Suzuki Swift GTi - przywracamy go do nowości
-
standard rurka ma 4cm bodajże a moja 5 czy 5.5 wiec aż takiej róznicy nie powinno być
doradźcie jak z tym końcowym tłumikiem
te ustrojstwo z allegro na wzór apexi daje rade?
-
Żeby było w miarę cicho potrzebujesz kata przy przelotowym tłumiku(-ach). Po wycięciu kata któryś tłumik musi być normalny (znaczy nie przelotowy). Inaczej cicho nie będzie.
-
standard rurka ma
4cm bodajże a moja 5 czy 5.5 wiec aż takiej róznicy nie powinno być
doradźcie jak z tym
końcowym tłumikiem42mm bodajże
te ustrojstwo z
allegro na wzór apexi daje rade?tak jak pisze Toyolds, albo kat, albo środkowy komorowy, inaczej łeb będziesz mieć kwadratowy
-
tak jak pisze
Toyolds, albo kat, albo środkowy komorowy, inaczej łeb będziesz mieć kwadratowyNo ja jakiegoś kata jeszcze mam i jak założyłem końcowy przelotowy od poldolota to już głośnawo jest, a jeszcze jakbym założył jakiegoś RM Motors końcowego to bym nie wysiedział w aucie
-
Ten stary tłumik to masz odkręcany? Dałbyś zdjęcie
Bo jeśli masz odkręcany i nie będzie Ci potrzebny to odkupię go za czteropaka -
Fajna ta Honda na foto Jak masz taką to po co Ci Swifcior
-
Jak masz całego kata to wstawiaj końcowy rm4 i środkowy przelotowy będzie bardzo cicho, u mnie było tak cicho jak na serii Dopiero po wycięciu kata nabrał odpowiedni dźwięk i wcale nie jest aż tak głośno, po założeniu silencera jest cicho aż za cicho.
-
Jak masz całego
kata to wstawiaj końcowy rm4 i środkowy przelotowy będzie bardzo cicho, u mnie było
tak cicho jak na serii Dopiero po wycięciu kata nabrał odpowiedni dźwięk i wcale
nie jest aż tak głośno, po założeniu silencera jest cicho aż za cicho.kolejny "znafca" ... w serii już masz przelot ...
-
No i co z tego, że seryjny jest przelotowy... jak ma za małą średnicę co do mojego wydechu na 2". Każdy wie, że seryjny jest przelotowy. Ale robić wydech na seryjnej średnicy to nie ma sensu.
-
No i co z tego, że
seryjny jest przelotowy... jak ma za małą średnicę co do mojego wydechu na 2". Każdy
wie, że seryjny jest przelotowy. Ale robić wydech na seryjnej średnicy to nie ma
sensu.robić wydech na serię tak samo mija się z celem i kółko się zamyka
-
robić wydech na serię tak samo mija się z celem i kółko się zamyka
Tu się muszę zgodzić. Seryjny wydech jest dobry a jak już zwiększać średnice do max do 50mm (seria to 45mm) dla wolnossaka.
-
Tu się muszę
zgodzić. Seryjny wydech jest dobry a jak już zwiększać średnice do max do 50mm
(seria to 45mm) dla wolnossaka.czyli wewnątrz 42mm
-
Ja mam wewnątrz 46mm i moim zdaniem do 1.3 wolnossącego jest to idealna średnica.
-
Ja mam wewnątrz
46mm i moim zdaniem do 1.3 wolnossącego jest to idealna średnica.ale Ty nie masz serii tu rozmowa tyczy się serii, Ty masz pewnie 2"
-
dla mnie mój wydech wygląda obecnie troche śmiesznie. Ten środkowy to oryginał?
za kolektorem mam przepustnice i tyle.
Chyba zostawie ten środkowy który mam i końcowy jakiś inny niż obecny.
co do hanki to
po prostu lubie mieć dwa auta.
-
Niezła rzeźba z wydechem Twojego świstaka - tylny tłumik jest od sedana 1.3 tylko ktoś obciął flanszę przed jego wlotem (w sedanie końcowy tłumik jest przykręcany do rury za pomocą dwóch śrub). Środkowy to przelotowy oryginał raczej
-
i ten końcowy raczej dławi zanacząco samochód , jest strasznie cięzki ;P W sumie co do dźwięku to nie narzekam ale mimo względnej szczelności słyszę psiukanie i denerwuje mnie ten odglos w zakresie 2-3tyś.
teraz tylko dorwać uszczelkę pod kolektor albo składać na cement i też powinno być dobrze.
Bandaż - bablion - JDM
Nowa lambda
5cm wewnętrznej srednicy kwasówka po całosci
środkowy oryginalny taki jak na zdjęciu
Końcowy - nie mam pomysłu nadal co -
Zapytam, jaka sonde kupiles dokladnie ?
-
http://allegro.pl/7407-sonda-lambda-daihatsu-daewoo-honda-kia-denso-i1605555362.html planuje zakup tej , ciekawe czy oryginalna denso?
-
A wie ktos jakie oznaczenie ma sonda Denso do Gti?
tutaj maja ori produkty Ngk i Denso http://www.e-denso.pl/