Chcę się dobrać do gaźnika - warto??
-
no i chyba pozostaje tylko taka opcja. Popróbuję jeszcze z tymi śrubami. Przy pokrywie od zaworów może i w końcu puszczą, ale gorzej będzie z tą w gaźniku od górnej pokrywy.
-
no i chyba
pozostaje tylko taka opcja. Popróbuję jeszcze z tymi śrubami. Przy pokrywie od
zaworów może i w końcu puszczą, ale gorzej będzie z tą w gaźniku od górnej pokrywy.Jak masz jakieś foto to zaznacz i pokaż o którą Ci chodzi
-
Można też użyć
"ruskiego klucza", czyli młotek i przecinakOj trzeba uważać, żeby pokrywa zaworów nie pękła... bo to jest dosyć możliwy scenariusz.
-
Gaźnik chodzi o te śrubki, jedna idzie ale druga jest juz zjechana,na zdjeciu jest dobra jeszcze.
-
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego co jest na tym zdjęciu: http://mojetico1999.pl.tl/Co-to-jest-f-.htm co to jest ta czarna puszka i czy moze byc tak ze ten gumowy przewód jest jakby przecięty, tak samo jest przeciety u dołu tej puchy.
-
Mam jeszcze jedno
pytanie odnośnie tego co jest na tym zdjęciu:
http://mojetico1999.pl.tl/Co-to-jest-f-.htm co to jest ta czarna puszka i czy moze
byc tak ze ten gumowy przewód jest jakby przecięty, tak samo jest przeciety u dołu
tej puchy.Ta czarna puszka to filtr węglowy/par paliwa
-
aha,nie mialem pojecia że mam coś takiego w aucie ;], a ten przewód tak ma byc jak jest??
-
aha,nie mialem
pojecia że mam coś takiego w aucie ;], a ten przewód tak ma byc jak jest??Tak - to jest wylot powietrza pozbawionego par paliwa.
-
to po co mi ten filtr skoro ten przewód jest odłączony?
-
Ja brzeszczotem je nacinałem i odkręciłem
-
to po co mi ten
filtr skoro ten przewód jest odłączony?Przewód ma być założony, jak Ci zacznie śmierdzieć paliwem na około, to się dowiesz po co ten filtr
-
Warto do tego celu kupić śrubokręt udarowy.
Jedno uderzenie młotkiem odkręca wszystkie śruby i nakrętki(nawet te skorodowane). -
Ta czarna puszka to filtr węglowy/par paliwa
Wg. mnie jest to wypełniony węglem aktywnym pochłanacz par paliwa (ze zbiornika i komory pływakowej).Jego zadaniem jest wyłapywaniem tych oparów ,zapobieganie ich przedostawianiem się do atmosfery(ekologia),oraz po uruchomieniu silnika kierowanie ich odpowiednim przewodem do kolektora ssącego w celu spalenia.
-
ok,to kupie ten przewód i podłącze ten filtr. a wracając do śrub - ile kosztuje taki śrubokręt udarowy który poradziłby sobie z tym??
-
Są na Allegro w różnych cenach.
-
ok,to kupie ten
przewód i podłącze ten filtr. a wracając do śrub - ile kosztuje taki śrubokręt
udarowy który poradziłby sobie z tym??Od 28zł do 50zł np. na Allegro.
Cena w sklepie pewnie będzie podobna ale odejdzie Ci koszt przesyłkiAle ja bym spróbował jeszcze raz bez tego śrubokrętu:
Porządnie spiłować śrubę brzeszczotem i potraktować ją dłuuugim i grubym śrubokrętem uprzednio traktując ją troszkę młotkiem.
-
no tą śrubę w gaźniku tak, ale tą w pokrywie zaworów to ciężko bedzie brzeszczotem potraktować.
-
no tą śrubę w
gaźniku tak, ale tą w pokrywie zaworów to ciężko bedzie brzeszczotem potraktować.Jeśli masz takie duże problemy z tą śrubą, to może podjedź do jakiegoś warsztatu i poproś żeby Ci popuścili te śruby, mają do tego odpowiednie narzędzia, a resztę zrobisz sobie sam w domu
-
no tą śrubę w
gaźniku tak, ale tą w pokrywie zaworów to ciężko bedzie brzeszczotem potraktować.Aha, sorry późno było i nie doczytałem
-
ile kosztuje taki śrubokręt
udarowy który poradziłby sobie z tym??Na allegro widziałem po 50zł.