[moje auto] Suzuki Swift 1.3 mk4 5d - Suzi (cz.2)
-
Hammerite jest
mocno przereklamowany, robi skorupę pod którą i tak sobie będzie rdzewieć. Coriną
najlepiej to potraktowaćCorinę jeszcze można dostać? Chyba ostatnia prawdziwa minia
-
No to testowane i
sprawdzane - 100km/h pokazuje przy 93km/h realnych, czyli standardowe przekłamanie,
u mnie ciężko stwierdzić jakie powinny być seryjne, czy taie jak w gti czy takie jak
w zwykłym 'GLX'Moje letnie koła (165/60 R14) przekłamują mniej niż zimowe (155/70 R13) przy porównaniu licznik-GPS. Na letnich przy 100 km/h różnica mieści się w 1 km/h, a na zimowych ok. 2-3 km/h.
-
Bez problemu do dostania jeszcze Ja u siebie w lakierniczym kupuję.
-
Ma ktoś jakiś ciekawy patent jak schłodzić wzmacniacz zamocowany w oparciu kanapy?
Jakieś wiatraki na usb, podstawki pod laptopa... Cokolwiek skutecznego?Często słucham głośno, a wtedy szybko się nagrzewa i automatycznie rozłącza do czasu kiedy nie ostygnie.
-
Ma ktoś jakiś
ciekawy patent jak schłodzić wzmacniacz zamocowany w oparciu kanapy?
Jakieś wiatraki na
usb, podstawki pod laptopa... Cokolwiek skutecznego?
Często słucham
głośno, a wtedy szybko się nagrzewa i automatycznie rozłącza do czasu kiedy nie
ostygnie.nie lepiej kupic lepszy wzmak a ten sprzedac?
-
A zobacz jak tam pasta pod końcówkami mocy, pod radiatorem co się dzieje, wyczyść, wysmaruj porządną pastą, skręć, wygrzej go trochę. Idąc dalej można zaszaleć czyli lepszy radiator, jeżeli nadal będzie źle to wiatrak z 12v i otwory porobić, jak lubisz grzebać.
Jak nie, zmienić wzmaka -
Zamocuj go do oparcia na jakimś dystansie, może tak nie będzie sie grzal
-
Na pierwszy ogień zrealizowałbym pomysł Adama, najmniej inwazyjne i najtańsze, jak nie pomoże to grzebać dalej
-
nie lepiej kupic
lepszy wzmak a ten sprzedac?powodzenia ... poza tym słuchałeś, że się tak wypowiadasz krytycznie
A zobacz jak tam
pasta pod końcówkami mocy, pod radiatorem co się dzieje, wyczyść, wysmaruj porządną
pastą, skręć, wygrzej go trochę. Idąc dalej można zaszaleć czyli lepszy radiator,
jeżeli nadal będzie źle to wiatrak z 12v i otwory porobić, jak lubisz grzebać.tam cała obudowa robi za radiator ...
Jak nie, zmienić
wzmakakolejny ...
Zamocuj go do
oparcia na jakimś dystansie, może tak nie będzie sie grzaljedyna mądra rada.
Dokładnie, w szczególności, że d*pa tego wzmacniacza oddaje ciepło, a przykręcenie go do oparcia w ogóle nie jest najlepszym pomysłem, ale to już na dłuższy wykład
Dla tych chcących zmieniać, wiercić i itp. tak wygląda to to :P.s: to ten po prawej były w 2 kolorach
-
nie lepiej kupic
lepszy wzmak a ten sprzedac?za tego dałem 1200zł, nie sądze abym łatwo znalazł lepszy w tej cenie...
Zamocuj go do
oparcia na jakimś dystansie, może tak nie będzie sie grzalTo jest to, podejrzewam, że problemu nie rozwiąże w 100%, ale coś na pewno da ;>
Takich kombinacji jak na fotce od Hellsina nie chciałbym robić - głównie ze względu na dodatkowe kilogramy, ale mam jeszcze niewielkie pole manewru i dotne dwa klocki na dolne dwie śruby, przez co wzmacniacz będzie miał czym oddychać a i nie będzie to się rzucać w oczyChociaż w planach na przyszłość i tak mam zamiar odciążyć helixa i kupić drugi wzmacniacz tylko do suba - no i przy okazji w pełni go wykorzystać, bo nie chodzi na pełnych obrotach
Tak samo wymienić rainbowy z przodu na coś lepszego -
Bez użebrowania, wentylacji chcecie wzmaka na dystans wsadzić ?? Plecy są żebrowane czy płaskie ??
-
Bez użebrowania,
wentylacji chcecie wzmaka na dystans wsadzić ?? Plecy są żebrowane czy płaskie ??wzmacniacz z tyłu płaski, kanty żebrowane, opacie żebrowane
-
Chociaż w planach
na przyszłość i tak mam zamiar odciążyć helixa i kupić drugi wzmacniacz tylko do
suba - no i przy okazji w pełni go wykorzystać, bo nie chodzi na pełnych obrotach
Tak samo wymienić
rainbowy z przodu na coś lepszegobez altka to marzenia ściętej głowy, tak samo o dziwo przez to może się pocić ...
-
bez altka to
marzenia ściętej głowy, tak samo o dziwo przez to może się pocić ...Altek już jest 90 amp zdaje się, problemy juz dawno się skończyły, gra na zgaszonym silniku, nic się nie dzieje, aku non stop naładowany
-
Altek już jest 90
amp zdaje się, problemy juz dawno się skończyły, gra na zgaszonym silniku, nic się
nie dzieje, aku non stop naładowanyzdaje się - Matsubashi efekt by Plastek ?
-
zdaje się -
Matsubashi efekt by Plastek ?Oczywiście, nic innego
-
Oczywiście, nic
innegojak nie znajdę obecnie nic innego to tak samo 90 będzie
-
jak nie znajdę
obecnie nic innego to tak samo 90 będzieA czym się martwisz, że to za mało, czy za dużo?
-
ten 90A mieści się tam na styk więc nie ma co świrować na prawdę i 90A jest idealne pod CA średnio rozbudowane
-
ten 90A mieści się
tam na styk więc nie ma co świrować na prawdę i 90A jest idealne pod CA średnio
rozbudowaneno właśnie średnio i dla średnio głuchych