Mój troszke rajdowy SS
-
mam nadzieje że długo u Ciebie pożyje
-
to nie od Ciebie skrzynia kupiłem inna
-
A jak tam dzisiaj w Gaszowicach? Bo ja nie miałem mocy czekać na wyniki i nie wiem kto i jak wypadł.
-
Wygrał Salwiczek Ja byłem 2
-
A który ja byłem? Czym jechał Sawiczek?
-
swiftem jechał a nie wiem który Ty byłeś ale pewnie będą wyniki dzisiaj na stronce
-
To ten chłopak co rano wydawał papiery? Co białym swiftem jechał?
-
tak dokładnie ten co trasę układa i jest synem prezesa
-
nowy filmik Wodzisław Śląski 2 Klasa i 2 Generalka
-
idziesz jak burza
-
zapraszam do polubienia naszej strony tam na bieżąco relacje z rajdów. http://www.facebook.com/pages/Kostka-M%C4%85ka-Rally-Team/273674282747284?ref=hl
-
dawno nic nie robiłem z swiftem a więc czas zacząć
głowica zrzucona, powód wydmuchana uszczelka
a jak już zrzucona to może coś z nią podłubiemya tu dla porównania
-
dawno nic nie
robiłem z swiftem a więc czas zacząć
głowica zrzucona,
powód wydmuchana uszczelka
a jak już zrzucona
to może coś z nią podłubiemy
a tu dla porównaniaZbyt równo to to nie wyszło Rozumiem, że jeszcze będziesz wygładzał? Generalnie i tak bardzo dużo wybrałeś materiału... Ciekawe jak to będzie jeździć
Usuń "migdałki" przed prowadnicami i rozwierć kanały pod gniazdami zaworowymi
Same prowadnice też będziesz skracał? -
dopiero prace rozpoczęte to będzie poprawiane, prowadnice bedą skracane.
Nie wiem co zrobić z zaworami czy zostawić serie czy coś podszlifować -
Jak dla mnie to wybierasz akurat nie tam gdzie trzeba :),
raczej szlifuj tam gdzie sie zaczynaja 2 dziury
w kierunku zaworow -
ale dla czego tak sądzisz? wszystkie obrobione głowice mają całe kanały dolotowe i wylotowe powiększone
-
teraz trochę lepiej co myślicie?
-
na mechanice jestem glab wiec spytam to jest polerowane pilnikiem czy jakies inne sposoby ?:)
-
ta pilnikiem zacząłem miesiąc temu dopiero dzisiaj skończyłem pierwszy kanał