[moje auto] Dżizasowe biało-żółte GTi
-
Epic engine battle of history!!!
Mk1
Niestety nie mam zdjęcia w archiwum :(
vs
Plastkowy
Mk1 galanty czyściuteńki, plastkowy pełny nagaru, bród i niemiłosierny smród
Wałki
Mk1
Wałki miód malina, panewki wytarte w normie
Plastekk
Bardzo ładne wałki, panewki jeszcze lepsze, no ale w mk1 wałki są lżejsze więc pozamiataneGłowica
Plastekk
Zawory mówią dość, głowica do regeneracji, żadnego twardego popychacza
Mk1
Wszystko pięknie ładnie, 5 twardych popychaczy, ale na 4 cylindrze jakaś skaza wygląda jak wżery, najwidoczniej tłok miał za duży skokBlok
Plastekk
Bez zarzutu, tłoki, korby, panewki galanty, wał do pomiaru
Mk1
Duże luzy pierścieni na tłokach, 3 tłoki na śmietnik, korby galanty, panewki mogły by wyglądać lepiej, wał do pomiaru.Silnik z mk1 mocno średni jak na podwójny remont, ktoś gdzieś kiedyś popełnił jakiś błąd i widać tego skutki w nadmiernym zużyciu elementów...
Plastkowy silnik musiał chodzić na kijowym oleju, a i gaz mu nie pomógł, nagar niemiłosierny aż dziwne, że olej z niego wyciekał, aczkolwiek, zużycie elementów niewielkie, ogólnie bardzo ładny silnikTeraz czekamy czy wały będą nominalne
No i czas na zakup części, tłoki z vitary, jakieś pierścienie do tego. panewki ACL Race, uszczelki Takomy i pompa oleju
-
kiedy to bedzie jezdzic ?
-
Nie no pod wrażeniem jestem, jak powiedział tak zrobił, ciśnij panie
-
kiedy to bedzie
jezdzic ?Muszę kupić uszczelki żeby zregenerować głowicę, muszę kupić tłoki żeby oddać blok do szlifu, muszę kupić resztę części żeby poskładać W sumie nie wiem jak te tłoki mają wyglądać wiem że mają być wklęsłe, jakiej firmy itp jeszcze nie wiem, reszta zależy od dostępności i poniekąd ceny.
Powiedzmy za miesiąc wszystko zależy jak szybko zachce mi się części szukać i przygotować osprzęt żeby "wyglądał"
-
Kurde, wtedy już Twój Swift będzie szybszy od mojej litrówki.
-
Jak już mówiłem mój swift szybciej stoi niż wasze jeźdzą
-
Zależy na jaką litrówkę trafisz
-
tak jak mówilem , mój silnik był w spoko stanie , nigdy nie był otwierany więc nagar na tłokach był sprawa normalna.. Nigdy nie mial panewki czy szlifów wału wiec jest idealny na budowę mocnego silnika. Co do głowicy to hmm... Powoli zaczeły puszczać uszczelniacze ale było to widać tylko w zime na śniegu , na gazie zrobilem 20tys wiec na pewno mu nie zaszkodził i mieszankę miał cały czas na bogato.
Co do szklanek to silnik stoi u Ciebie ponad rok , trudno by szklanki były nadal wypelnione olejem , choć tam nie grały w ogole , gorzej mam w obecnym silniku.
Co do oleju to był valvoline , potem mobil . Ja a co poprzedni właściciel lał? T ego nikt nie wie . Ogólnie ciesze sie że wszystko jest w normie i da radę zrobić z tego silnika jakaś fajna bestie
-
Jak już mówiłem mój
swift szybciej stoi niż wasze jeźdząNa spocie tego nie słyszałem, przez internet się nie liczy
Nie no, czekam na efekty -
Jak już mówiłem mój
swift szybciej stoi niż wasze jeźdząChyba chciałeś wtedy powiedzieć że. dłużej stoi niż wasze jeżdżą
Jaki teraz czas oczekiwania na dalsze mody ? -
Co do szklanek to
silnik stoi u Ciebie ponad rok , trudno by szklanki były nadal wypelnione olejem ,
choć tam nie grały w ogole , gorzej mam w obecnym silniku.Ja to nie wiem jak to w końcu z tymi szklankami jest, nie grały w ogóle a miękkie są, moje trochę grały a po roku leżenia w reklamówce połowa twarda jest w mk też nie grały a 11 miękkich... Wszystkie silniki już leżą koło roku
Nie wiem jak tam Mjeciowi będzie się chciało ale w tym tygodniu wały do pomiaru ma zawieźć, w piątek albo po weekendzie będzie wiadomo czy są dobre, no a reszta to jak części dorwę a powiem szczerze że jakoś nie mam wielkiej ochoty rozglądać się za nimi
Gdzie dostanę uszczelki Takomy?
Gdzie pompę oleju?
Tłoki i pierścienie od vitary, której firmy będą najlepsze?
Oczywiście wszystko w rozsądnej cenie -
Ja to nie wiem jak
to w końcu z tymi szklankami jest, nie grały w ogóle a miękkie są, moje trochę grały
a po roku leżenia w reklamówce połowa twarda jest w mk też nie grały a 11
miękkich... Wszystkie silniki już leżą koło rokuMoja rada - montuj tylko te które sa absolutnie twarde i nawet siłą palcem nie jesteś w stanie ich ruszyć - tylko te będą dobre. Pamiętaj, że możesz montować szklanki z 1.0 - są prawie identyczne - zewnętrznie są chyba 1mm niższe ale punkt podparcia zaworu mają w odpowiednim miejscu.
Napisał ci na PW gdzie możesz ew dostać nowe w "dobrej" cenie (ale sa i tak drogie!)
Gdzie dostanę
uszczelki Takomy?
Gdzie pompę oleju?
Tłoki i pierścienie
od vitary, której firmy będą najlepsze?
Oczywiście wszystko
w rozsądnej cenieWysłałem Ci PW
-
Hmm niezbyt dobre wieści, okazało się że ostatnia panewka przy kole zamachowym w Plastkowym silniku zatarta jest
PS Czy pompa oleju z 8v jest taka sama jak w GTi, sądząc po uszczelkach na dół silnika które są identyczne wygląda tak samo ale może różni się ilością zębów albo wydajnością, hmm?
-
Dziwne że siadła jedna bo z reguły to wszystkie leca..
Pompa na pewno pasuje i wyglada identycznie , nie wiem jak z wydajnoscią
-
Dziwne że siadła
jedna bo z reguły to wszystkie leca..
Pompa na pewno
pasuje i wyglada identycznie , nie wiem jak z wydajnoscią
Znalazł się znawca... lepiej wogóle nie zabieraj głosu jak nie masz pojecia. A takie sa efekty jak się leje olej z biedronki i wymienia co 50 tys -
olej zmieniany co 7-9tyś , valvoline 10w40 , mobil 10w40 , motul 6100 i nie tylko ja tym autem jeździłem a kilka innych osób , silnik miałem rok i chodził jak cudenko do ostatniej chwili poza mega poceniem sie z każdej możliwej uszczelki , czyli mycie kompletne silnika a po 2tyś km był czarny jak murzyn
ale dobrze ze mockbda jest specjalistą od wszystkiego
-
PS Czy pompa oleju
z 8v jest taka sama jak w GTi, sądząc po uszczelkach na dół silnika które są
identyczne wygląda tak samo ale może różni się ilością zębów albo wydajnością, hmm?Raczej jest inna - nie wiem jak w 8V ale w GTi np daje do 5 bar ciśnienia oleju.
Trzeba by zobaczyć w jakimś katalogu po numerach czy są identyczne czy nie. -
olej zmieniany co
7-9tyś , valvoline 10w40 , mobil 10w40 , motul 6100 i nie tylko ja tym autem
jeździłem a kilka innych osób , silnik miałem rok i chodził jak cudenko do ostatniej
chwili poza mega poceniem sie z każdej możliwej uszczelki , czyli mycie kompletne
silnika a po 2tyś km był czarny jak murzyn
ale dobrze ze
mockbda jest specjalistą od wszystkiegona pewno mam większe pojęcie od Ciebie. skup się lepiej na swojej działalności handlarza, bo jako mechanik tylko bzdury wygadujesz.
Boli mnie to że na tym jak i na wielu innych forach są właśnie osoby które mimo tego że nie mają pojęcia, to pierdzielą co im ślina na język przyniesie, u plastka wszystko zawsze jest najlepsze i w nienagannym stanie, zamiast zwiesić głowę i przyznać się do błędu i jakoś problem rozwiązać normalnie lub w ogóle się nie odzywać to pieprzy głupoty, a mniej obeznani użytkownicy forum to czytają i myślą że tak ma być. Dodatkowo skoro silnik był taki super to po co go zmieniałeś? i jak czytam plastka opinie że silniki z gti ciekną bo taki są to leje ze śmiechu -oczywistym jest że trytkami i drutem wycieku oleju nie zatrzymasz. -
Panowie...
Spokój bo będzie kłótnia
ps. a link nie wiem czemu nie działa w taki sposób jak miał działać
-
Panowie...
[-pl-000000]Opanować sie bo
będzie z tego kłótnia](http://pl.memgenerator.pl/mem-image/spokoj-[motyla_noga)
]http://pl.memgenerator.pl/mem-image/spokoj-[motyla_noga]-pl-000000Każą się logować...