jakie auto najepiej do 3000zł
-
aaaaaaaaaaaaaaaaa skuter
Miałem okazję raz się gibnąć i powiem kategorycznie: NIGDY WIĘCEJ !
-
I pewnie ma fajnie wygladac
Co najmniej jak obecny (bez rudej)
Nie no panie i panowie, wiem że wybór nie jest łatwy
-
aaaaaaaaaaaaaaaaa skuter
To by się zgadzało Ja właśnie szukam Piaggio X9 250ccm albo Malaguti Madison 250ccm
-
To skoro już jakiś "swieżak"
na forum wlazł i zadał pytanie, to się dołączę
Do 4 tysi, max.....
Autko głównie do jazdy po
mieście, mają być tanie części, mało palić, mały litraż i nie Tico....Swift 1.0
-
Clio 1. Można znaleść w dobrym stanie.
-
Clio 1. Można znaleść w
dobrym stanie....i Peugeota 205 z końcówki produkcji (po 1991 roku "po lifcie" bodajże).
-
Ja tico zmieniłem na Colta CA0, od roku jeżdżę i bardzo sobie go chwalę Szybki ładny i ekonomiczny
-
Moim zdaniem 3000zł to suma zbyt mała, by znaleźć auto, w które nie trzeba będzie włożyć sporych pieniędzy, ze względu na zaawansowany wiek samochodu. Tico wydawało by się dobrym rozwiązaniem, pytanie tylko do czego ma konkretnie służyć...
-
To skoro już jakiś "swieżak"
na forum wlazł i zadał pytanie, to się dołączę
Do 4 tysi, max.....
Autko głównie do jazdy po
mieście, mają być tanie części, mało palić, mały litraż i nie Tico....Krzysiu, spróbuj Kię Pride
-
Krzysiu, spróbuj Kię Pride
Ależ to brzydkie.....
A co myślicie o takim wynalazku jak Seat Cordoba, 94r., 1.6 benzyna + LPG, wspomaganko, 2 poduchy, elektryka szyb... z wiadomego pochodzenia w idealnym stanie technicznym (wymienione sprzęgło, rozrząd), do delikatnych poprawek lakierniczych za 3 tysie ?
-
Swift 1.0
Chodzi po głowie
-
Ależ to brzydkie.....
A co myślicie o takim
wynalazku jak Seat Cordoba, 94r., 1.6 benzyna + LPG, wspomaganko, 2 poduchy, elektryka szyb...
z wiadomego pochodzenia w idealnym stanie technicznym (wymienione sprzęgło, rozrząd), do
delikatnych poprawek lakierniczych za 3 tysie ?z seatowskim silnikiem ... słabo to widzę ...
-
z seatowskim silnikiem ...
słabo to widzę ...Nie znam się kompletnie na tych autach.... ale na silniku jest znaczek "Volkswagen-Audi"
-
Nie znam się kompletnie na
tych autach.... ale na silniku jest znaczek "Volkswagen-Audi"ale to jest 1.6 75KM czy 1.6 101KM ?
Cordoba sprzed FL miała trochę kłopotów niestety ... z rdzą w newralgicznych punktach typu tylna klapa ( mowa o sedanie ).
Mój kolega ma po FL w 1.4 ( VW właśnie ) i bardzo chwali sobie auto ( oryginalne amorki jeszcze, a już nastukane 180 kkm ponad, co prawda do wymiany obecnie, ale jednak ) -
ale to jest 1.6 75KM czy 1.6
101KM ?Zdecydowanie ta słabsza jednostka, bo muł z niego ( w porównaniu z Tico )
Cordoba sprzed FL miała
trochę kłopotów niestety ... z rdzą w newralgicznych punktach typu tylna klapa ( mowa o
sedanie ).4-drzwiowy sedan, zapomniałem dodać
Byleby nie było rdzy na podłużnicachMój kolega ma po FL w 1.4 (
VW właśnie ) i bardzo chwali sobie auto ( oryginalne amorki jeszcze, a już nastukane 180 kkm
ponad, co prawda do wymiany obecnie, ale jednak )Obecny właściciel jeździ nim od roku czasu, auto generalnie już dłuuuugo w kraju.
Byłoby do wzięcia za 3 tysie właśnie po wymianie rozrządu, sprzęgła, łożysk przód, amorów tył.... -
Zdecydowanie ta słabsza
jednostka, bo muł z niego ( w porównaniu z Tico )75KM i 125Nm więc taki muł nie jest, choć waga robi swoje ( bez mała 1T )
4-drzwiowy sedan, zapomniałem
dodaćto wiadomo, Vario były później
Byleby nie było rdzy na
podłużnicachto sprawdzić
Obecny właściciel jeździ nim
od roku czasu, auto generalnie już dłuuuugo w kraju.
Byłoby do wzięcia za 3 tysie
właśnie po wymianie rozrządu, sprzęgła, łożysk przód, amorów tył....dokładnie jemu też tylne klękają ... przednie jeszcze są o dziwo ok.
Na plus tego auta przemawia w miarę wysoki komfort podróżowania ( jak na auto za tą cenę ) oraz duży bagażnik ( bodajże 390l ).
Ta wersja, która masz na oku to chyba 1.6 GLX dokładnie, wtedy bodajże najbogatsza wersja Nie mniej jednak sprawdzić dokładnie, a autko myślę że będzie długo bezawaryjne -
75KM i 125Nm więc taki muł
nie jest, choć waga robi swoje ( bez mała 1T )Do 60km/h nie ma szans z moją białą szczałą
to wiadomo, Vario były
późniejAha
Na plus tego auta przemawia w
miarę wysoki komfort podróżowania ( jak na auto za tą cenę )Kilkanaście razy miałem okazję się o tym przekonać
oraz duży bagażnik ( bodajże 390l
).Mega
Ta wersja, która masz na oku
to chyba 1.6 GLX dokładnie, wtedy bodajże najbogatsza wersjaWyposażenie w sam raz na moje potrzeby
Nie mniej jednak sprawdzić
dokładnie, a autko myślę że będzie długo bezawaryjneAutko od rodziny, którym jeździłem kilkanaście razy, więc jak wcześniej wspomniałem "z wiadomego pochodzenia"
-
Autko od rodziny, którym
jeździłem kilkanaście razy, więc jak wcześniej wspomniałem "z wiadomego pochodzenia"mimo wszystko sprawdzić dokładnie, co by niespodziewanek nie było
Z innych miejsc występującej korozji kojarzę progi drzwi ( jak zawiasy się wyrobią i się poddadzą ) jak coś to mogę spytać kolegę, bo on jest znawcą Seatów i fanem marki -
mimo wszystko sprawdzić
dokładnie, co by niespodziewanek nie było
Z innych miejsc występującej
korozji kojarzę progi drzwi ( jak zawiasy się wyrobią i się poddadzą )Dzięki za info
jak coś to mogę spytać
kolegę, bo on jest znawcą Seatów i fanem markiJak tylko zakup będzie pewny i zaklepany, to napiszę i poproszę
-
Silnik 1.6L -VW nie do zdarcia. Ale czy ma gdzieś korozję bym bezwzględnie sprawdził bo to może przeważyć o przyszłości autka.
Na plus przemawia doskonała dostępność części oraz wiele wyspecjalizowanych warsztatów
A co do "mułowatości" to porównaj z TICO powyżej 100km/h.., nie mówiąc o właściwościach jezdnych..