Swift S1300 czyli budujemy rajdóweczkę... ;)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 cze 2011, 20:55 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 15:31
fajny ten mały korektor
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 cze 2011, 23:07 ostatnio edytowany przez dawidczaju 11 wrz 2016, 15:31
Myślałem, że nie masz odcinki Albo mi się fury pomyliły.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 cze 2011, 07:19 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:31
Myślałem, że nie
masz odcinki Albo mi się fury pomyliły.Mam. Ale na 8600
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 cze 2011, 07:37 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 15:31
Myślałem, że nie
masz odcinki Albo mi się fury pomyliły.ztcp to ma podniesiana na ~7800
edyta ale babol seria miala w tej okolicya odcinki to nie mial barti i chyba sajko w gazowozach (ale tego nie mozesz wiedziec ) no chyba ze to nie pierwsze twoje konto tutaj
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 cze 2011, 17:42 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 15:31
a odcinki to nie
mial barti i chyba sajko w gazowozach (ale tego nie mozesz wiedziec ) no chyba
ze to nie pierwsze twoje konto tutajNa LPG to i ja nie miałem ale nigdy nie dokręcałem go za wysoko dla zabawy bo szkoda silnika
Erde - na tych wałkach Świątka w jakim zakresie obrotów największa elastyczność i przyśpieszenie u Ciebie jest?? Mam nadzieję że moja odcinka na 8200 wystarczy do nich aby je w pełni wykorzystać
-
Użytkownik archiwalnynapisał 19 cze 2011, 22:22 ostatnio edytowany przez przemask84 11 wrz 2016, 15:31
Radek przedstaw jakaś bardziej szczegółową fotorelacje z montażu całego ukł. hamulcowego
-
Użytkownik archiwalnynapisał 20 cze 2011, 19:31 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:31
Erde - na tych
wałkach Świątka w jakim zakresie obrotów największa elastyczność i przyśpieszenie u
Ciebie jest?? Mam nadzieję że moja odcinka na 8200 wystarczy do nich aby je w pełni
wykorzystaćZależy od ustawienia kółek i wystrojenia ale generalnie ciekawie jest w przedziale 4-8k rpm.
8200 Ci starczy -
Użytkownik archiwalnynapisał 20 cze 2011, 19:32 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:31
Radek przedstaw
jakaś bardziej szczegółową fotorelacje z montażu całego ukł. hamulcowegoSpoko, jak tylko zamontuje to wrzucę foty
-
Użytkownik archiwalnynapisał 20 cze 2011, 23:25 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 15:31
Zależy od
ustawienia kółek i wystrojenia ale generalnie ciekawie jest w przedziale 4-8k rpm.
8200 Ci starczyNo to fajnie - ja będę musiał ustawić sobie na maksymalną elastyczność, żeby się tym na co dzień dało przyjemnie jeździć łącznie z niskimi obrotami
Aha - pytanko - gdzie się wpiąłeś pod stacyjkę z zegarami AG?? Pod jakiś konkretny kabelek czy może do skrzynki z bezpiecznikami pod coś ??
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 cze 2011, 14:38 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:31
Aha - pytanko -
gdzie się wpiąłeś pod stacyjkę z zegarami AG?? Pod jakiś konkretny kabelek czy może
do skrzynki z bezpiecznikami pod coś ??Nie wpinałem się pod stacyjkę. Znalazłem jakieś +12 w instalacji (chyba od zegarka) i do tego się podpiąłem. Zegary włączam osobnym przełącznikiem.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 cze 2011, 20:42 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 15:31
Nie wpinałem się
pod stacyjkę. Znalazłem jakieś +12 w instalacji (chyba od zegarka) i do tego się
podpiąłem. Zegary włączam osobnym przełącznikiem.W sumie też ciekawa opcja tylko nie wiem czy wygodna do codziennej jazdy.
Masz jednak rację w tym, że pod zegarek można się podpiąć bo on jest połączony ze stacyjką (po przekręceniu kluczyka włącza mu się podświetlanie) -
Użytkownik archiwalnynapisał 29 cze 2011, 17:32 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:31
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 cze 2011, 11:58 ostatnio edytowany przez przemask84 11 wrz 2016, 15:31
Radek na jakich gumkach teraz śmigasz?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 cze 2011, 14:56 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:31
Radek na jakich
gumkach teraz śmigasz?Durex
A poważniej to Markgum / Colway 185/55R14 w średniej mieszance S2.
Z plusów to dobre hamowania i przyspieszenia. Trzymanie na zakrętach o niebo lepsze od prawie każdej seryjnej gumy I można w miarę tanio dorwać używki. Z minusów to opona cholernie ciężka (jak to nalewka), bardzo trudno to coś wyważyć, no i ma miękkie boki.Docelowo chce się przerzucić na R888 bo mają twardsze boki, lepiej trzymają w zakręcie i są lżejsze. Ale po pierwsze są teraz ciężko dostępne, po drugie trochę kosztują
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 cze 2011, 15:05 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:31
Kilka nowych fotek
I filmik. Niestety nie ustrzegłem się kilku błędów i o dobrym wyniku nie było mowy.
Ps. Wprawne oko wychwyci Mokrego i Dajmosa
-
napisał 30 cze 2011, 15:37 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 15:31
Dajmos w tej czerwonej kurtce?
Fajnie ten wydech w Twoim aucie gwiżdże
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 cze 2011, 15:51 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 wrz 2016, 15:31
Dajmos w tej
czerwonej kurtce?Ty to masz oko a obok Mokry
Radek nie narzekaj na czas, jechałeś pod publikę
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 cze 2011, 18:19 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 15:31
Ty to masz oko
jak machasz łapkami to tak jest
obok Mokry
który po obrocie Erde-go też machnął ręką
Radek nie narzekaj
na czas, jechałeś pod publikęwłaśnie - gdzie zgubiłeś tylne "chlapaki" Radek ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 cze 2011, 18:22 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:31
właśnie - gdzie
zgubiłeś tylne "chlapaki" Radek ?Gdzieś sobie odfrunęły kiedyś... Muszę poszukać jakiś grubszych
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 cze 2011, 19:54 ostatnio edytowany przez przemask84 11 wrz 2016, 15:31
Markgum / Colway 185/55R14 w średniej mieszance S2.
Ona posiada homologację drogową? bo na ich stronie nie mogę się tego doszukać.
aaaa odnosząc się do poczciwej A539 Twoim zdaniem nadal na korzyśc Markguma?
Z N RALLY miałeś doczynienia?