Mój troszke rajdowy SS
-
uooohohooo ostro poszedles
ale zeby wygrac trzeba isc grubo
kolektor dolotowy tez rozwierc na ta sama srednice wlotu
-
a gdyby szlifowac takim papierem listkowym na wiertarke lub takim kamykiem??
-
kolektor już też jest ogarnięty, czas na wydech
-
to jest szlifowane frezem i właśnie takim papierem, a kamyk sie zabija szybko
-
a jak sie ogarnie to wszystko to trzeba pozniej robic jakies strojenie czy cos podobnego czy odrazu wszystko jest si ?:P
-
najlepiej było by to wystroić ale niestety nie mam jeszcze "świnki"
-
najlepiej było by
to wystroić ale niestety nie mam jeszcze "świnki"Indii chyba sprzedaje
-
głowica na swoim miejscu
-
tarcze nawiercane + klocki ds 2500 do tego przewody w stalowym oplocie , zaciski z hondy zamontowane
-
tarcze nawiercane +
klocki ds 2500 do tego przewody w stalowym oplocie , zaciski z hondy zamontowaneToż to teraz w miejscu będzie stawało...
-
hydrołapa z korektorem zamontowane przewody paliwowe też już w środku
-
może tak być że opony będą kwadratowe he
-
Może źle widze ale jak tak podepniesz wszystko to będzie zle. Ręczny powinien być za korektorem a nie przed. a tu widać że korektor jest podłączany do wyjscia pompy od ręcznego.
-
z tego co mi wiadomo to powinien być przed przecież ręczny powinien hamować maksymalną siłą a nie ma być tłumiony przez korektor
-
no dokładnie... a na zdjeciu korektor jest podłączony do WYJSCIA z pompy hamulcowej. co oznacza ze po wyjscu z pompy płyn natrafi na korektor i własnie siła bedzie wtedy mniejsza o redukcje korektora
te pompy dziłaja troche inaczej niż by sie wydawało i to co jest z tyłu pompy .. to płaskie to jest WEJSCIE a pod kątem WYJSCIE.. to mogło Cię zmylić -
zgadza sie masz rację dzięki
-
Dokładnie jak hubiRALLY napisał. Korektor przed ręcznym ma być. A pompa ręcznego przeważnie ma wejście na końcu, a wyjście na początku (odwrotnie niż wydaje się na pierwszy rzut oka).
To co Damian? Widzimy się w niedzielę i powodzenia.
Mam nadzieję, że tym razem będziemy mniej od was dostawać niż w Gaszowicach. -
Ręczny już poprawiony, a prawdopodobnie się widzimy mam taką nadzieje, jeśli autko będzie współpracować to będę, jutro testy.
-
Ręczny już
poprawiony, a prawdopodobnie się widzimy mam taką nadzieje, jeśli autko będzie
współpracować to będę, jutro testy.Fajnie wyszło
Był już karniak na nowej głowicy? Jak wrażenia?
Te DS2500 to rozumiem, że standard pod Honde czy musiałeś coś przerabiać?
Ja mojego może jutro poskładam po dłuższej przerwie ale już na Marklowice nie mam szans.
Rajd Niepodległości może jedziesz? -
Nie jechałem jeszcze jak narazie nie poskładane hamulce do końca
DS tak standard pod Hondę troszkę szlifnięty klocek od wewnątrz bo wystawała po za tarcze, ale nie wiele.
Rajdu Niepodległości nie jadę bo chyba jest Ślązak w tym samym czasie