Suzuki Swift GTi - przywracamy go do nowości
-
Ja też zachęcam
jak tam Twoje kuku, kiedy na hamownię ?
-
Jak tak patrze na to podwozie to mam wrazenie, ze trzeba by bylo to wypiaskowac w cholere i zrobic bude od podstaw...
-
Dobrze, że są jeszcze jacyś porządni ludzie co jak robią z autem to robią to dokładnie. Niestety większość tylko zapapra terem i jest zadowolona, że rdzy nie widać. Później: O, o mocowanie wahacza się złamało..;/
-
Później: O, o mocowanie wahacza się złamało..;/
I potem robisz to porządnie z pomiarami na ramie prostowniczej a niektórzy wyśmiewają Cie potem za przepłacanie
-
Każdy ma gdzie indziej położoną własną granice absurdu
-
Każdy ma gdzie indziej położoną własną granice absurdu
Którą w tym przypadku można nazwać granicą rozsądku i bezpieczeństwa
-
Spód już w czerni. Zawias złozony. simerblok udało się wybić na prasie . Kupiłem wg pana "prawie oryginał" wiec powinno być ok. Całość złożona. Czekam na tarcze i klocki. Potem w końcu zabiorę się za dokładne mierzenie przewodów hamuclowych , paliwowe wymieniłem w pewnych miejscach na gumowe czarne zbrojone .
Zaciski pomalowane specjalną farbą MOTIP'a . W realu są czerwone Stabilizacja też poszła w czerwień. Spód wygląda pięknie. Nie mam fotek z warstwy korizonem , tylko te już z umazaniem na czarno. Wszystko doczyszczone co do każdego cala , lekko wzmocnione , odłuszczone i dopiero zabezpieczane , w każdą szparkę został zaadoptowany środek chroniący Fluidol. Tydzień cieżkiej pracy a zrobiony został tylko tył więc myśle ze robota została wykonana odpowiednio. Prowadnice hamulców poczyszczone , nasmarowane , gumki zmienione , wszystko pięknie lekko chodzi.
w realu wygląda to jeszcze lepiej. Flash w aparacie lekko przekłamuje.
Teraz kolejne pytanie. Czy poduszki silnika od 1.3 8v pasuja? Widze dwie na allegro w ładnym stanie.
-
Jeśli jesteśmy już przy temacie poduszek, to polecam zalać je klejem do szyb
-
Zaciski pomalowane
specjalną farbą MOTIP'a . W realu są czerwonepomarańczowe za krótko na forum jesteś
-
-
http://allegro.pl/akumulator-centra-futura-53ah-540a-nowy-i1504861531.html ktoś użytkował futurę 54aH w swifcie GTI? On ma chyba większy altek niż 1.3 8v i myślalem nad nad 65aH tylko ten 53 jest w fajnej cenie.
ogólnie znam dużo zwolenników jak i wrogów centry futury. Im chodzi ładnie , drugim pada po 2 miesiącach. Warto zarezykować i kupić tą future z aukcji?
-
aku chyba lepiej kupic na miesjcu, wtedy w razie roblemow powinn byc wymiana 1 do 1, czy chocby dostaniesz jakis zastepny, z aukcji moze byc problem od transportu po ewentualna awarie i problem z zalatwieneim sprawy reklamacji
-
użytkował futurę 54aH w swifcie GTI? On ma chyba większy altek niż 1.3 8v i myślalem
nad nad 65aH tylko ten 53 jest w fajnej cenie.chyba to je ryba, masz taki sam jak większość swiftów nowszych - czyli 50A
Wpakujesz taki aku, to szybko pójdzie do piachu.ogólnie znam dużo
zwolenników jak i wrogów centry futury. Im chodzi ładnie , drugim pada po 2
miesiącach. Warto zarezykować i kupić tą future z aukcji?rób jak uważasz.
-
45 Ah ci starczy
sam jezdze na takim i nie ma problemow z ladowaniem go
mialem centre teraz energizera i jest ok wszystko
-
http://allegro.pl/akumulator-centra-futura-53ah-540a-nowy-i1504861531.html ktoś
użytkował futurę 54aH w swifcie GTI? On ma chyba większy altek niż 1.3 8v i myślalem
nad nad 65aH tylko ten 53 jest w fajnej cenie.
ogólnie znam dużo
zwolenników jak i wrogów centry futury. Im chodzi ładnie , drugim pada po 2
miesiącach. Warto zarezykować i kupić tą future z aukcji?Ja mam 47Ah a dokładniej model CA472 od 2 czy 3 lat i żadnych problemów nigdy z nim nie miałem.
Dokładnie taki mam (tutaj tylko nie wiem jak polaryzacja jest ułożona)
http://allegro.pl/akumulator-centra-futura-ca472-47ah-450a-slask-i1503935633.html -
wiec takie 53 będzie w sumie odpowiednie , 65 jednak za dużo.
cena kusząca i chyba go kupie.
Z innej beczki.. Szukam od 2 tygodni felg i znalazlem fajne Aez Icon 5 , szukałem takich 15" ale nie znalazłem. trafiły się 16" z oponami 195\50r16 ET 40. Czy to wejdzie w świstaka? Coś mało osób ma 16" i chyba widziałem takie cuda u indiego.
http://img17.allegroimg.pl/photos/oryginal/15/14/76/18/1514761841
już mam dość szukania , czas coś kupić.
-
wiec takie 53
będzie w sumie odpowiednie , 65 jednak za dużo.Nie - odpowiednie to jest 45-47 - wszystko powyżej jest za dużo i taki np 53 jeszcze będzie działać ale prawdopodobnie będzie non stop niedoładowany a wtedy faktycznie akumulator szybko może paść...
-
Nie - odpowiednie
to jest 45-47 - wszystko powyżej jest za dużo i taki np 53 jeszcze będzie działać
ale prawdopodobnie będzie non stop niedoładowany a wtedy faktycznie akumulator
szybko może paść...nie przetłumaczysz, szkoda zachodu ... to jest "ciężki typ"
trafiły się 16" z oponami 195\50r16 ET 40. Czy to wejdzie w świstaka?
Coś mało osób ma 16" i chyba widziałem takie cuda u indiego.NIE !!! Et może jest dobre, ale opona nie, powinno być 195/40 R16 tak jak u Indiego.
już mam dość
szukania , czas coś kupić.narwaniec
-
codziennie szukam po kilka h i widzę same siano , jak rozstaw dobry to ET nie taki..
Wiec chyba kupie zwykłe borbety 15" i umaluję na ciemno.
co do Aku to sie pytam ,bo 45 zakladali do 1.3 8v a gti ma mocniejszy altek z tego co czytalem wiec uznalem ze 53 nie zrobi na nim wrażenia.
-
codziennie szukam
po kilka h i widzę same siano , jak rozstaw dobry to ET nie taki..ja swoich 15" szukałem długi czas ... byłem nawet zdesperowany co by z UK ściągać, ale na szczęście kupiłem od klubowicza, za co mu dziękuję
Wiec chyba kupie
zwykłe borbety 15" i umaluję na ciemno.z 15" jest mega wybór, kwestia poszukania
co do Aku to sie
pytam ,bo 45 zakladali do 1.3 8v a gti ma mocniejszy altek z tego co czytalem wiec
uznalem ze 53 nie zrobi na nim wrażenia.ile Ci jeszcze razy napiszę, że nie ma !!! Mocniejszy to miał, względem starego 1.3 8V o całe 5A, bo staruszki miały 45A, GTi miało 50A, od Mk IV wszystkie miały 50A.