Tico nie odpala, silnik kręci..
-
Właśnie z drugą śrubą miałem problemy. Nasadka nie chciała wejść (być może była za gruba ale innych nie było), musiałem wypiłować zewnętrzne krawędzie i wkońcu weszła. W czwartek wymienie pompę. Z autem nie wiążę odległych planów, dlatego zastanawiam się na używaną popmą za 30 zł tylko zastanawiam się czy warto?
-
Z autem nie wiążę odległych planów, dlatego zastanawiam się na
używaną popmą za 30 zł tylko zastanawiam się czy warto?Nie warto.
Używana może i jeden dzień tylko pochodzić, a nową dostaniesz za ~50zł.
-
Zanim wymienisz pompę sprawdź, czy czasem woda znajdująca się w paliwie gdzieś nie zamarzła w wężyku od zbiornika paliwa skutecznie go zatykając. Warto to samo sprawdzić w filtrze paliwa.
-
Zanim kolega odkręci pompę radzę przygotować sobie jakiś pojemnik np. po margarynie itp z tego względu,że spod pompy wycieknie sporo oleju,który może Ci ufajdać wszystko poniżej.Po wyjęciu pompy porównaj ją z nową.Może się okazać tak jak u mnie bylo, że ta fajka pompy ,którą popycha krzywka w nowej pompie była ze 7 mm bardziej wygięta przez co nie dało się jej "schować" do wspornika.W sklepach nie ma żadnych podkładek dystansujących o takich wymiarach.
-
Ja tam bym zaryzykował jeśli by to była w miarę nowa oryginalna. Ale pewnie za tą kaskę kupi się zamiennik czyli szkoda kaski.lepiej dać te 70zł i kupić oryginał GM w sklepie. Bo oszczędność w tym przypadku może drogo kosztować. Zamienniki są kiepskiej jakości i może pochodzić krótko a zakup drugiej i tak wyjdzie drożej niż oryginał.
-
Ja kupiłem sobie takie coś jak już pisałem w innym poście. Dużo nie kosztowała bo zaledwie 46 plus koszty wysyłki. Zaryzykowałem i wybrałem tą bo ta ze sklepu kosztowała 75 zł i okazała się badziewna, Nie była to firma GM także na jej temat nic nie mogę powiedzieć.
-
Dawniej ktoś tu z forum kupował taką pompkę daewha i potem miał problemy. Nie pamietam kto ale sam myślałem za zakupem i on ostrzegał bo coś tam wymieniał ją dwa razy bo padała.Ja w zwykłym sklepie pytałem się i pompka oryginał GM 78zł a jeszcze ze znaczkiem daewoo była po 70. Więc kupowanie na allegro jest nieopłacalne. Sam kupiłem termostat i się przejechałem bo chciałem kupić taniej a wyszło drożnej.
-
Dawniej ktoś tu z
forum kupował taką pompkę daewha i potem miał problemy. Nie pamietam kto ale sam
myślałem za zakupem i on ostrzegał bo coś tam wymieniał ją dwa razy bo padała.taką kupiłem, ale nie miałem z nią żadnych problemów
-
Nawiązując do tematu po wymianie popmy paliwa auto zaczeło jeździć, póki co wymieniłem na używaną. Przy okazji wymieniłem jeszcze nowe świece, przewody oraz akumulator i auto lepiej chodzi.
Wspominałem wcześniej o wężyku po prawej stronie od pompy, który biegnie chyba do gaźnika. Jest on trochę naderwany (nie zauważyłem żeby coś wyciekało) i jeszcze nie wymieniałem a mam odczucie być może mylne (później sprwadze), że auto wolniej przyśpiesza..czy to może być skutek uszkodzenia wężyka?
I pytanie z innej beczki przy okazji..gdy zapalam auto wchodzi na wysokie obroty by bo krótkim czasie zejść na niskie wtedy pod maską silnik i inne "trzęsie autem" by znów wkroczyć na wysokie obroty, przed wymianą świec i przwodów często gasnął i musiałem koniecznie gazować..co może być tego przyczyną? -
.
Wspominałem
wcześniej o wężyku po prawej stronie od pompy, który biegnie chyba do gaźnika. Jest
on trochę naderwany (nie zauważyłem żeby coś wyciekało) i jeszcze nie wymieniałem aNa podstawie tego opisu nikt Ci nie powie co to za wężyk(co innego gdy dasz fotkę). Można przypuszczać, że jakiś podciśnieniowy, a więc go wymień, zamiast się dopytywać co to takiego. Takie wężyki w sklepie motoryzacyjnym można kupić w cenie 2-3 zł za metr i obskoczysz tym metrem pół samochodu.