korozja niszczy wszechświat (i nie tylko)
-
Tylko weź to przetłumacz kobiecie
honda po którą jadę w sobotę jest nieco poobijana i narzeczonej już sie nie podoba ,a możliwe że będzie jeździła bezawaryjnie -
Tylko weź to
przetłumacz kobiecie
honda po którą jadę
w sobotę jest nieco poobijana i narzeczonej już sie nie podoba ,a możliwe że będzie
jeździła bezawaryjnieCóż, "baby" tak już mają
Moja żonka też jak widzi samochód z jakimkolwiek uszczerbkiem na karoserii lub wnętrzu to mówi, że to jest stary złom. Co ciekawe nie przeszkadza jej np. matowy lakier...
A jak w aucie na liczniku widnieje przebieg 120tyś km to nawet nie podchodzi (nie zależnie ile by ten samochód nie miał lat ) bo na pewno jest zjeżdżony i zaraz się rozpadnie.Dlatego zakupami pojazdów w moim domu zajmuję się ja, bo inaczej do tej pory byśmy rowerem jeździli
-
Akurat korozja nie jest największym problemem starych samochodów - spawanie czy szpachlowanie jest raczej tanią i trwałą naprawą, przynajmniej w porównaniu do napraw elektroniki czy silników w nowoczesnych samochodach.
-
Elektronika i owszem ale silnik? IMO jest dokładnie taki sam jak 10, 20 lat temu. Ma kadłub, wał korbowy, korbowody, tłoki, głowicę z zaworami i coś innego? Sterowanie tak, zmieniło się ale część mechaniczna silnika nie. (IMO)
-
Akurat korozja nie
jest największym problemem starych samochodów - spawanie czy szpachlowanie jest
raczej tanią i trwałą naprawą...Nie zgodziłbym się, zazwyczaj tam gdzie jest szpachla po 2 latach jest i ruda
-
Elektronika i
owszem ale silnik? IMO jest dokładnie taki sam jak 10, 20 lat temu. Ma kadłub, wał
korbowy, korbowody, tłoki, głowicę z zaworami i coś innego? Sterowanie tak, zmieniło
się ale część mechaniczna silnika nie. (IMO)Układy zasilania są inne i to już wystarczy. Inna sprawa, że elementy które wymieniłeś są zdecydowanie mniej trwałe, niż 20 lat temu, a i naprawa droższa bo trzeba rozbierać pół samochodu żeby wymienić jakąś pierdołę, np. rozrząd.
-
-
Układy zasilania są
inne i to już wystarczy.To jest sterowanie silnika
Inna sprawa, że elementy które wymieniłeś są zdecydowanie
mniej trwałe, niż 20 lat temu,Ale są takie same. Tłoki nie są kwadratowe, wał korbowy jest podparty na łożyskach i co by tu jeszcze
a i naprawa droższa bo trzeba rozbierać pół samochodu
żeby wymienić jakąś pierdołę, np. rozrząd.I wracamy do początku. Może i więcej pracy przy dojściu do części ale silnik to silnik.
Dobra. Już się nie wtrącam
-
Nie zgodziłbym się,
zazwyczaj tam gdzie jest szpachla po 2 latach jest i rudaDobre i 2 lata
-
-
Akurat korozja nie
jest największym problemem starych samochodów - spawanie czy szpachlowanie jest
raczej tanią i trwałą naprawą, przynajmniej w porównaniu do napraw elektroniki czy
silników w nowoczesnych samochodach.Nie generalizowałbym, są samochody które ruda tak lubi, że przy spawaniu jest problem by znaleźć zdrowy kawałek do przyspawania. Zobacz ile Tico i Swiftów kończy swój żywot przez rudą, a nie przez awarie. W nowoczesnych samochodach też jest różnie z tą awaryjnością silników i elektroniki, jedne psują się częściej, inne rzadziej.
-
Nie
generalizowałbym, są samochody które ruda tak lubi, że przy spawaniu jest problem by
znaleźć zdrowy kawałek do przyspawania. Zobacz ile Tico i Swiftów kończy swój żywot
przez rudą, a nie przez awarie. W nowoczesnych samochodach też jest różnie z tą
awaryjnością silników i elektroniki, jedne psują się częściej, inne rzadziej.Jak w tym dowcipie:
"Kupiłem delikatnie skorodowane auto. Blacharz powiedział, że nie ma się do czego przyczepić"