
wszystkim i za wszelką pomoc dziękujęStrzałką w stronę silnika kolektora ssącego bo w tą stronę zasysa. Ja zapłaciłem jakiś czas temu około 20 zł. Kupiłęm od razu ściągaczki opaski na śrubę i przewód. Pozdrawiam
-
A ja dzisiaj zauważyłem, że jak "popompuję" pedałem hamulca kiedy samochód stoi to obroty maleją na tyle znacznie, że silnik ledwo się obraca. Czy to też może być wina tego zaworka? Poza tym przy naciskaniu pedału hamulca słychać syczenie, ale tylko w chwili naciskania. Dzięki za wszelką pomoc.
-
A ja dzisiaj zauważyłem, że jak "popompuję" pedałem
hamulca kiedy samochód stoi to obroty maleją na
tyle znacznie, że silnik ledwo się obraca. Czy to
też może być wina tego zaworka? Poza tym przy
naciskaniu pedału hamulca słychać syczenie, ale
tylko w chwili naciskania. Dzięki za wszelką pomoc.Wymień zaworek i przewód powinno pomóc.
-
Ja mam to samo i wimienilem i nie pomoglo a hamulce juz mi chodza jak bez serwa bede musial do mechanika z ttym jechac
-
Ja mam to samo i wimienilem i nie pomoglo a hamulce juz
mi chodza jak bez serwa bede musial do mechanika z
ttym jechacZakładam tą optymistyczną wersję, wcale nie twierdzę że nie może być serwo uszkodzone.
-
Ja mam to samo i wimienilem i nie pomoglo a hamulce juz mi chodza jak bez serwa bede musial do
mechanika z ttym jechacWymień króciec kątowy serwa. Tam najczęściej dostaje się lewe powietrze. U mnie było podobnie. Wymieniłem zawór, przewód i dopiero po wymianie króćca przestało syczeć i serwo działa jak należy.
Pozdrawiam
-
Ale bylem w skle[pie i gosciu mi powiedzial ze tego niema i niesprzedaja takiej czesci oddzielnie. Pojade do innego
-
panowie a ten zawór to pasuje z innych samochodów np. z poloneza czy golfa?
-
Ale bylem w skle[pie i gosciu mi powiedzial ze tego niema i niesprzedaja takiej czesci
oddzielnie. Pojade do innegoFakt nie we wszystkich sklepach to mają. W Łodzi w sklepie skody króciec kosztuje 5,50 zł. Czasem w sklepach jest sprzedawany komplet tzn.: króciec + przewód pociśnieniowy + zawór.