[moje auto] Suzuki Swift GTi mk3 gr. N
-
no z tymi naklejkami, nie wdając się w szczegóły to jest tak, że nie wszystko złoto co się świeci
-
Trzymamy kciuki za wynik na Siennej. Będziemy kibicować na odległość, bo wyjeżdżamy na urlop.
-
dzięki
W klasie niestety znowu byłem sam, a w grupie hs/j podejścia do podium nie było, więc znowu pozostała walka ze sobą. Po kraksie w Korczynie nie udało się jeszcze naciągnać należycie mocowania lewego wahacza i auto nie prowadzi się jak marzenie, toteż jeszcze mam trochę oporów przez wdrażaniem koncepcji na przejazdy szybkich zakrętów. Poprawiłem czas o 5 s. względem zeszłego roku, ale została jeszcze rezerwa i ogólny niedosyt. Trasa super, tylko jazdy mało
http://www.youtube.com/watch?v=Z7eMEx2QLsE&feature=player_embedded
-
co masz w silniku pogrzebane?
czuje, ze nie wyciaga pelnej szmocy
-
nic nie jest podłubane, silnik seria, dolot i wylot zrobiony
Banovce: http://www.youtube.com/watch?v=IRXeCdeOOFI&feature=youtu.be
-
nic nie jest
podłubane, silnik seria, dolot i wylot zrobiony
Banovce:
http://www.youtube.com/watch?v=IRXeCdeOOFI&feature=youtu.bejesli mozesz grzebac to pogrzeb bo to naprawde daje sie odczuc
-
może na przyszły sezon jak uda mi się coś odłożyć pieniędzy
a póki co Załuż: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-HHCnd_FJv4
6. i 5. w klasie, bardzo ślisko, do tego zostały mi tylko opony ze średnią mieszanką, a było zimno.
Przy okazji się pochwalę tytułem II Wicemistrza Polski 2012 w grupie HS/J
-
Gratulacje Michał!
-
podziw!
Na jakich oponach śmigasz? -
Maxsport RB5-F3R w rozmiarze 185/55 R14
-
Przy okazji się
pochwalę tytułem II Wicemistrza Polski 2012 w grupie HS/JGratulacje
-
może na przyszły
sezon jak uda mi się coś odłożyć pieniędzy
a póki co Załuż:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-HHCnd_FJv4
6. i 5. w klasie,
bardzo ślisko, do tego zostały mi tylko opony ze średnią mieszanką, a było zimno.
Przy okazji się
pochwalę tytułem II Wicemistrza Polski 2012 w grupie HS/Jkurde, jestem tam co roku na rajdach, tym razem niestety okoliczności nie pozwoliły
gratulacje!!! -
W tym roku auto niestety więcej stoi niż jeździ, nie zebrałem budżetu na starty, a spłacam jeszcze poprzedni sezon (...). Niemniej jednak walczę.
Przy okazji przeglądu silnika jest kilka zmian. Kurzące się na półce od ponad 2 lat wałki rozrządu (262 Świątka) doczekały się swoich 5 minut i razem z obrobioną głowicą trafią pod maskę. Oczywiście w Peter-Gumie!
W końcu będzie A grupa! Jeszcze tylko szpera i porządne zawieszenie i hamulce i... i...
Tu się muszę niestety trochę wyżalić - w lutym (sic!) kupiłem od Rossiego kółka rozrządu, ecumastera i komputer z przeniesioną odcinką i... wciąż czekam na przesyłkę.
Regulowane kółka finalnie kupiłem drugie, dzięki czemu można było poskładać silnik mechanicznie. Niedługo powinien znaleźć się w nadwoziu i będzie próba odpalenia, a potem konieczność wystrojenia. I tu by się przydał ecumaster...
-
zostało wystroić:
-
Zimę samochód spędził w garażu, gdzie z niemałym trudem odnalazłem go w połowie kwietnia
Brak czasu w połączeniu z brakiem kasy na starty nie jest dla mnie wymarzoną sytuacją, ale jak mówi piosenka "o wolność i szczęście trzeba ciągle walczyć" - to walczymy! W zeszłym roku czas zatrzymał się na zainstalowaniu wałków i głowicy, w tym sytuacja drgnęła. Podpięcie ecumastera, ustawienie zapłonu i korekta map paliwa wraz z fazowaniem wałka ssącego ujawniły na hamowni, że bez przeniesienia odcięcia będzie ciężko. Aktualnie jest 120 KM i wykres od 6500 obr idzie stromo w górę, po czym pikuje przy 7400.
Nastąpiła przerwa pierwszomajowa, którą wykorzystałem na przygotowanie gruntu pod przeniesienie odcięcia i start w zawodach ...niestety nie jako kierowca bombowca tylko jako kierowca-pilot prowadzący część kolarską podczas duathlonu. Dobre i to
Za tydzień rusza sezon GSMP, a ja tymczasem wgryzam zęby w ścianę i wracam na hamownię. Liczę na 100 KM z litra, jak będzie zobaczymy...
-
Jakie walki, poka wykresa:)
Radek z tym robi? -
I Radek i Mariusz z MTG. Wykresów nie zgrałem, po weekendzie się zaopatrzę. Wałki 262 Świątka.
-
na dziś wyszło tak:
na paliwie 95, za tydzień runda III
-
Ulala, to widzę że czip się przydał, wałki mogą rozwinąć skrzydła
Na wykresie to moment taki poszarpany w zakresie 1750 do 4000 ?? Będzie to skorygowane ? Od czego mogą być takie piki w niskich obrotach ? -
Oj przydał się przydał
Dół poszarpany w istocie, ale kto jeździ przy takich niskich obrotach? Będzie skorygowane już na drodze (do tej pory wszystko na hamowni), ale zanim to nastąpi trzeba się przyłożyć do wykończenia układu dolotowego, sprawdzę też chyba bandaż na kolektorze wydechowym - czy to czary mary, czy rzeczywiście coś daje. Kiedyś był, ale zaginął gdzieś w akcji między ściąganiem głowicy, a montażem.