Dziwne objawy podczas jazdy na LPG
-
Witam.Od pewnego czasu w moim Tico zaczął występować problem.Objaw nie występował podczas jazdy miejskiej.Problem występował podczas jazdy na trasie.Przy jezdzie z prędkością 90km/h i zdjęciu nogi z gazu następował wystrzał podobny do armatniego.Objaw ten nie występuje na Pb.Niedawno były regulowane luzy na zaworach ,ustawiany zapłon.Zmieniony został reduktor na nowy.Czy ktość z forumowiczów miał taki problem ?
-
ja bym dodatkowo sprawdził stan mieszanki na LPG
-
Witam.Od pewnego
czasu w moim Tico zaczął występować problem.Objaw nie występował podczas
miejskiej.Problem występował podczas jazdy na trasie.Przy z prędkością
90km/h i zdjęciu nogi z gazu następował wystrzał podobny do armatniego. ten nie
występuje na Pb.Niedawno były regulowane luzy na zaworach ,ustawiany
zapłon.Zmieniony został na nowy.Czy ktość z forumowiczów miał taki problem
?Strzelanie w tłumik świadczy najczęściej o "wypadaniu" zapłonów.
-
Dzięki za szybki odzew.Tylko że na Pb tego objawu nie ma.Jeśli by wypadały zapłony to by się to działo na jednej i drugiej instalacji.Zawsze miałem zapas gazu ale ostatnio rezerwa pali się jak chce.I z tego powodu wyjechałem gaz do zera.Co regulacji LPG to tam gdzie mieszkam ,to istnieje jeden dobry gazownik gdzie do niego są kolejki.Najprosztrzym wyjściem wydaje mi się wymiana świec.Może która gubi iskrę.
-
Dzięki za
odzew.Tylko że na Pb tego nie ma.Jeśli by wypadały zapłony to by się to
działo na jednej i drugiej instalacji.Zawsze miałem zapas gazu ale ostatnio rezerwa
pali się jak chce.I z tego powodu wyjechałem gaz do zera.Co regulacji LPG to tam
gdzie ,to istnieje jeden dobry gazownik gdzie do niego są
kolejki.Najprosztrzym wyjściem wydaje mi się wymiana .Może która gubi iskrę.Wydaje mi się, że może występować jeszcze coś innego. Otóż, gdy mieszanka gazowo-powietrzna będzie zbyt skąpa, nie zostanie zapalona. Jednak ta mieszanka przedostanie się do układu wydechowego. Gdy w wyniku trafienia do komory spalania "właściwej" mieszanki następuje zapłon a następnie wybuchowe spalanie tego, co znalazło się w układzie wydechowym. Ale to tylko takie moje "gdybanie".
-
W pewnym sensie nie jest to gdybanie.Jakiś czas jeżdziłem Seatem Inką z wtryskiem bezpośrednim sterowanym komputerem.Przy złym ustawieniu instalacji gazowej następowały wystrzały w kolektorze ssącym.Kolektor plastikowy,w następstwie wyrywała się zaślepka lub pękał kolektor.Tico ma instalację I generacji więc nic innego nie wypada,jak wizyta u gazownika.
-
Objaw ustąpił po zwiększeniu ilości gazu na registrze (zaworze )między reduktorem a gażnikiem.Za uboga mieszanka.
-
Objaw ustąpił po
zwiększeniu ilości gazu na registrze (zaworze )między reduktorem a gażnikiem.Za
uboga mieszanka.Kto by pomyślał... Ja czepiałbym się zapłonu.
Dzięki za informację po usunięciu usterki. Żeby każdy user "z problemem" tak postępował...
-
ustąpił po
zwiększeniu ilości gazu na registrze (zaworze ) reduktorem a gażnikiem.Za
uboga mieszanka.Czyli dokładnie to co napisałem Ci na samej górze, a co miałem wrażenie, zostało trochę zlane...