Mój troszke rajdowy SS
-
swiftem jechał a nie wiem który Ty byłeś ale pewnie będą wyniki dzisiaj na stronce
-
To ten chłopak co rano wydawał papiery? Co białym swiftem jechał?
-
tak dokładnie ten co trasę układa i jest synem prezesa
-
nowy filmik Wodzisław Śląski 2 Klasa i 2 Generalka
-
idziesz jak burza
-
zapraszam do polubienia naszej strony tam na bieżąco relacje z rajdów. http://www.facebook.com/pages/Kostka-M%C4%85ka-Rally-Team/273674282747284?ref=hl
-
dawno nic nie robiłem z swiftem a więc czas zacząć
głowica zrzucona, powód wydmuchana uszczelka
a jak już zrzucona to może coś z nią podłubiemya tu dla porównania
-
dawno nic nie
robiłem z swiftem a więc czas zacząć
głowica zrzucona,
powód wydmuchana uszczelka
a jak już zrzucona
to może coś z nią podłubiemy
a tu dla porównaniaZbyt równo to to nie wyszło Rozumiem, że jeszcze będziesz wygładzał? Generalnie i tak bardzo dużo wybrałeś materiału... Ciekawe jak to będzie jeździć
Usuń "migdałki" przed prowadnicami i rozwierć kanały pod gniazdami zaworowymi
Same prowadnice też będziesz skracał? -
dopiero prace rozpoczęte to będzie poprawiane, prowadnice bedą skracane.
Nie wiem co zrobić z zaworami czy zostawić serie czy coś podszlifować -
Jak dla mnie to wybierasz akurat nie tam gdzie trzeba :),
raczej szlifuj tam gdzie sie zaczynaja 2 dziury
w kierunku zaworow -
ale dla czego tak sądzisz? wszystkie obrobione głowice mają całe kanały dolotowe i wylotowe powiększone
-
teraz trochę lepiej co myślicie?
-
na mechanice jestem glab wiec spytam to jest polerowane pilnikiem czy jakies inne sposoby ?:)
-
ta pilnikiem zacząłem miesiąc temu dopiero dzisiaj skończyłem pierwszy kanał
-
teraz trochę
lepiej co myślicie?Wypolerowane ładnie choć wydaje mi się, że trochę przesadziłeś z ilością wybranego materiału przy wejściu... Dla porównania tak była wybrana głowica od Gunia na której było 142KM shamowane (załącznik).
Za to kanały przy samych gniazdach były rozwiercone. -
zobaczymy co z tego wyjdzie i tak za niedługo będę budował nowy silnik w góry
-
uooohohooo ostro poszedles
ale zeby wygrac trzeba isc grubo
kolektor dolotowy tez rozwierc na ta sama srednice wlotu
-
a gdyby szlifowac takim papierem listkowym na wiertarke lub takim kamykiem??
-
kolektor już też jest ogarnięty, czas na wydech
-
to jest szlifowane frezem i właśnie takim papierem, a kamyk sie zabija szybko