Mój troszke rajdowy SS
-
ale dla czego tak sądzisz? wszystkie obrobione głowice mają całe kanały dolotowe i wylotowe powiększone
-
teraz trochę lepiej co myślicie?
-
na mechanice jestem glab wiec spytam to jest polerowane pilnikiem czy jakies inne sposoby ?:)
-
ta pilnikiem zacząłem miesiąc temu dopiero dzisiaj skończyłem pierwszy kanał
-
teraz trochę
lepiej co myślicie?Wypolerowane ładnie choć wydaje mi się, że trochę przesadziłeś z ilością wybranego materiału przy wejściu... Dla porównania tak była wybrana głowica od Gunia na której było 142KM shamowane (załącznik).
Za to kanały przy samych gniazdach były rozwiercone. -
zobaczymy co z tego wyjdzie i tak za niedługo będę budował nowy silnik w góry
-
uooohohooo ostro poszedles
ale zeby wygrac trzeba isc grubo
kolektor dolotowy tez rozwierc na ta sama srednice wlotu
-
a gdyby szlifowac takim papierem listkowym na wiertarke lub takim kamykiem??
-
kolektor już też jest ogarnięty, czas na wydech
-
to jest szlifowane frezem i właśnie takim papierem, a kamyk sie zabija szybko
-
a jak sie ogarnie to wszystko to trzeba pozniej robic jakies strojenie czy cos podobnego czy odrazu wszystko jest si ?:P
-
najlepiej było by to wystroić ale niestety nie mam jeszcze "świnki"
-
najlepiej było by
to wystroić ale niestety nie mam jeszcze "świnki"Indii chyba sprzedaje
-
głowica na swoim miejscu
-
tarcze nawiercane + klocki ds 2500 do tego przewody w stalowym oplocie , zaciski z hondy zamontowane
-
tarcze nawiercane +
klocki ds 2500 do tego przewody w stalowym oplocie , zaciski z hondy zamontowaneToż to teraz w miejscu będzie stawało...
-
hydrołapa z korektorem zamontowane przewody paliwowe też już w środku
-
może tak być że opony będą kwadratowe he
-
Może źle widze ale jak tak podepniesz wszystko to będzie zle. Ręczny powinien być za korektorem a nie przed. a tu widać że korektor jest podłączany do wyjscia pompy od ręcznego.
-
z tego co mi wiadomo to powinien być przed przecież ręczny powinien hamować maksymalną siłą a nie ma być tłumiony przez korektor