kołysze autem
-
wiem że sprężyny mam bardzo miękkie z tyłu, bo widzę jak auto się ugina jak usiądę z tyłu.
Jak by się nie uginała byłoby źle . Bardzo miękkie sprężyny mogą świadczyć o tym, że amorki nie trzymają. Hmm, no nie wiem może wybite końcówki drążka kierownicy, zbyt niskie ciśnienie w kołach ( auto pływa na drodze ), mocowanie wahaczy, piast, kół, wszystkie śruby sprawdź dokładnie.
-
Podjadę na stacje
To jak będziesz na stacji to niech Ci sprawdzą tuleje gomowe drążka reakcyjnego Panharda.
-
w sobotę wybiorę się dopiero na stacje, bo nie mam czasu wcześniej. Sprawdziłem wszystko co mogłem w własnym zakresie wszystko dokręcone, napompowałem powietrze w kołach do 3 atmosfer i to nic nie zmieniło, a gdzie znajdują się tuleje gumowe drążka reakcyjnego Panharda?
-
w sobotę wybiorę się dopiero
na stacje, bo nie mam czasu wcześniej. Sprawdziłem wszystko co mogłem w własnym zakresie
wszystko dokręcone, napompowałem powietrze w kołach do 3 atmosfer i to nic nie zmieniło,Spuść powietrze do 2 atmosfer jeśli nie chcesz, żeby zawieszenie dostało "po tyłku".
-
spuściłem powietrze do 2,2 atmosfer, napompowałem 3 atmosfery żeby sprawdzić czy to wina zbyt małego ciśnienia
-
CIŚNIENIE W KOŁACH W TICO TO OKOŁO 2 BARY !!! Nie dawaj aż tyle bo jak ci opona strzeli na dziurze to ci zawieszenie w mak rozwali!!!
-
gdzie znajdują się tuleje gumowe drążka reakcyjnego Panharda?
Można by powiedzieć, drążek stabilizacyjny, tak żebyś zrozumiał do czego on służy
Znajduje się on z tyłu auta, ostatni drążek od koła do koła, nie sposób nie zauważyć.
Tam znajdują owe tuleje gumowePs. clavish Cię prosił o edycję tytułu wątku.
-
Mam taki problem że autem
ciepie na lewo i prawo, wymieniłem tylny wahacz bo jedna z gum była rozerwana, ale problem
nadal jest. Niedawno wymieniłem też z przodu wahacze z wszystkimi gumami i nie mam zielonego
pojęcia dlaczego autem nadal tak telepie na prawo i lewo. Proszę was o pomocNie masz czasem luzu (przód-tył) na mocowaniu wahacza przedniego do podwozia?
Podnieś auto i spróbuj szarpnąć wahaczem przód-tył.Jak się rusza to zapewne on jest winowajcą tego zamieszania.
U Mnie był właśnie taki luz jak opisałem wyżej.Auto jechało od lewej do prawej.Strasznie nim bujało.
Sprawdź ten trop.Może to wina trefnego wahacza?Gdzie kupowałeś te wahacze i po ile?Co to za wahacze(chodzi mi o przednie). -
Byłem dzisiaj u diagnosty, powiedział że amortyzatory są ok. ale tak jak slavo88 napisał wina wahacza prawego, diagnosta pokazał mi jak chodzi wahacz przód tył. tylko nie wiem czy to będzie wina gum czy trefnego wahacza. wahacze nie dawno wymieniłem więc jestem zdziwiony tym faktem
-
wahacze nie dawno wymieniłem więc jestem zdziwiony tym faktem
Szukałeś na forum informacji o wahaczach? Nie? To poszukaj i poczytaj - dowiesz się, że badziewie też się trafia...
Zmienisz w końcu ten tytuł wątku? Dwa razy Ci to wytykano, ja robię to po raz trzeci...
-
Byłem dzisiaj u diagnosty,
powiedział że amortyzatory są ok. ale tak jak slavo88 napisał wina wahacza prawego, diagnosta
pokazał mi jak chodzi wahacz przód tył. tylko nie wiem czy to będzie wina gum czy trefnego
wahacza. wahacze nie dawno wymieniłem więc jestem zdziwiony tym faktemPonowie pytanie co to za wahacze?
Powiem Ci że jak robiłem przedwczoraj i wczoraj wahacze z przodu to zaobserwowałem że wahacz z lewej strony wchodzi na styk(z lekkim oporem) do mocowania przy podwoziu.Natomiast z prawej strony było ze 4 może 5mm luzu jak zakładałem wahacz w mocowanie do podwozia.Nie wiem czy tak już było i czy to normalne,ale trochę Mnie to zaniepokoiło.Wyglądałoby że wcześniejszy wahacz był słabo dokręcony i "chodził" przez co rozgiął mocowanie.Nic innego mi nie przychodzi na myśl.
Jeśli tuleja metalowa w wahaczu nie "chodzi" to spróbuj mocniej dokręcić mocowanie przy podwoziu.U Mnie po mocnym dokręceniu luz znikł.