[moje auto] Suzuki Swift GTi mk2 1990r dedykowany by MKV
-
Niestety przeważnie wyrabia się rowek pod klin na samym wale.
U mnie sprawę załatwił trochę większy klin i póki co jest ok.
Zamiast naprawiać wał (napawanie + frezowanie) chyba lepiej wymienić sam wał.
A najprostsza metoda - zaspawać :-D ale to wtedy jak już się więcej "na dole" nie będzie grzebać... (albo jak ma iść pod młotek). -
Przyznaję, że
akurat na tym filmiku koleś przegina, nie zdaje sobie sprawy, że nie zdążyłby
zareagować, gdyby ktoś zmieniał pas. Trzeba przyznać, że facet ma wyczucie maszyny,
ale niestety zabrakło wyobraźni. Z drugiej jednak strony (nie mówię teraz o tym
motocykliście i jemu podobnych) szczerze nienawidzę polaczków, którym przeszkadza
to, że ktoś ma 2 koła, a nie 4 i nie stoi w korku, tylko ostrożnie przez niego
przejeżdża. Ja, gdy widzę motocyklistę na drodze, zawsze staram się ułatwić, a nie
utrudnić ( i na szczęście coraz więcej jest w Polsce ludzi tak myślących), więc
sorry, ale zajeżdżanie komuś drogi dlatego, że mu się zazdrości, bo nie musi stać w
korku jest dla mnie skrajnym chamstwem, a osoby, które tak robią mają chyba jakieś
problemy osobowościowe. W przypadku, w którym jest taka możliwość, by zrobić
miejsce, a kierowca zwyczajnie nie zauważył kierującego jednośladem, motocyklista
powinien powiedzieć coś w rodzaju: "przepraszam, czy mógłby Pan zjechać trochę na
lewo"? A kierowca samochodu powinien w takim przypadku, będąc osobą równie
kulturalną zjechać. Nie byłoby przyjemniej na drogach, gdyby wszyscy zaczęli sobie
pomagać, zamiast warczeć na siebie, zajeżdżać drogę itp.?
http://www.youtube.com/watch?v=fDidxlpcHjsdziekuje za uwage
-
Ja pie...le konfident ....BLLEEEEEE
-
2 sprawy
po pierwsze: nie życze sobie byś mnie obrażał ani tym bardziej osoby ktora doprowadziła do zainteresowanie sie sprawą przez osoby kompetentne
po drugie: wolałbys być poszkodowanym przez tego idiote na motorku ?
-
dziekuje za uwagePrawidłowo
-
Po zdjęciu głowicy okazało się, że kilka szklanek jest kompletnie miękkich - prawdopodobnie to było przyczyną gwałtownej utraty mocy i zalewania silnika oraz w późniejszym etapie jego grzania się nawet przy spokojniej jeździe.
Na chwile obecną poszukuje pilnie 2 szklanek do GTi - mogą być od 1.0 - bez wżerów i twarde (nie maja prawa się nawet minimalnie uginać przy wciskaniu palcem).
Poratuje mnie ktoś?
-
jak Ci bardzo trzeba tylko 2 to możesz kupić tutaj http://allegro.pl/sklep/4919256_motomarka-czesci-do-silników
tu wiem ze sa, kiedyś były też w JapanMoto Rumia i w Hipolu.
-
jak Ci bardzo
trzeba tylko 2 to możesz kupić tutaj
http://allegro.pl/sklep/4919256_motomarka-czesci-do-silników
tu wiem ze sa,
kiedyś były też w JapanMoto Rumia i w Hipolu.Obecnie nie ma ich albo są tam za ponad 120zł - AJUSy wiec niezbyt dobrej firmy ale są. Ja tam nie wiem czy te czy jakiejś firmy CI mogę mieć po 60zł sztuka (cena jak dla mnie właśnie z okł 120zł)
-
Wszystkiego Najlepszego
-
Myślę czasami o zmianie felg na lato na coś lżejszego... co myślicie o czymś takim? Jedna waży 7kg
http://allegro.pl/356-felgi-15-4x114-3-czerwony-ring-gtr-honda-kia-i2649305384.html
-
Ja bym zostawił OZety
-
Ja bym zostawił
OZetydokładnie, w Chiny na pewno bym się nie pchał
-
Ja bym zostawił OZety
Są zarąbiste i je uwielbiam ale... jak zdejmowałem 17" PDW z Galanta to się okazało że są duuuuużo lżejsze od moich 15" OZów... Swift chyba trochę na osiągach na nich traci niestety
OZ natomiast myślę czy by nie zastosować jako zimówki do Miśka
Ewentualnie dajcie mi dobry przykład co lekkiego można by do Swifta założyć 15" 6.5" albo 7" szerokości (do opon 195/50R15).
Od dawna jeszce te rozważam, chociaż wolałbym chyba czarne (ale białe też super).
Nie wiem tylko ile ważą...
-
Jak dla mnie fajne! No i pod kolor nadwozia...
-
szukaj Enkei z Integry takich jak ja mam, strasznie lekki do tego wytrzymałe - sprawdzone.
-
Ja jeszcze mam lenso samurai superlight, sama nazwa mówi za siebie, może poszukaj sobie jakichś z tej serii
-
lżejsze od moich 15" OZów... Swift chyba trochę na osiągach na nich traci niestety
e
mi dobry przykład co lekkiego można by do Swifta założyć 15" 6.5" albo 7" szerokości
(do opon 195/50R15).195/50R15 - na tych balonowych oponach to niestety ale swift nigdy mieć dobrych osiągów nie będzie
Jak 15' i 195 szerokie to tylko z profilem 45.A już na 195/45R14 to w ogóle swifcik nabiera wigoru
-
Możesz sobie odpuścić Momo Thunder bo nie znajdziesz rozstawu
-
szukaj Enkei z
Integry takich jak ja mam, strasznie lekki do tego wytrzymałe - sprawdzone.jak bym miał zmienić OZ to tylko wlasnie na te
-
Myślę czasami o
zmianie felg na lato na coś lżejszego...Jak na 15 " to sporo ważą. Poszukaj czegoś innego.