[moje auto] 01' LPG Single Cam 6V
-
Fajne autko
Tej rdzy to wcale nie widać
-
Całkiem fajnie wygląda. Przydały by mu się halogeny z przodu.
-instalacja lpg
Igen na rozwierconym mikserze, spadek mocy bardzo mało odczuwalny, jednak na ssaniu
bywa czasem problem ze stabilnością obrotówTo tak można? Dużo z tym zabawy?
-
jak chcesz efekt
wizualny to ci mogę spryski opchnąć bo mam, ale nie mam całej resztyJa chce same spryski, nawet nie będę ich podłączał
-
Całkiem fajnie
wygląda. Przydały by mu się halogeny z przodu.Najlepiej tam dzienne wsadzić
-
To tak można? Dużo
z tym zabawy?
Trzeba znaleźć mikser, który jeszcze można skubnąć, ale nie zawsze wychodzi, bo przy małych prędkościach obrotowych silnik może się dławić. Kwestia znalezienia kompromisu w długości węża, średnicy miksera, no i dolot mi bardzo rozjeżdzał ustawienia, wszystko przed filtrem trzeba było troche powiększyć- czytaj wywalić i wsadzić rurę spiro, która jednak nie wygląda aktrakcyjnie. Do dzisiaj mam gdzieś w zapasach "czapę" od tipo 1,6 (pasuje p&p na monowtrysk), która w połączeniu ze stożkiem dałaby wrażenie porządku pod maską (a dodatkowo łatwiej wtedy zrobić górną rozpórkę, bo czapa jest niższa od oryginalnego filtra), także jak ktoś chciałby sobie zrobić fajny dolot do 1.0 (tylko po co? :F), to zestaw czapa z tipo+kolanko+kawałek rury np nierdzewki+stożek (+jakieś odizolowanie termiczne) jest dość fajny -
Oho...
patrzcie na wskaźnik, bo ja się przyjrzałem dopiero po paru kilometrach mulenia i odpaleniu na zaciąg (rozrusznik nie zakręcił). No i nie otwierajcie korka od chłodnicy w takim stanie, bo ręka później boli
Narazie nie wiem co to, chłodnica strzeliła, ale nie wiem czy to skutek czy przyczyna Jak ostygnie, to będę próbował odpalić. -
Chyba w ostatniej właściwej chwili się zorientowałeś.
Ja w takie upały to odruchowo co jakiś czas patrzę na wskaźnik temperatury. -
3 lata temu miałem podobną przygodę podczas wyjazdu na Warmię - stoję sobie spokojnie w korku, nagle czuję taki swąd przegrzanego silnika (smród uszczelki pod głowicą). Patrzę na wskaźnik, a on jeszcze wyżej niż w Twoim aucie... Okazało się, że plastik wentylatora chłodnicy się nadtopił i łopaty wentylatora oparły się o chłodnicę i jego mocowanie. Silnik wentylatora na szczęście się nie spalił. Na szczęście nie odjechałem daleko, dokulałem się do mojej bazy serwisowej. Chciałem kupić wentylator na pobliskim szrocie, ale właściciel zażądał za sam plastik wentylatora (bez silnika i blachy mocującej 100 pln
Drań widział w jakiej jestem sytuacji i chciał to wykorzystać (szrot znajduje się w miejscowości Łochów, pomiędzy Wyszkowem a Węgrowem, ok. 90 km na wschód od Warszawy - nie polecam Wam tego szrotu).
Zdecydowałem się poprawić ten plastik wentylatora posiłkując się poxipolem i do tej pory wszystko działa elegancko. Klej wysechł, a ja po pół dnia zawirowań pojechałem Swifcikiem na planowany urlop
Także obadaj sobie wentylator i jego czujnik
-
Dzisiaj odpaliłem wóz, wszystko ok, dolny zbiornik chłodnicy oddzielił się od rdzenia gdzieś tak na połowie szerokości Chłodnica od mk3 podejdzie do mk5? Bo wiem, że jest ciutke inna, a nie mam ochoty rzeźbić.
-
jest inny wentylator , wiec musisz mieć komplet. Byly tez rozne wysokosci ale z mocowaiem poradzisz sobie raczej bez najmniejszego problemu
-
Chłodnica nowa na pokładzie, próba odpalenia i diagnoza- brak kompresji. C.D.N
-
Zmieliło pasek rozrządu, trochę czarów, trytytek, oraz drutów i swift znów straszy na drogach
-
Zmieliło pasek
rozrządu, trochę czarów, trytytek, oraz drutów i swift znów straszy na drogachA więc przyszedł czas na ori rozrząd nie wymieniany od nowości