CDDWT Paciora- regulacja zaworów, wymiana chłodnicy, uszczelka gaźnika
-
zakup na złomie za 50zł gaźnika i kompletnego zestawu do elektrycznych szyb,
jutro podejmę próbę regulacji zaworów czego jeszcze nigdy nie robiłemPrzy każdym hamowaniu ruszeniu skrzypiały mi zawiasy lewych drzwi, ustąpiło pod wpływem wd-40 ale czy to normalne że drzwi "pracują"?? bo mam mieszane uczucia, szczególnie po podróży na sylwestra do Białowieży 3L BMW
ps na szrocie tico - zero rdzy, zero zużycia, dawno nie widziałem tico w takim stanie
czy zakup najtańszej nowej chłodnicy z allegro będzie ok?
-
zakup na złomie za
50zł gaźnika i kompletnego zestawu do elektrycznych szyb,
jutro podejmę próbę
regulacji zaworów czego jeszcze nigdy nie robiłem
Przy każdym
hamowaniu ruszeniu skrzypiały mi zawiasy lewych drzwi, ustąpiło pod wpływem wd-40
ale czy to normalne że drzwi "pracują"?? bo mam mieszane uczucia, szczególnie po
podróży na sylwestra do Białowieży 3L BMWPracują, bo tico jest miękką konstrukcją
ps na szrocie tico
- zero rdzy, zero zużycia, dawno nie widziałem tico w takim stanie
A niedawno wątpiłeś w możliwość dobrego zakupu Czasem zanim spotkasz na szrocie, można kupić od kogoś do jazdy dobry egzemplarz
czy zakup
najtańszej nowej chłodnicy z allegro będzie ok?Daj link, zobaczymy, ale te najtańsze to pewnie chińskie jakieś
-
A niedawno wątpiłeś
w możliwość dobrego zakupu Czasem zanim spotkasz na szrocie, można kupić od kogoś
do jazdy dobry egzemplarzNaprawdę nie wiem jak takie tico na szrocie mogło skończyć,
ja z kolei części wymontowałem u znajomego złomiarza z takiej dziwnej wersji, fotele i boczki z DX a reszta wnętrza + katalizator z wersji późniejszych, odpaliłem i sprawdziłem sprawność gaźnikachłodnica taka http://allegro.pl/chlodnica-wody-z-korkiem-daewoo-tico-nowa-i2878869392.html wiem że chińskie nie zawsze pasują do auta do którego powinny na szrocie za używkę 50zł krzykneli i nie wiem co bardziej się opłaca
-
Naprawdę nie wiem
jak takie tico na szrocie mogło skończyć,Zdarza się, że ktoś pozbywa się kłopotu, czyli niepotrzebnego już auta w taki właśnie sposób
ja z kolei części
wymontowałem u znajomego złomiarza z takiej dziwnej wersji, fotele i boczki z DX a
reszta wnętrza + katalizator z wersji późniejszych, odpaliłem i sprawdziłem
sprawność gaźnikaTeż myślałem o fotelach z DX-a, bo są wygodniejsze, ale zastanawiam się też nad swapem foteli z innego auta
chłodnica taka
http://allegro.pl/chlodnica-wody-z-korkiem-daewoo-tico-nowa-i2878869392.html wiem że
chińskie nie zawsze pasują do auta do którego powinny na szrocie za używkę 50zł
krzykneli i nie wiem co bardziej się opłacaTo na bank jakiś chińczyk, cena rzeczywiście powala Ja bym tego nie brał, chyba już lepiej kupić koreański zamiennik, który będzie niewiele więcej kosztował
-
mam luzem cały komplet siedzeń z dx poza fotelem kierowcy i gdyby ten z złomu był w lepszym stanie to bym go wzioł ale dałem sobie spokój,
nad chłodnicą jeszcze pomyślęzastanawiam się czy dobrze w tej temperaturze ustawię zawory, niby to nie mróz ale jednak trochę jest chłodno
-
Ja myślę że z chłodnicą jest luzik. Co do zaworów to prosta robota ale ubezpiecz się przyjacielu w nową uszczelkę pokrywy chyba że jesteś pewny że owa jest cała, ewentualnie ubezpiecz się w silikon wysokotemperaturowy, można kupić w sklepach moto i dobrych marketach w małych tubkach. Wiesz w razie jak nie ubezpieczysz się w uszczelkę to awaryjnie możesz uszczelnić tym silikonem. Przy ustawianiu odkręć świece będzie luźniej obracał się rozrząd. Pokrywę dokręcaj na przemian i kluczem dynamometrycznym albowiem pokrywy są kruche.
Miecho tak wydaje, że o tym wie. ;-]Chyba trzeba rozgrzać z resztą księga podaje dane przy zimnym jak i ciepłym.
-
Ja myślę że z
chłodnicą jest luzik. Co do zaworów to prosta robota ale ubezpiecz się przyjacielu w
nową uszczelkę pokrywy chyba że jesteś pewny że owa jest cała, ewentualnie ubezpiecz
się w silikon wysokotemperaturowy, można kupić w sklepach moto i dobrych marketach w
małych tubkach. Wiesz w razie jak nie ubezpieczysz się w uszczelkę to awaryjnie
możesz uszczelnić tym silikonem. Przy ustawianiu odkręć świece będzie luźniej
obracał się rozrząd. Pokrywę dokręcaj na przemian i kluczem dynamometrycznym
albowiem pokrywy są kruche.
Miecho tak wydaje,
że o tym wie. ;-]Tak, ale moja pokrywa pękła pomimo dokręcania we właściwy sposób (no może poza użyciem klucza dynamometrycznego) Pod pokrywę wystarczy sama nowa uszczelka, bez silikonu
Chyba trzeba
rozgrzać z resztą księga podaje dane przy zimnym jak i ciepłym.Książka napraw dopuszcza regulację na zimnym lub ciepłym silniku - niska temperatura raczej nie przeszkadza, byle chyba nie za niska (czyli jakiś mróz).
-
koło pasowe w pozycji "0" jest w położeniu co dwa obroty,zamiast ZS otwiera się ZW u Ciebie i na odwrót.
Nic strasznego jak tylko na chwile odpaliłeś silnik,pokrywa do góry 30 min i będzie git.Zawsze mogło być gorzej,ja kiedyś tak rozrząd złożyłem :D:D.
-
koło pasowe w
pozycji "0" jest w położeniu co dwa obroty,zamiast ZS otwiera się ZW i na przemian.ja ustawiałem według sposobu Stacha znalezionego na forum, czyli rozprężona sprężyna zaworu ssącego danego cylindra i regulacji ssącego i wydechowego jednocześnie,
idę go jeszcze posłuchać a jak trzeba to zrobię właśnie tak jak piszesz -
jak potrzebujesz szybkiej wiedzy to na gg zapraszam,rozrysuje łopatologicznie.
-
potrzebuję ale nie mam gg na linuksie usawiłem koło pasowe w pozycji 0, w tej chwili mam luz na 2 cylindrze na obu zaworach i w 3 na zaworze ssącym, czy to właśnie te zawory powinieniem teraz ustawić? a po następnym obrocie pozostałe?
znalazłem pdf trzeciaka tam trochę jaśniej napisane niż u Ossowskiego
-
Nie ma problemu,po to właśnie ktoś mądrzejszy stworzył ten kącik aby pomagać i dzielić się wiedzą odnośnie tego autka.Dla nas to czysta przyjemność że można pomóc.
pozdro -
wymiana chłodnicy
ustawienie zaworów - miał być foto manual ale przy tej pogodzie kompletnie zapomniałem o aparacie raz deszcz raz grad itp
wymiana gaźnika - trzeba było ustawiać na nowo bo miał za wysokie obroty, później gasł po lekkim dodaniu gazu, jest już ok ale muszę ponownie to sprawdzić na zimnym silniku
zostaje wymiana łożyska i końcówki drążka kierowniczego a potem w polske
-
a zbieżność???
-
będę cudował żeby
obyło się bez jeżeli nowa końcówka będzie miała identyczną długość to powinno się
udać..A przekonasz się czy jest dobrze po widoku zjechanych opon
-
Oby z czasem nie zaczęła przemakać... Swoją droga zbieżność zawsze robić trzeba, bo wymianie części układu kierowniczego...