[moje auto] "Rajdowy" Suzuki Swift 4WD GTI
-
Przeciez dyfer jest - wiskoza Kwestia tylko jego dopracowania
Ja mam pytanka - dlaczego takie wysokie obroty wolne, oraz jakie to ma przelozenia ze twierdzisz ze zbyt dlugie?
-
Przeciez dyfer jest
- wiskoza Kwestia tylko jego dopracowania
Ja mam pytanka -
dlaczego takie wysokie obroty wolne, oraz jakie to ma przelozenia ze twierdzisz ze
zbyt dlugie?
Jakos do dzis nie mialem kiedy popracowac nad wolnymi, wiec ustawilem na sztywno
srobka od klapek ITB 1500 i jest gitPrzelozen nie pamietam, ale po zmianie z 1 na 2 to mam jakies 4tys z hakiem , a przy tych obrotach to wogole nie jedzie
- wiskoza Kwestia tylko jego dopracowania
-
A bo to na itb
Jakie to ma konie w takiem razie?
Jak wpadasz z seryjnej odcinki na 4tys, to raczej masz cos w okolicy seryjnej skrzyni z gti -
A bo to na itb
Jakie to ma konie w
takiem razie?
Jak wpadasz z
seryjnej odcinki na 4tys, to raczej masz cos w okolicy seryjnej skrzyni z gtinie inaczej , po prostu dziadostwo
konie nieznane , ale cokolwiek ponizej 300 to kaszana
-
ja poprosze fotki z pod maski
edit
juz mam , nie zauwazylem akutalizacji
Z czego masz Gwint?
-
ja poprosze fotki z
pod maski
edit
juz mam , nie
zauwazylem akutalizacji
Z czego masz Gwint?gwint to samorobka (dospawana tuleja do kolumny) na amortyzatorze koni
-
gwint to samorobka
(dospawana tuleja do kolumny) na amortyzatorze konitył jak rozwiązany ?
-
tył jak rozwiązany
?Na razie sprezyna seria z koni
-
Siemano Pawełek, mówiłes ze nie bedziesz wszystkiego zdradzal
-
Siemano Pawełek,
mówiłes ze nie bedziesz wszystkiego zdradzalNudzi mi się , siedzę na l4
Pozatym czas chyba zakończyć przygodę ze swiftem
Bo nie ma już co modyfikować -
Przeciez ledwo zaczales cos robic Do konca mozliwosci to daleeeka droga...
Wracajac do tego, ze wpadasz na 4tys obr przy zmianie z 1 na 2 to moze trzeba pomyslec nad tym, zeby silnik chcial jechac od tych 4tys? Widze ze trabki sa bez puszki - to napewno psuje dol grubo.
Jakis czas temu robilismy bmw 318 2.0 na itb i tam przy mocy 10xKM z litra minimum 85% max momentu obrotowego bylo dostepne pomiedzy 3-8tys obr. Tylko puszka byla policzona pod to dokladnie i biedny seryjny kolektor wydechowy. -
Pozatym czas chyba
zakończyć przygodę ze swiftemCześć, nie wybierasz się na Kamionki w tym roku, Walim Trophy i inne Walimskie imprezy ? myślałem że się pościgamy pewnie wtym roku już bym niezły oklep dostał Fajne są te porównania 4wd kontra Fwd - choć w naszym wypadku to ciężko o porównanie bo ten Twój silnik ... ach szkoda gadać ... no ale ja teoretycznie coś tam zawsze skrzynią nadrobię. Dawaj, dawaj - szkoda że Cię nie ma na liście Walimska Wiosna 2012 tej imprezy (niestety chyba już zamknięta) będzie w tą niedziele, oj tam 4wd się przydałoby. Będzie syf i błotko. Pozdrowienia i mam nadzieje że się jeszcze gdzieś pościgamy - mam w planach wybrać się na Crusar - jakąś runde
-
Cześć, nie
wybierasz się na Kamionki w tym roku, Walim Trophy i inne Walimskie imprezy ?
myślałem że się pościgamy pewnie wtym roku już bym niezły oklep dostał Fajne
są te porównania 4wd kontra FwdCześć Szymon ,będę na kamionkach specjalnie żeby Ci dołożyć
-
Przeciez ledwo
zaczales cos robic Do konca mozliwosci to daleeeka droga...
Wracajac do tego,
ze wpadasz na 4tys obr przy zmianie z 1 na 2 to moze trzeba pomyslec nad tym, zeby
silnik chcial jechac od tych 4tys?Ok to zacznę od wizyty na hamowni .coby obadac
Stan faktyczny -
Cześć Szymon ,będę
na kamionkach specjalnie żeby Ci dołożyćTakiej odpowiedzi oczekiwałem, przynajmniej już wiem że na tytuł "Mistrza Gór Sowich" w tym roku nawet nie mam co się napalać....
-
Takiej odpowiedzi
oczekiwałem, przynajmniej już wiem że na tytuł "Mistrza Gór Sowich" w tym roku nawet
nie mam co się napalać....Nie panikuj widać po filmach ze idziesz grubiej niż ja
Pozatym zawsze możesz zostać wicemistrzem -
Wracajac do obrotow, to z takimi wolnymi musi duzo palic
-
Przypuszczam że do kościoła tego auta nie ma. Trochę głupie stwierdzenie przy tego typu aucie.
Jak się spisuje poliuretan w tylnym dyfrze? Ile taki kosztuje i skąd go dorwać?
-
Wracajac do
obrotow, to z takimi wolnymi musi duzo palicOj dużo dużo
-
Przypuszczam że do
kościoła tego auta nie ma. Trochę głupie stwierdzenie przy tego typu aucie.
Jak się spisuje
poliuretan w tylnym dyfrze? Ile taki kosztuje i skąd go dorwać?Bez problemów , robiłem na wymiar w firmie drm4x4 wygooglujes , dawno
To było ceny nie pamietam