Tata Indica '2010 - kłopot z hamulcami
-
No ale firma Tata zamknęła swoje przedstawicielstwo w Polsce i z częściami, serwisem i naprawami gwarancyjnymi będzie coraz trudniej
Niedawno widziałem Tatę Indicę na żywo i napiszę, że wyglądała jak auto kilkunastoletnie... Do tego jakość plastików i montażu elementów karoserii...
-
No ale firma Tata
zamknęła swoje przedstawicielstwo w Polsce i z częściami, serwisem i naprawami
gwarancyjnymi będzie coraz trudniej
Niedawno widziałem
Tatę Indicę na żywo i napiszę, że wyglądała jak auto kilkunastoletnie... Do tego
jakość plastików i montażu elementów karoserii...Umowy na części są podpisane, to samo z serwisem... Daewoo nie ma już w Polsce kilkanaście lat, a części kupujesz w ASO bez problemów...
Miałem do czynienia z Vistą oraz poprzednią Indicą i zgadzam się z opinią, iż starszy model nie jest zbyt ciekawy... Nowszy jest już całkiem przyzwoity i cena 26tys za klimatyzację, 4Xelektryczne szyby, dwie poduszki i CZ była atrakcyjna... Poza tym osprzęt fiata daje dużą możliwość doboru zamienników... Niestety jest jak mówisz i w tym momencie nie zdecydowałbym się na zakup tego samochodu... -
Umowy na części są podpisane, to samo z serwisem...
Ale części nie ma. Druga Indica stoi uziemiona po stłuczce - maska i szyba "płyną i płyną" od 2 miesięcy prawie. Obecne "ASO" nie mają części do napraw a będzie coraz gorzej.
Daewoo nie ma już w Polsce kilkanaście lat, a części kupujesz w ASO bez problemów...
ASO DU nie ma, ale DU stało się na tyle popularną marką i do tego zostało wchłonięte przez światowy koncern, który podtrzymał produkcję i dystrybucję części - korzystając z istniejącej sieci ASO. Tak że to ciut inna sprawa.
Miałem do czynienia z Vistą oraz poprzednią Indicą i zgadzam się z opinią, iż starszy model nie jest zbyt ciekawy... Nowszy jest już całkiem przyzwoity i cena 26tys za klimatyzację, 4Xelektryczne szyby, dwie poduszki i CZ była atrakcyjna... Poza tym osprzęt fiata daje dużą możliwość doboru zamienników... Niestety jest jak mówisz i w tym momencie nie zdecydowałbym się na zakup tego samochodu...
Auto jest OK - nowsze może mechanicznie (silnikowo) da się obsłużyć częściami Fiata (jak piszesz), ale cała reszta potrafi unieruchomić samochód na miesiące całe.
-
No ale firma Tata zamknęła swoje przedstawicielstwo w Polsce i z częściami, serwisem i naprawami gwarancyjnymi będzie coraz trudniej
Jeżeli będzie coraz trudniej, to po prostu zaczną ginąć z ulic i będą na części sprzedawane. Naprawdę jest bardzo, bardzo trudno o jakiekolwiek części - nie ma żadnego magazynu w Polsce, wszystko jest sprowadzane do Europy na zamówienie.
Niedawno widziałem Tatę Indicę na żywo i napiszę, że wyglądała jak auto kilkunastoletnie... Do tego jakość plastików i montażu elementów karoserii...
Coś za coś - ludzie chcieli mieć nowe auto za małe pieniądze - i niestety trochę się przeliczyli. Kupując nowe za takie pieniądze wolałbym jakąś Pandę itp., niż taki "wynalazek" - ale co zrobić - jak to się mówi "dobrze żarło ale zdechło"
-
Umowy na części są
podpisane, to samo z serwisem... Daewoo nie ma już w Polsce kilkanaście lat, a
części kupujesz w ASO bez problemów...To kup tylną ściankę do Matiza. Po prostu nie ma. Podobnie zaczynają pojawiać się problemy z drzwiami, zarówno do Matiza, jak i do Lanosa. To co kiedyś było "od ręki", dzisiaj zaczyna być Białym Krukiem. Nie będę wspominał już o takich drobnostkach jak oryginalne kołpaki (niektóre wzory) czy znaczki na błotniki (szczególnie te chromowane SXy i podobne).
Mechaniczne graty to już trochę inna historia... -
Jeżeli będzie coraz
trudniej, to po prostu zaczną ginąć z ulic i będą na części sprzedawane. Naprawdę
jest bardzo, bardzo trudno o jakiekolwiek części - nie ma żadnego magazynu w Polsce,
wszystko jest sprowadzane do Europy na zamówienie.Ciekaw jestem, ile wszystkich modeli Tata się w Polsce sprzedało... Ile Xenon, ile Indica nowszej i starszej...
-
To kup tylną
ściankę do Matiza. Po prostu nie ma. Podobnie zaczynają pojawiać się problemy z
drzwiami, zarówno do Matiza, jak i do Lanosa. To co kiedyś było "od ręki", dzisiaj
zaczyna być Białym Krukiem. Nie będę wspominał już o takich drobnostkach jak
oryginalne kołpaki (niektóre wzory) czy znaczki na błotniki (szczególnie te
chromowane SXy i podobne).
Mechaniczne graty
to już trochę inna historia...Weź nie strasz, bo dzisiaj szwagier kupuje sobie Leganzę
-
Ciekaw jestem, ile wszystkich modeli Tata się w Polsce sprzedało... Ile Xenon, ile Indica nowszej i starszej...
Na pewno mniej, niż przedstawiciel / importer zakładał, stąd wycofanie się z polskiego rynku.
-
Weź nie strasz, bo
dzisiaj szwagier kupuje sobie LeganzęJak nie stuknie to se wygodnie pojeździ... i niech tak zostanie
Poza tym zawsze pozostaje rynek części używanych... w różny sposób zdobywanych
-
Jak nie stuknie to
se wygodnie pojeździ... i niech tak zostanie
Poza tym zawsze
pozostaje rynek części używanych... w różny sposób zdobywanychTak czy owak kupił nawet ładną z realnym przebiegiem 91000 km, więc z pewnością posłuży
-
Tak czy owak kupił
nawet ładną z realnym przebiegiem 91000 km, więc z pewnością posłużySpokojnie ponad 200kkm bezstresowo przejeździć można. Po drodze kilka interwencji mechanika bedzie potrzebnych, ale który nie potrzebuje?