Jaki tani dostawczak?
-
tesc moj osobisty potrzebuje jakiegos mniejszego dostawczaka do firmy.
auto ma wozic meble, formatki itp - nie musi byc duze, a powinno byc latwe do manewrowania w miescie/parkingach/garazach (cos wielkosci dacii mpv, kangoo itp).
Auto musi byc jak wino: tanie i dobre :mrgreen:priorytetem jest bezawaryjnosc i trwalosc. Moze byc diesel, moze byc PB/LPG.
ludzie chwala citroeny c15, ale tam paka troche mala. Wiem, ze ponoc niezniszczalne sa mercedesy kaczki, ale to za duze.
w firmie mamy partnera - opinie kierowcow mocno negatywne, wiec chyba odpada.
Pomozecie cos wybrac? caddy? kangoo? -
Pomozecie cos
wybrac? caddy? kangoo?Mama w firmie miała zarówno caddy'ego jak i kangoo. Caddy był w dieselku (1.9) natomiast kangoo było i w dieselku (1.5) i w benzynie (1.2). Caddy był bezawaryjny, i naprawdę nie mogę na niego powiedzieć złego słowa, fajny, mały, zwinny, idealny do miasta z resztą tak samo jak kangoo. Z tym, że kangoo w benzynie miało 2 podstawowe wady, załadowany nie jechał w ogóle i w sumie więcej stał na serwisie niż jeździł. Diesel już nie był tak problematyczny, ale jak to francuz miękki. Z tej dwój skłaniał bym się ku VW
-
Doblo maxi (przedłużony). Wbrew obiegowym opiniom auto, które sprawia mało kłopotów.
Tylne zawieszenie bardziej "ciężarowe" niż "osobowe" - zniesie więcej niż by się wydawało.
Wystepuje zarówno w dieslu jak i w benzynie. Polecam diesla - bardzo fajnie jedzie pod warunkiem, że nie jest to 1,3 -
Doblo maxi
(przedłużony). Wbrew obiegowym opiniom auto, które sprawia mało kłopotów.
Tylne zawieszenie
bardziej "ciężarowe" niż "osobowe" - zniesie więcej niż by się wydawało.
Wystepuje zarówno w
dieslu jak i w benzynie. Polecam diesla - bardzo fajnie jedzie pod warunkiem, że nie
jest to 1,3Zgadzam sie w 100% doblo dobre auta som
modele z silnikami 1,3 omijaj szerokim lukiem , nie jedzie
radze wybrac model zprzed 2008 roku , nowsze modele sa drozsze w utrzymaniu
4 rok jezdze doblo i jest ok jedna awaria czujnika
zawieszenie tylne typowo ciezarowe duzo mozna naladowac
polecam