[GTI] Toydolsowe Swifty
-
Tym razem sprzęgło klękło... doskonały wyrób firmy Sachs. Brak mi słów. Nie było katowane, auto zrobiło 5000 km, z tego 90 % na trasie dom-firma-dom. Ale jak ma działać, jak tarcza do wieloklina przymocowana jest na 3 nitach i trzech blaszkach... teraz kupiłem LUKa. Jest 8 blaszek i 16 nitów.
-
No jak pech to pech, ale to na pewno nie wina auta...
-
Tym razem sprzęgło
klękło...bardzo ładne szczególnie w częściach
-
Żeby nie było, że swifta zaniedbuję. Przez ostatnie dwa tygodnie jak tylko miałem czas przerabiałem środek. Pilot dostał fotel taki sam jak ma kierowca (Sabelt GT200) + fotel dzięki innemu kształtowi skorupy poleciał do tyłu i w dół. Trzeba było przy tym trochę porzeźbić aluminiowe mocowania fotela od Sabelta. System gaśniczy przesunięty do przodu maksymalnie ile się dało, żeby pilot miał trochę więcej miejsca na nogi. Podstopnica pilota również przesunięta do przodu.
Fotel kierowcy przesunięty do tyłu + również tu przerobione mocowania.
Przednie mocowanie płyty pod silnik gotowe (dural PA11), w tylnych (stalowy profil 30 x 30 x 3 mm) jutro trzeba przyspawać nakrętki, pomalować i przykręcić.
Pozostanie wytworzenie mocowań do lewarka, klucza do kół i makity w bagażniku + dokończenie oklejenia... no i nazbierać kasę na nową skrzynię...
Poza tym jeszcze kilka drobiazgów z elektroniką i dokończenie strojenia, ale to już zlecę w K-Sporcie. -
Zdecydowałeś się już na jakąś skrzynię? Bacci chyba nie chciałeś? Więc co?
SQS Racing? -
Zdecydowałeś się już na jakąś skrzynię? Bacci chyba nie chciałeś? Więc co?
Chyba na razie wyremontuję Bacci, ale ciągle myślę o czymś innym. Czekam na jakieś info od znajomego o Zanghellini, ale rozmawiamy jeszcze z firmą ze Słowacji.SQS Racing?
Niehomologowane przełożenia.A poza tym, nocą kiedy wszyscy śpią, ja nie śpię...
-
Chyba na razie
wyremontuję Bacci, ale ciągle myślę o czymś innym. Czekam na jakieś info od
znajomego o Zanghellini, ale rozmawiamy jeszcze z firmą ze Słowacji.
Niehomologowane
przełożenia.
A poza tym, nocą
kiedy wszyscy śpią, ja nie śpię...
Widzę, że już na chodzie. Co Ci zostało do zrobienia oprócz skrzyni?
Kiedy oklejenie pokażesz? -
Widzę, że już na chodzie. Co Ci zostało do zrobienia oprócz skrzyni?
Zrobić mocowania w bagażniku (podnośnik, klucz i makita), oklejenie, założyć uchwyt do kamery, okleić szybę klapy bagażnika i nakleić przyciemniający pas na przedniej, trochę pojeździć, żeby zobaczyć czy jakiś drobiazg nie dolega.
Potem auto do K-Sport na dokończenie elektryki: poziom paliwa, temp. oleju, kontrolka ładowania, ustawienie wyświetlacza (biegi), pewnie jeszcze kilka drobiazgów no i dokończenie strojenia.Kiedy oklejenie pokażesz?
Jak zrobię! Mam nadzieję, że w tym tygodniu tła będą.EDIT: tła czarne są. Jeszcze czerwone - ale tego malutko będzie.
-
126 KM, 130 Nm
-
126 KM, 130 Nm
a na kołach ?
no dobra - bardzo ładnie
-
Na hamowni poszło jakieś 30 litrów paliwa, Kamil zrobił ponad 90 hamowań, masa dobrej roboty!
Bardzo podoba mi się ten wykres!
-
Na hamowni poszło
jakieś 30 litrów paliwa, Kamil zrobił ponad 90 hamowań, masa dobrej roboty!Bardzo podoba mi
się ten wykres!Ładny przebieg momentu. Teraz jeszcze jakaś fajna skrzynia pod to i będzie ogień
-
Ja już nie mogę się doczekać kiedy to cacko wyjedzie na oesy . Toydols pamiętaj , pełnym ogniem masz iść
-
Ja już nie mogę się doczekać kiedy to cacko wyjedzie na oesy.
Powinno niedługo.Toydols pamiętaj , pełnym ogniem masz iść
Na razie to muszę sobie przypomnieć jak się prostuje prawą nogę i dowieźć to do mety. -
Widzialem, ze zgloszenie na Swidnicki wyslane Szkoda, ze nie ma sie z kim scigac w klasie..
A co to za walki masz zalozone? -
Niestety nie ma się z kim ścigać, ale za to rajd pod nosem, więc grzechem byłoby nie pojechać i nie sprawdzić auta. Jeśli wszystko będzie ok, to reszta sezonu raczej w Mistrzostwach Czech w Rajdach lub w Rallysprintach, tam powinna być konkurencja.
Wałki te co od dawna - Catcams 6700604 + regulowane kółka + doprężające tłoki, głowica ledwie grzebnięta.
-
A co myslisz o nowo powstalym cyklu HRPP?
Ostatnio u siebie w swifcie szukam, na czym mozna by zrzucic z wagi. Ty masz z tym na pewno duze doswiadczenie. Czy jest duza roznica w wadze miedzy drzwiami z wersji mk3/mk4 a mk2? (zaczalem ostatnio wywalac elektryczne szyby, ale zmieniajac na korbki wiele sie nie zyskuje, silniczki same w sobie sa dosc lekkie). Czy sa dozwolone (w grupie A) jakies lekkie elementy (szyby, drzwi, maska, klapa, blotniki?)?
-
Miałem nie jechać na Świdnicki z braku czasu, ale teraz to muszę już jechać i czas się znajdzie.
Teo do zobaczenia w niedziele -
W niedzielę, za długo nie pojechaliśmy. Prawdopodobnie sprzęgło się rozsypało.
Wcześniej, od początku rajdu była walka z tylnym zawiasem. Pierwszą pętlę kończyliśmy ze stukającym prawym amorem, a lewym w ogóle bez oleju. Drugą z ładowaniem 18 V, więc szlak trafił połowę żarówek i akumulator. W niedzielę, po po 1-1,5 km pierwszego oesu prawy tył zaczął walić i przestał trzymać, więc zasadniczo martwiłem się bardziej, żeby trafić w drogę niż, żeby coś jechać. Pod koniec drugiego oesu, przy redukcji z 5 na 4 znikł napęd.Ale auto wyjechało w czwartek z garażu. Przejechało na jedynce 100 metrów,
zrobiliśmy zbieżność i wróciło 100 metrów na jedynce. Potem wyjechało w piątek
rano i zawiozłem je pod biuro rajdu w Świdnicy. Tak naprawdę dopiero na
dojazdówce na 1 os w sobotę coś tam odkręciłem, ale nie za wiele, bo na rundach
RSMP mamy GPS w aucie i na dojazdówkach trzeba trzymać się przepisów.
Znaczy się uczyłem się jeździ na rajdzie, bez wcześniejszego treningu, a auto wcześniej praktycznie nie było sprawdzone. Pewnie z tego powodu coś w niedzielę nie wytrzymało.Mimo wszystko zrobiliśmy jakieś 100 km oesowych, z czego się cieszę, bo bałem się, że skończymy na pierwszym oesie.
Wrzuciłem 3 onboardy - resztę wstyd wrzucać.
-
widać są jeszcze duże rezerwy jak dajesz rade kibiców w czasie jazdy pozdrowić