Favorita na gażniku- ssanie
-
witam serdecznie ! Mam problem pokręciłem gażnikiem i mam problem z ssaniem konkretnie chodzi mi o plastikowa sróbme z tyłu gażnika jak ją ustawić ile obrotów jak wyregulować
-
witam serdecznie ! Mam problem pokręciłem gażnikiem i mam problem z ssaniem konkretnie chodzi mi
o plastikowa sróbme z tyłu gażnika jak ją ustawić ile obrotów jak wyregulowaćTrochę mało dokładnie opisałeś. Gdzie jest przód, a gdzie tył gaźnika? Plastikowa śruba?
Ale spóbujmy. Zakładam, że chodzi ci o regulację obrotów przy ssaniu.- Silnik dobrze rozgrzany min 70st.
- Wyregulowany bieg jałowy i skład CO
- Krzywkę ustawić,tak aby wkręt regulacji (powinien być zabezpieczony białą plastikową nakrętką) był na drugim (od najwyzszego) stopniu krzywki. Uruchomić silnik bez dotykania pedału przyspieszenia.
- Tym wkrętem (jeśli masz osłonę to trzeba ją zdjąć) ustawić ok 2200 obr. i to wszystko. Wkręt ten znajduje się na gaźniku od przodu samochodu.
Natomiast, jeżeli cos kręciłeś przy gaźniku a się na tym nie znasz to niekoniecznie musi być to.
Jeżeli opiszesz jakie masz objawy (obroty, uruchamianie silnika zimnego, ciepłego) ktoś na pewno Ci pomoże.
-
witam serdecznie ! Mam problem pokręciłem gażnikiem i mam problem z ssaniem konkretnie chodzi mi
o plastikowa sróbme z tyłu gażnika jak ją ustawić ile obrotów jak wyregulowaćNo więc z tyłu gażnika miałem na myśli strone od kabiny duza plastikowa okrągła sruba.Objawy były takie że miałem za małe obroty próbowałem je podkręcic i zamiast sróbką od regulacji otwarcia przepustnicy kręciłem tą czarną która znajduje sie obok ,a póżniej jeszcze pokręciłem tą z przodu od regulacji obrotów na ssaniu.Może ktoś kto robi w warsztacie skody wie ile obrotów powinno sie wykręcić po dokręceniu na maxa aby było ok. jest ciepło i nara nie ma problemu z odpalaniem ale co będzie gdy temperatura spadnie? I chyba to jest srubka od regulacji podcisnienia otwarcia przepustnicy ssania czy coś koło tego