[moje auto] "Rajdowy" Suzuki Swift 4WD GTI
-
gwint to samorobka
(dospawana tuleja do kolumny) na amortyzatorze konitył jak rozwiązany ?
-
tył jak rozwiązany
?Na razie sprezyna seria z koni
-
Siemano Pawełek, mówiłes ze nie bedziesz wszystkiego zdradzal
-
Siemano Pawełek,
mówiłes ze nie bedziesz wszystkiego zdradzalNudzi mi się , siedzę na l4
Pozatym czas chyba zakończyć przygodę ze swiftem
Bo nie ma już co modyfikować -
Przeciez ledwo zaczales cos robic Do konca mozliwosci to daleeeka droga...
Wracajac do tego, ze wpadasz na 4tys obr przy zmianie z 1 na 2 to moze trzeba pomyslec nad tym, zeby silnik chcial jechac od tych 4tys? Widze ze trabki sa bez puszki - to napewno psuje dol grubo.
Jakis czas temu robilismy bmw 318 2.0 na itb i tam przy mocy 10xKM z litra minimum 85% max momentu obrotowego bylo dostepne pomiedzy 3-8tys obr. Tylko puszka byla policzona pod to dokladnie i biedny seryjny kolektor wydechowy. -
Pozatym czas chyba
zakończyć przygodę ze swiftemCześć, nie wybierasz się na Kamionki w tym roku, Walim Trophy i inne Walimskie imprezy ? myślałem że się pościgamy pewnie wtym roku już bym niezły oklep dostał Fajne są te porównania 4wd kontra Fwd - choć w naszym wypadku to ciężko o porównanie bo ten Twój silnik ... ach szkoda gadać ... no ale ja teoretycznie coś tam zawsze skrzynią nadrobię. Dawaj, dawaj - szkoda że Cię nie ma na liście Walimska Wiosna 2012 tej imprezy (niestety chyba już zamknięta) będzie w tą niedziele, oj tam 4wd się przydałoby. Będzie syf i błotko. Pozdrowienia i mam nadzieje że się jeszcze gdzieś pościgamy - mam w planach wybrać się na Crusar - jakąś runde
-
Cześć, nie
wybierasz się na Kamionki w tym roku, Walim Trophy i inne Walimskie imprezy ?
myślałem że się pościgamy pewnie wtym roku już bym niezły oklep dostał Fajne
są te porównania 4wd kontra FwdCześć Szymon ,będę na kamionkach specjalnie żeby Ci dołożyć
-
Przeciez ledwo
zaczales cos robic Do konca mozliwosci to daleeeka droga...
Wracajac do tego,
ze wpadasz na 4tys obr przy zmianie z 1 na 2 to moze trzeba pomyslec nad tym, zeby
silnik chcial jechac od tych 4tys?Ok to zacznę od wizyty na hamowni .coby obadac
Stan faktyczny -
Cześć Szymon ,będę
na kamionkach specjalnie żeby Ci dołożyćTakiej odpowiedzi oczekiwałem, przynajmniej już wiem że na tytuł "Mistrza Gór Sowich" w tym roku nawet nie mam co się napalać....
-
Takiej odpowiedzi
oczekiwałem, przynajmniej już wiem że na tytuł "Mistrza Gór Sowich" w tym roku nawet
nie mam co się napalać....Nie panikuj widać po filmach ze idziesz grubiej niż ja
Pozatym zawsze możesz zostać wicemistrzem -
Wracajac do obrotow, to z takimi wolnymi musi duzo palic
-
Przypuszczam że do kościoła tego auta nie ma. Trochę głupie stwierdzenie przy tego typu aucie.
Jak się spisuje poliuretan w tylnym dyfrze? Ile taki kosztuje i skąd go dorwać?
-
Wracajac do
obrotow, to z takimi wolnymi musi duzo palicOj dużo dużo
-
Przypuszczam że do
kościoła tego auta nie ma. Trochę głupie stwierdzenie przy tego typu aucie.
Jak się spisuje
poliuretan w tylnym dyfrze? Ile taki kosztuje i skąd go dorwać?Bez problemów , robiłem na wymiar w firmie drm4x4 wygooglujes , dawno
To było ceny nie pamietam -
Widze ze trabki sa bez puszki - to napewno psuje
dol grubo.No właśnie, może warto by zrobić dolot podobnie jak Rossi ma u siebie:
-
No ale tak tez jest do dupy
Tzn uscislajac przypadek auta, ktore jezdzi na torze i potrzebuje w szerokim zakresie moment obrotowy. Aczkolwiek z mojego doswiadczenia wnioskuje, ze puszka poprawia praktycznie caly zakres obrotow.
-
Aczkolwiek z mojego doswiadczenia wnioskuje, ze puszka poprawia
praktycznie caly zakres obrotow.Moje doświadczenie mówi ze najlepszy sposób
Na poprawę momentu to podtlenek
Przynajmniej czuć ze działa -
ja znam lepszy, bo nigdy sie w nim gaz nie konczy
-
taki maly zrzucik z ecumasterowej hamowni jak to u mnie wyglada
seria z wydechem (4 w 1 + 2cale z hakiem rura i strumiennica bez tlumikow):
po zmianach : to co sie potwierdza to lekki "kop" po wyzej 5500
-
Dobrze widze, ze to sa wartosci na kolach?