Suzuki Swift 1.6 w wersji sovik3b
-
przydrogi?
całe auto Ci
umalują za 1200złJak na coś co starcza wg producenta na dwa lata to nawet bardzo! Jakby poszukać to za 2000 zł pomalują Ci w normalny sposób całe auto, a myślę że da się znaleźć i taniej.
Ale myślę, że pora kończyć, bo zaśmiecamy koledze wątek...
-
Myślę, że poniżej 2500zł nie ma opcji tak, żeby było dobrze
-
Ja płaciłem 300 zł za element. A ile elementów ma całe auto?
Chociaż może za "całe" biorą ryczałtem? -
Ja płaciłem 300 zł
za element. A ile elementów ma całe auto?No generalnie czego nie kupujesz to im mniejsze tym droższe.
-
Dobre to
Oklejanie folią odchodzi do lamusa
-
przydrogi?
całe auto Ci
umalują za 1200złDobra cena, a jeszcze jak się zrobi samemu
167 zł za litr, a na auto ile tego pójdzie Ze 4 litry
-
3-4 litry zalezy od wielu czynnikow
1.jakiej firmy baza
2.stopien rozcienczenia tej bazy
3.solid czy perla-zawartosc
4.kolor bazy
5.tło pod baze
6.wielkosc elementow
7.pistolet hp,lvlp,hvlp
8.dysza
9.baza w wodzie czy konwenci
10.bezbarwny ms,hs,uhs
11.dysze -
Chodziło mi ile tego PlastiDip pójdzie
-
Witajcie po weekendzie ,
[url=[URL=http://www.fotosik.pl][/url]][/url]
[url=[URL=http://www.fotosik.pl][/url]][/url]
[url=[URL=http://www.fotosik.pl][/url]][/url]
[url=[URL=http://www.fotosik.pl][/url]][/url]Pierwsze zdjęcie , wymieniłem w końcu zwęglone okładziny , przy okazji dojrzałem wyciek płynu , i niepozorna sprawa przerodziła sie w poważną awarie , po zlikwidowaniu wycieku i odpowietrzeniu układu , mam miękki pedał hamulca i teraz hamuje tragicznie źle , przelałem już całą butelkę płynu przez układ , bez żadnej poprawy w hamowaniu .Szukam rozwiązania w ostatnim zdjęciu;)
Zdjęcie nr.2 przymiarka kółek z nowymi oponkami , wyglądają o niebo lepiej na niższych laczkach
Zdj. nr. 3 do czego są te kable? czyżby grzanie tylnej kanapy?
Zdj. nr. 4 zastanawiam sie co by sie stało jakbym zamienił miejscami dwa dolne przewody hamulcowe , jest jakaś kolejność? albo może wstępna redukcja ciśnienia ?
-
Jakby były te zdjęcia byłoby znacznie prościej Ci pomóc
-
Wstawiłem w pierwszym poście na dole
żeby wszystko było na kupie -
Wstawiłem w
pierwszym poście na dole
żeby wszystko było
na kupieMyślę, że kiepski pomysł, bo nikomu nie będzie się chciało wracać za każdym razem do pierwszego postu.
-
Z tego co ktoś kiedyś mi pisał kabelki pod kanapą to złącza do drugiej pompy, która występowała w 4WD.
Jeśli się nie mylę... -
No to jeden temat z głowy
-
oczywiście odpowietrzałeś w 2 osoby - niby banalne, ale zawsze warto zapytać.
odpowietrzales jedno koło czy wszystkie - w jaki sposób, jaka kolejność?
to są przewody pompy paliwa.
nic nie zamieniaj miejscami, zostaw jak jest. -
Ten wyciek to masz z tylnego cylinderka? Wymieniłeś na nowe?
Jeśli pedał jest miękki, to dalej hamulce zapowietrzone. Musisz odpowietrzyć caly układ, przy wszystkich kołach, obyś tylko nie pourywał odpowietrzników
-
oczywiście robiłem to w dwóch każde koło zaczynając od najdalszego pompie, na tym zdjęciu [url=[URL=http://www.fotosik.pl][/url]][/url] widać przewody na ściance grodziowej ,dwa zasilania z serwa jedno wyjście na prawy przód i dwa wyjścia na tył , i właśnie nie jestem pewien czy czasem nie zamieniłem ich miejscami ,ma to jakieś znaczenie? cylinderek nowy , wyciek był z niedokręconego przewodu .a do swifta dot 3 czy 4?
-
a do swifta dot 3 czy 4?
Ja od początku jeżdżę na DOT-4, chociaż nie wiem czy w Twoim przypadku ma to jakieś znaczenie.
-
może i ma , bo gdzieś wyczytałem że trzeba lać ten co producent nakazał ,bo może dojść do awarii układu , wypłukaniu uszczelek i zniszczeniu wszystkich gumowych części ,
-
Pamiętam, że gdzieś czytałem, że któryś z forumowiczów lał DOT-3 i żadnych efektów ubocznych nie było...