[moje auto] Suzuki Swift GLX 1.3 mk4 5d - Suzi
-
Pogrzebałem dzisiaj trochę w centralnym panelu, bo za bardzo mi tam stukały, popodkleiłem plastrami z filcem, myśle, że powinno się polepszyć, zdjąłem wszystko co chciałem oprócz radia (jak włożyłem przypadkiem, bo nie chciało się zatrzasnąć, tak teraz nie mogę wyciągnąć...) no i tej czarnej obwódki - od dołu i po bokach zeszło a u góry przy nawiewach nie widać ani śrubek ani nic, ale coś trzyma, a nie chciałem połamać.
No ale nieważne, chyba, że ktoś ma jakąś radę, bo to wcześniej zdejmował
Wyciągnąłem światełko z popielniczki, której nigdy nie używam i wsadziłem chwilowo za/pod schowek, żeby na nogi dawało światełko, a dałem białą ledówkę.
Może macie pomysł gdzie mogę to wstawić? Początkowo myślałem, żeby podświetlić miejsce za lewarkiem skrzyni biegów, ale nie bardzo jest to tam gdzie umiejscowić, żeby się nie rzucało w oczy, no a chodzi mi o to, żeby te światełko było choć troche praktyczne (odpala się razem ze światłami). Zegarek wywaliłem i zrobiłem miejsce na portfel - jak BPX.
Tak - wcisnąłem to tam na wcisk, ale się trzyma i na dziurach nie wypadnie, ale wolałbym i tak przełożyć to w konkretniejsze miejsce -
ja bym zrobił podświetlanie schowka, byłoby idealnie
-
ja bym zrobił
podświetlanie schowka, byłoby idealnieTeż bym tak zrobił, bo po co komu podświetlenie popielniczki... Podświetlenie schowka będzie miało przynajmniej aspekt użytkowy, a nie gadżeciarski.
-
Też bym tak zrobił,
bo po co komu podświetlenie popielniczki... Podświetlenie schowka będzie miało
przynajmniej aspekt użytkowy, a nie gadżeciarski.albo zrobie z tego kabla 10 wyprowadzeń, kupie 10 wtyczek w1,2w i zainstaluje podświetlenie całego auta w jakiś przemyślany sposób
Tylko troche zimno na takie zabawy.No i zlokalizowałem źródło hałasu na dziurach, jest to nic innego nić radio chyba nawet całe z kieszenią podskakujące na każdym wyboju. Pomóżcie jak je wyjąć, bo jestem już na etapie wyszarpywania, zaraz zacznę młotkiem :|
No i lewy środkowy nawiew działa za mocno u mnie albo prawy środkowy i reszta za słabo, też jutro postaram się to odkryć, a wiem, że lewy nawiew przy drzwiach kierowcy ma pękniętą rurę, możliwe że tamten też... Tylko potrzebuje zdjąć ten czarny plastik osłaniający - obwód całego centralnego panelu, u góry nie wiem co tam trzyma, poratuje ktoś? -
Jak kupiłem Swifta to dostałem od poprzedniego właściciela komplet takich opon - nazywają się Europa II i to są nalewki "made in Poland".
Z tym, że moje to 155/70R13. Dwie na tyle jaszcze mam, na przodzie teraz mam Dębica Frigo D-30 (niekierunkowe) w spadku po Punciaku ojca. Dwie Europy musiałem wyrzucić, bo kiedyś miałem problemy ze zbieżnością (luz na wahaczu) i bieżnik ściął się od wewnątrz
Generalnie da się jeździć - 3 zimy jeździłem na nich i nic się nie rozwarstwiało ani nic, zachowanie nawet poprawne - przeżyłem
Ale po pierwszych tegorocznych opadach śniegu i lekkim oblodzeniu jezdni muszę stwierdzić, że Dębica jest deko lepsza - szczególnie na śniegu. Europa chyba lepiej wypadała przy hamowaniu na mokrym
-
Zrób sobie podświetlane klamki wewnętrzne i miejsc na nogi da pasażerów tylnej kanapy jak w Audi Q7
-
Zrób sobie
podświetlane klamki wewnętrzne i miejsc na nogi da pasażerów tylnej kanapy jak w
Audi Q7Był daaawno daaawno temu Swift z diodami pod klamkami z przodu
-
No i lewy środkowy
nawiew działa za mocno u mnie albo prawy środkowy i reszta za słaboU mnie boczne prawy i lewy chyba jakoś słabo dmuchają, bo zaczyna się je czuć dopiero na 4 "biegu". Może jakieś liście mi się naładowały i zatykają...
-
Jak kupiłem Swifta
to dostałem od poprzedniego właściciela komplet takich opon - nazywają się Europa II
i to są nalewki "made in Poland".
Z tym, że moje to
155/70R13. Dwie na tyle jaszcze mam, na przodzie teraz mam Dębica Frigo D-30
(niekierunkowe) w spadku po Punciaku ojca. Dwie Europy musiałem wyrzucić, bo kiedyś
miałem problemy ze zbieżnością (luz na wahaczu) i bieżnik ściął się od wewnątrz
Generalnie da się
jeździć - 3 zimy jeździłem na nich i nic się nie rozwarstwiało ani nic, zachowanie
nawet poprawne - przeżyłem
Ale po pierwszychtak, to są nalewki
tegorocznych opadach śniegu i lekkim oblodzeniu jezdni muszę stwierdzić, że Dębica
jest deko lepsza - szczególnie na śniegu. Europa chyba lepiej wypadała przy
hamowaniu na mokrym -
U mnie boczne prawy
i lewy chyba jakoś słabo dmuchają, bo zaczyna się je czuć dopiero na 4 "biegu". Może
jakieś liście mi się naładowały i zatykają...a co z radiem? ; (
A z żarówkami - challenge accepted -------
-
ok, radia nie udało sie wyjąć, ale wsunąłem tam gumową konstrukcje, która powinna się nie wysunąć i w pełni tłumić drgania, bo radio już nie ma 1cm luzu.
No i z tym oświetleniem to już kombinuje jak zrobić, żeby było dobrze, już jedno wymyśliłem:
dwie żarówki o bokach w bagażniku uzależnione od czujnika zamknięcia klapy, to może być fajne, a jakoś powinno się udać wykombinować
po 2 żarówy na nogi, oczywiscie tak zeby bylo widac swiatlo a nie ich źródło
chciałbym jeszcze dać na nogi pasażerów z tyłu, tylko nie bardzo wiem gdzie by je wsadzić tam, mógłbym też pomyśleć nad przełącznikiem tych świateł jakimś fajnym, żeby się nie świeciło na darmo w dzień -
Ja bym proponował aby te włączniki pod stopy uruchamiały się automatycznie gdy otwierasz drzwi (czyli podpiąłbym pod to co się wyciska przy otwieraniu drzwi... nie wiem ja kto sie dokładnie nazywa) oraz pod podświetlenie tej tablicy od regulatorów nawiewu (popiałbym się kablami jakoś na kostce i przeciągnął szeregowo aby mieć drugi włącznik gdzieś na ktorym z miejc na panelu jakoś) ale to tylko moja sugestia:P
-
No tu będzie tak, czujnik zmierzchowy aby nie paliło się w dzień, a do tego można wsadzić 4 przekaźniki sterowane cyckiem w drzwiach, aby podświetlała się lampka dla każdej furtki pod siedzeniem i podświetlała nogi.
-
No tu będzie tak,
czujnik zmierzchowy aby nie paliło się w dzień, a do tego można wsadzić 4
przekaźniki sterowane cyckiem w drzwiach, aby podświetlała się lampka dla każdej
furtki pod siedzeniem i podświetlała nogi.Czujnik dobry pomysl ale po co cztery przekazniki skoro można wszystko ładnie spiąć szeregowo i będzie tak samo mniejszym kosztem
-
Znaczy chodziło mi o to aby odseparować każde drzwi, taki przerost formy nad treścią.
A z tym siedzeniem, chodziło mi o tylne nogi, a z przodu naturalnie podświetlenie pod deską dać. -
Znaczy chodziło mi
o to aby odseparować każde drzwi, taki przerost formy nad treścią.
A z tym siedzeniem,
chodziło mi o tylne nogi, a z przodu naturalnie podświetlenie pod deską dać.dobre pomysły podrzucacie ;>
Ciekawy tylko jestem jak trudno/łatwo będzie się podpiąć pod cycki
Bo z bagaznikiem to prostrzy temat, czujnik cały wywalony na wierzchu -
Zepsułem radio, tak myślę, wczoraj to na zakrętach strzelało i sie wyciszała muzyka, trzeba było je pukać żeby grało, dzisiaj to się nawet nie zaświeci, jak myślicie, zepsułem radio?
Bo próbowalem je wyjac wczesniej od przodu od tyłu różnymi metodami i nadal nie wiem jak to zrobić, może ktoś mi w końcu da wskazówke? ; dPróbowalem zdiagnozować, to otworzyłem skrzyneczkę z bezpiecznikami obok pedałów, ale zobaczyłem ile ich tam siedzi to od razu zamknąłem, waliłem też w radio, ale nie pomagało, już nie mam siły ; (
-
Próbowalem zdiagnozować, to otworzyłem skrzyneczkę z bezpiecznikami obok pedałów, ale zobaczyłem ile ich tam siedzi to od razu zamknąłem...
Czy w Twoim egzemplarzu każda żaróweczka i każde urządzenie ma swój bezpiecznik?
No myślę, że niePiszesz jakby tak było, tych bezpieczników wcale nie jest dużo.
Na pokrywce od bezpieczników powinieneś mieć napisane który od czego...
Jeśli nie było grzebane i jeśli się nie mylę to radio jest na jednym bezpieczniku z gniazdem zapalniczki.Ba, na forum możesz znaleźć nawet opis skrzynki, tam masz napisane co gdzie i do czego (po angielsku)
-
do każdego radia jest coś takiego jak wyjmaki, które się wsadza po bokach i dzięki nim radio wychodzi z kieszeni...z bezpiecznikami nie przesadzaj, że jest ich tak dużo masz na klapce od nich rozpiske, który jest od czego
-
Rozumiem że macałeś radio i obluzowałeś wtyczki, w końcu wypięła się i kiszka, radio nie działa Wątpię abyś popsuł, pewnie tylko zasilania nie ma, a nawet jeżeli to na samym radiu jest bezpiecznik jak i w skrzynce, kiedyś zwarłem to pamiętam
Tak jak Przemo napisał, w pół kieszeni/kieszeni często gęsto są zatrzaski które trzymają całe radio, wystarczy mieć bolce bądź listwy wsadzane po obu stronach radia i pięknie się wysuwa.