[moje auto] "Rajdowy" Suzuki Swift 4WD GTI
-
Znaczy sie nie masz juz viskozy:) Znaczy masz ale sie konczy...Mamy justynke w domu i tam ręczny prawie od razu blokuje koła... przednie:)i było podobnie w reszcie swiftów i justy jakie mielismy
-
Znaczy sie nie
masz juz viskozy:) Znaczy masz ale sie konczy...Etam
-
Etam
Dokładnie. Trzeba tylko umieć używać ręcznego. Nawet na czystym i przyczepnym asfalcie swift czy justy się obrócą
-
Dokładnie. Trzeba
tylko umieć używać ręcznego. Nawet na czystym i przyczepnym asfalcie swift czy justy
się obrócąPotwierdzam , nie jest jak fwd , ale robi
-
Wiem że się da.. ale to nie to co impreza czy podobne auto ja swojego ruraka zrobionego ze swifta 4x4 obracałem hamulcem nożnym bez dotykania ręcznego w zime.. i tez sie da... jednak powodzenia życzę przy sprawnym napędzie obrócić swifta na sliskim lekko grząskim terenie:)
Zwyczajnie używanie ręcznego w tym aucie bardzo psuje napęd. -
Wiem że się da..
ale to nie to co impreza czy podobne auto ja swojego ruraka zrobionego ze swifta
4x4 obracałem hamulcem nożnym bez dotykania ręcznego w zime.. i tez sie da... jednak
powodzenia życzę przy sprawnym napędzie obrócić swifta na sliskim lekko grząskim
terenie:)
Zwyczajnie używanie
ręcznego w tym aucie bardzo psuje napęd.Wiadomo ze swift 4wd powstal po to zeby babcia z dziadkiem mogli podjechac pod sliska gorke jadac do hipermarketu na zakupy i ze brak dyfra miedzyosiowego to druga po dlugiej skrzyni kaszana nie do przejscia w tym aucie
Uwierz mi, po 4 lata ciagania rekawa nie stwierdzam zeby visco jakos grzej kleilo.
-
Przeciez dyfer jest - wiskoza Kwestia tylko jego dopracowania
Ja mam pytanka - dlaczego takie wysokie obroty wolne, oraz jakie to ma przelozenia ze twierdzisz ze zbyt dlugie?
-
Przeciez dyfer jest
- wiskoza Kwestia tylko jego dopracowania
Ja mam pytanka -
dlaczego takie wysokie obroty wolne, oraz jakie to ma przelozenia ze twierdzisz ze
zbyt dlugie?
Jakos do dzis nie mialem kiedy popracowac nad wolnymi, wiec ustawilem na sztywno
srobka od klapek ITB 1500 i jest gitPrzelozen nie pamietam, ale po zmianie z 1 na 2 to mam jakies 4tys z hakiem , a przy tych obrotach to wogole nie jedzie
- wiskoza Kwestia tylko jego dopracowania
-
A bo to na itb
Jakie to ma konie w takiem razie?
Jak wpadasz z seryjnej odcinki na 4tys, to raczej masz cos w okolicy seryjnej skrzyni z gti -
A bo to na itb
Jakie to ma konie w
takiem razie?
Jak wpadasz z
seryjnej odcinki na 4tys, to raczej masz cos w okolicy seryjnej skrzyni z gtinie inaczej , po prostu dziadostwo
konie nieznane , ale cokolwiek ponizej 300 to kaszana
-
ja poprosze fotki z pod maski
edit
juz mam , nie zauwazylem akutalizacji
Z czego masz Gwint?
-
ja poprosze fotki z
pod maski
edit
juz mam , nie
zauwazylem akutalizacji
Z czego masz Gwint?gwint to samorobka (dospawana tuleja do kolumny) na amortyzatorze koni
-
gwint to samorobka
(dospawana tuleja do kolumny) na amortyzatorze konitył jak rozwiązany ?
-
tył jak rozwiązany
?Na razie sprezyna seria z koni
-
Siemano Pawełek, mówiłes ze nie bedziesz wszystkiego zdradzal
-
Siemano Pawełek,
mówiłes ze nie bedziesz wszystkiego zdradzalNudzi mi się , siedzę na l4
Pozatym czas chyba zakończyć przygodę ze swiftem
Bo nie ma już co modyfikować -
Przeciez ledwo zaczales cos robic Do konca mozliwosci to daleeeka droga...
Wracajac do tego, ze wpadasz na 4tys obr przy zmianie z 1 na 2 to moze trzeba pomyslec nad tym, zeby silnik chcial jechac od tych 4tys? Widze ze trabki sa bez puszki - to napewno psuje dol grubo.
Jakis czas temu robilismy bmw 318 2.0 na itb i tam przy mocy 10xKM z litra minimum 85% max momentu obrotowego bylo dostepne pomiedzy 3-8tys obr. Tylko puszka byla policzona pod to dokladnie i biedny seryjny kolektor wydechowy. -
Pozatym czas chyba
zakończyć przygodę ze swiftemCześć, nie wybierasz się na Kamionki w tym roku, Walim Trophy i inne Walimskie imprezy ? myślałem że się pościgamy pewnie wtym roku już bym niezły oklep dostał Fajne są te porównania 4wd kontra Fwd - choć w naszym wypadku to ciężko o porównanie bo ten Twój silnik ... ach szkoda gadać ... no ale ja teoretycznie coś tam zawsze skrzynią nadrobię. Dawaj, dawaj - szkoda że Cię nie ma na liście Walimska Wiosna 2012 tej imprezy (niestety chyba już zamknięta) będzie w tą niedziele, oj tam 4wd się przydałoby. Będzie syf i błotko. Pozdrowienia i mam nadzieje że się jeszcze gdzieś pościgamy - mam w planach wybrać się na Crusar - jakąś runde
-
Cześć, nie
wybierasz się na Kamionki w tym roku, Walim Trophy i inne Walimskie imprezy ?
myślałem że się pościgamy pewnie wtym roku już bym niezły oklep dostał Fajne
są te porównania 4wd kontra FwdCześć Szymon ,będę na kamionkach specjalnie żeby Ci dołożyć
-
Przeciez ledwo
zaczales cos robic Do konca mozliwosci to daleeeka droga...
Wracajac do tego,
ze wpadasz na 4tys obr przy zmianie z 1 na 2 to moze trzeba pomyslec nad tym, zeby
silnik chcial jechac od tych 4tys?Ok to zacznę od wizyty na hamowni .coby obadac
Stan faktyczny