Re: Suzuki swift Gti Za[BIP]
-
Czy wy naprawdę nie
potraficie bez wulgaryzmów kontynuować dyskusji?
Nie ważne co jest
napisane, ważne co macie w głowach.wybacz taka dzisiejsza mlodziez
-
Dzis zostały wymienione przednie klocki hamulcowe, zmontowane dokładki do progów, pomalowałem listy oraz uszczelki, troche poczyściłem komore silnika i udało się naprawić mechanizm od przedniej szyby w końcu mogę ją otwierać i zamykać
-
i udało się naprawić
mechanizm od przedniej szyby w końcu mogę ją otwierać i zamykaćOd kiedy to przednia szyba w Swifcie się otwiera???
-
szyba od strony kierowcy
-
ostatnio mało czasu zamontowane nowe pióra od wycieraczek i muszę naprawic zamek bo coś nie działa
-
Witam. Mam ogromny problem. Coś złego stało się z moim swiftem. Mianowicie kręci tylko do 2tyś obrotów i gwałtownie spada. Wie ktoś co to może byc ? Mam nadzieje ze to nie jest nic powaznego
-
moze kable wysokiego napiecia?
-
Sprawdź sobie wtyczki od wtryskiwaczy, czy aby na pewno żadna nie jest luźna. Zdarzały się takie przypadki w GTi. Jeśli z nimi jest ok., proponuję zerknąć na TPS'a.
-
Sprawdź sobie
wtyczki od wtryskiwaczy, czy aby na pewno żadna nie jest luźna. Zdarzały się takie
przypadki w GTi. Jeśli z nimi jest ok., proponuję zerknąć na TPS'a.poruszlaem te wtyczki i nie sa luzne co to jest ten tps??
-
TPS, inaczej Throttle Position Sensor, czyli pisząc po polsku czujnik położenia przepustnicy, który przesyła dane do ECU (komputera samochodu) odnośnie stopnia zamknięcia, tudzież otwarcia przepustnicy. Na podstawie m.in TPS'a ECU steruje kątem zapłonu, dawką paliwa itd...
-
Czujnik położenia przepustnicy. Szukajka prawdę Ci powie wszystko masz opisane na forum,, w technicznym jest podklejony temat o regulacji TPS'a.
EDIT: Krissgti był pierwszy
-
-
panowie sprawdzalem gti oraz kable zaplonowe sa ok przebijaja ale przekladalem z cabrio i wszystko dziala przepustnica tez ok otwiera sie do konca oraz ja przeczyscilem , rozwazam pare opcji filtr paliwa, pompa paliwa lub moze byc gdzies zatkany wydech co o tym myslicie??
-
byl u mnie dzisaj mechanik sprawdzalismy wszystko nie jest to pompa b.dobrze pompuje ani filtr paliwa sa 2 opcje, zatkany wydech albo cos z przepustnica mowil cos ze w 1 wezyku powietrze dmucha a nie ciagnie chodzi mi o taka kopulke ktora est nad wtryskami raz jak zatkal jedno wyjscie od rurki to nad wtryskami gdzie ejst taka kopulka to zaciagnal obroty powyzej2 tysiecy mysle ze z 6-7 bylo wiec jest cos z dolotem lub wylotem
-
panowie dzisaj jescze wykluczylem wydech odkrecilem przed katem i dalej to samo teraz jestem pewny w 100 % ze jest to cos z dolotem mechanik zatkal pewna dziurke po wezyku i wbil sie na obroty macie moze jakies pomysly??
-
Sprawdziłeś ten czujnik położenia przepustnicy?
-
czyli co dokladniej to co jest na przepustincy czyli w tym temacie na kaciku technicznym?
-
Podpiąłeś się pod kompa i sprawdziłeś kody błędów? Masz manual na stronie, jak to zrobić... Od tego się zaczyna. Dopiero gdy CHECK nic nie wybłyska można kombinować. Zresztą pisaliśmy Ci tu, co masz sprawdzić w pierwszej kolejności (TPS) i naprawdę nie jestem w stanie zrozumieć, czemu jeszcze tego nie zrobiłeś. Dopiero, gdy on okaże się ok., można kombinować dalej. Swift GTi to nie polonez, ma kupę rożnych czujników i to one najczęściej są przyczyną niedogodności. I wybacz, ale z tego co piszesz, to wydaje mi się, że Twój mechanik nie ogarnia takich silników...
-
zrobilem wszystko, pierw rozregulowalem przepustnice a pozniej wszytko ladnie odnowa zrobilem i to nie byla przyczyna na koniec dni kolega mowi zebym odpial kable od przepustnicy odpialem go i zaczelo wszystko dzialac tylko martwi mnie jedna rzec jest caly czas check engine wiece jaka jest przyczyna i czy jest sens kupowac nowy kabel?? odrazu auto przetestowalem i dalem mu troszke po garach rotfl: chyba brat musi nowe sprzeglo kupic
-
Przy odpiętym TPS'ie wywala checka, bo auto pracuje w trybie awaryjnym.