Suzuki Swift 1.6 w wersji sovik3b
-
prześledź dalej to
zobaczysz jak chlopak chce pokazać, że ta guma to badziewie i zejdzie przy pierwszym
lepszym myciu karcherem, poleciał na myjni bezdotykową - mocną (nie jak bp),
próbował i próbował bez efektów, dopiero jak zbliżył karcher na odległość 2-3cm to
guma pękła, mało tego, dzień wcześniej to malowałNie no ja nigdzie nie pisałem, że ten plastidip to badziewie.
Jedynie uważam, że trochę przydrogi on jest, ale to tylko moje zdanie. -
Nie no ja nigdzie
nie pisałem, że ten plastidip to badziewie.
Jedynie uważam, że
trochę przydrogi on jest, ale to tylko moje zdanie.przydrogi?
całe auto Ci umalują za 1200zł -
przydrogi?
całe auto Ci
umalują za 1200złJak na coś co starcza wg producenta na dwa lata to nawet bardzo! Jakby poszukać to za 2000 zł pomalują Ci w normalny sposób całe auto, a myślę że da się znaleźć i taniej.
Ale myślę, że pora kończyć, bo zaśmiecamy koledze wątek...
-
Myślę, że poniżej 2500zł nie ma opcji tak, żeby było dobrze
-
Ja płaciłem 300 zł za element. A ile elementów ma całe auto?
Chociaż może za "całe" biorą ryczałtem? -
Ja płaciłem 300 zł
za element. A ile elementów ma całe auto?No generalnie czego nie kupujesz to im mniejsze tym droższe.
-
Dobre to
Oklejanie folią odchodzi do lamusa
-
przydrogi?
całe auto Ci
umalują za 1200złDobra cena, a jeszcze jak się zrobi samemu
167 zł za litr, a na auto ile tego pójdzie Ze 4 litry
-
3-4 litry zalezy od wielu czynnikow
1.jakiej firmy baza
2.stopien rozcienczenia tej bazy
3.solid czy perla-zawartosc
4.kolor bazy
5.tło pod baze
6.wielkosc elementow
7.pistolet hp,lvlp,hvlp
8.dysza
9.baza w wodzie czy konwenci
10.bezbarwny ms,hs,uhs
11.dysze -
Chodziło mi ile tego PlastiDip pójdzie
-
Witajcie po weekendzie ,
[url=[URL=http://www.fotosik.pl][/url]][/url]
[url=[URL=http://www.fotosik.pl][/url]][/url]
[url=[URL=http://www.fotosik.pl][/url]][/url]
[url=[URL=http://www.fotosik.pl][/url]][/url]Pierwsze zdjęcie , wymieniłem w końcu zwęglone okładziny , przy okazji dojrzałem wyciek płynu , i niepozorna sprawa przerodziła sie w poważną awarie , po zlikwidowaniu wycieku i odpowietrzeniu układu , mam miękki pedał hamulca i teraz hamuje tragicznie źle , przelałem już całą butelkę płynu przez układ , bez żadnej poprawy w hamowaniu .Szukam rozwiązania w ostatnim zdjęciu;)
Zdjęcie nr.2 przymiarka kółek z nowymi oponkami , wyglądają o niebo lepiej na niższych laczkach
Zdj. nr. 3 do czego są te kable? czyżby grzanie tylnej kanapy?
Zdj. nr. 4 zastanawiam sie co by sie stało jakbym zamienił miejscami dwa dolne przewody hamulcowe , jest jakaś kolejność? albo może wstępna redukcja ciśnienia ?
-
Jakby były te zdjęcia byłoby znacznie prościej Ci pomóc
-
Wstawiłem w pierwszym poście na dole
żeby wszystko było na kupie -
Wstawiłem w
pierwszym poście na dole
żeby wszystko było
na kupieMyślę, że kiepski pomysł, bo nikomu nie będzie się chciało wracać za każdym razem do pierwszego postu.
-
Z tego co ktoś kiedyś mi pisał kabelki pod kanapą to złącza do drugiej pompy, która występowała w 4WD.
Jeśli się nie mylę... -
No to jeden temat z głowy
-
oczywiście odpowietrzałeś w 2 osoby - niby banalne, ale zawsze warto zapytać.
odpowietrzales jedno koło czy wszystkie - w jaki sposób, jaka kolejność?
to są przewody pompy paliwa.
nic nie zamieniaj miejscami, zostaw jak jest. -
Ten wyciek to masz z tylnego cylinderka? Wymieniłeś na nowe?
Jeśli pedał jest miękki, to dalej hamulce zapowietrzone. Musisz odpowietrzyć caly układ, przy wszystkich kołach, obyś tylko nie pourywał odpowietrzników
-
oczywiście robiłem to w dwóch każde koło zaczynając od najdalszego pompie, na tym zdjęciu [url=[URL=http://www.fotosik.pl][/url]][/url] widać przewody na ściance grodziowej ,dwa zasilania z serwa jedno wyjście na prawy przód i dwa wyjścia na tył , i właśnie nie jestem pewien czy czasem nie zamieniłem ich miejscami ,ma to jakieś znaczenie? cylinderek nowy , wyciek był z niedokręconego przewodu .a do swifta dot 3 czy 4?
-
a do swifta dot 3 czy 4?
Ja od początku jeżdżę na DOT-4, chociaż nie wiem czy w Twoim przypadku ma to jakieś znaczenie.