Po wymianie pomy paliwa, dławi się i gaśnie
-
Witam, zakupiłem Tico benzyna + LPG, miał on uszkodzoną pompę paliwa, gdyż z niej ciekło i samochód nie odpalał na benzynie. Kupiłem nową pompę i wymieniłem, samochód z trudem odpala (trzeba się trochę nabawić pedałem gazu), gdy już odpali to w ogóle nie trzyma obrotów i gaśnie, a po lekkim wciśnięciu pedału jest efekt duszenia, dopiero jak wcisnę do oporu to silnik pracuje na najwyższych obrotach, ale i tak się trochę dławi. Co może być przyczyną w takim wypadku? Może być jakoś źle założona pompa, czy może coś z gaźnikiem? Dodam, że na gazie odpala jak i chodzi bez najmniejszych problemów.
-
Witam,
Wątek powitalny znajduje się tutaj: KLIK.
------------- ciach ------------
a po lekkim wciśnięciu pedału jest efekt duszenia, dopiero jak
wcisnę do oporu to silnik pracuje na najwyższych obrotachZjawisko opisywane przez wielu z nas jako "dziura w gazie"... To pomoże podczas szukania w archiwum.
Co może być przyczyną w takim wypadku?
A czego już dowiedziałeś się na temat swojego problemu z lektury wątków archiwalnych, po użyciu forumowej wyszukiwarki?
-
Witam.Na dzień wypadało by przeczytać co obowiązuje na tym forum.1;wymień filtr paliwa[w pobliżu zbiornika paliwa.2:Czy zastosowałeś odpowiedniej grubości podkładki dystansowe pod pompę.3:Zdejmij koniec przewodu paliwowego z króćca gażnika ,włóż koniec w jakieś naczynie.POkręć rozrusznikiem.w ten sposób sprawdzisz wydajność pompy.Jeśli będzie prawidłowa to jest wina gażnika.Wypada wyczyścić gażnik.Sprawdzić zawór iglicowy gażnika.Jeżeli chcesz więcej wiedzieć to na tym forum istnieje wyszukiwarka.
-
U mnie po zamontowaniu gazu ciężko przełączał się na benzynę.Potem zginęły niskie obroty na Pb a na końcu zaś wysokie.Winą z jednej strony padająca fabryczna pompka. A zaś kolejną przyczyną to stary filtr fabryczny, w którym pełno było syfu i paliwo miało kolor czerwony.Dlatego kupiłem uniwersalny filtr paliwa taki przezroczysty z duzym wkładem bo te w tico mają malutki a tylko obudowę duzą z odstojnikiem.
A jaka pompkę kupiłeś czy nie czasem ten badziewiasty polski zamiennik rozkręcany? Jesli tak to radzę jak pewnie inni tutaj wyrzucić ten shit a kupic oryginał GM może drogi (ok70zł) ale do gazu musi być dobra by nie padła zaraz. -
U mnie po
zamontowaniu gazu ciężko przełączał się na benzynę.Potem zginęły niskie obroty na Pb
a na końcu zaś wysokie.Winą z jednej strony padająca fabryczna pompka. A zaś kolejną
przyczyną to stary filtr fabryczny, w którym pełno było syfu i paliwo miało kolor
czerwony.Dlatego kupiłem uniwersalny filtr paliwa taki przezroczysty z duzym wkładem
bo te w tico mają malutki a tylko obudowę duzą z odstojnikiem.
A jaka pompkę
kupiłeś czy nie czasem ten badziewiasty polski zamiennik rozkręcany? Jesli tak to
radzę jak pewnie inni tutaj wyrzucić ten shit a kupic oryginał GM może drogi
(ok70zł) ale do gazu musi być dobra by nie padła zaraz.Kupiłem oryginalną, nierozkręcalną. Zobacze ten filtr paliwa i wtedy się zobaczy.
-
Ja kupiłem tico już z gazem.Jeśli kupiłeś tico to sprawdż skład mieszanki na Pb.Każdy sprzedający nie inwestuje nic przed sprzedażą.Sprawdż stan zaworu odcinającego Pb którym steruje centralka od gazu.Może się zawieszać.