kołysze autem
-
rafalchorzow Użytkownik archiwalnynapisał 28 kwi 2010, 21:43 ostatnio edytowany przez rafalchorzow 11 sie 2016, 20:35
Mam taki problem że autem ciepie na lewo i prawo, wymieniłem tylny wahacz bo jedna z gum była rozerwana, ale problem nadal jest. Niedawno wymieniłem też z przodu wahacze z wszystkimi gumami i nie mam zielonego pojęcia dlaczego autem nadal tak telepie na prawo i lewo. Proszę was o pomoc
-
chris2233 Użytkownik archiwalnynapisał 28 kwi 2010, 21:44 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 20:35
Mam taki problem że autem
ciepie na lewo i prawo, wymieniłem tylny wahacz bo jedna z gum była rozerwana, ale problem
nadal jest. Niedawno wymieniłem też z przodu wahacze z wszystkimi gumami i nie mam zielonego
pojęcia dlaczego autem nadal tak telepie na prawo i lewo. Proszę was o pomocAmortyzatory tył ?
Zbieżność ustawiona po wymianie wahaczy z przodu ?
-
rafalchorzow Użytkownik archiwalnynapisał 28 kwi 2010, 21:51 ostatnio edytowany przez rafalchorzow 11 sie 2016, 20:35
Byłem na stacji diagnostycznej tydzień temu, powiedział że zbieżności nie trzeba ustawiać bo nie jest źle no chyba że mam dużo pieniędzy, sprawdził amortyzatory z przodu, powiedział że są dobre. A czy tylne amortyzatory mogą mieć wpływ na takie zachowanie autka?
-
chris2233 Użytkownik archiwalnynapisał 28 kwi 2010, 21:56 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 20:35
Byłem na stacji
diagnostycznej tydzień temu, powiedział że zbieżności nie trzeba ustawiać bo nie jest źle no
chyba że mam dużo pieniędzy,Jeśli długość starych wahaczy nie różniła się z nowymi, to zbieżność jest zbędna.
sprawdził amortyzatory z przodu, powiedział że są dobre. A czy
tylne amortyzatory mogą mieć wpływ na takie zachowanie autka?To tyłem czy przodem telepie ?
-
rafalchorzow Użytkownik archiwalnynapisał 28 kwi 2010, 22:00 ostatnio edytowany przez rafalchorzow 11 sie 2016, 20:35
ciężko stwierdzić czy przodem czy tyłem
-
chris2233 Użytkownik archiwalnynapisał 28 kwi 2010, 22:04 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 20:35
ciężko stwierdzić czy przodem
czy tyłemMnie tym bardziej.
Podjechać jeszcze raz na stację diagnostyczną i sprawdzić amorki z tyłu.
Warto też przyjrzeć się tylnym sprężynom, czy któraś nie pękła oraz czy nie chodzi luźno w gniazdach (dzieje się tak nawet przy całej sprężynie). -
rafalchorzow Użytkownik archiwalnynapisał 28 kwi 2010, 22:06 ostatnio edytowany przez rafalchorzow 11 sie 2016, 20:35
żadna sprężyna nie pękła, wiem że sprężyny mam bardzo miękkie z tyłu, bo widzę jak auto się ugina jak usiądę z tyłu. Podjadę na stacje i dam znać czy to wina amortyzatorów albo sprężyn.
-
clavishnapisał 29 kwi 2010, 12:42 ostatnio edytowany przez clavish 11 sie 2016, 20:35
żadna sprężyna nie pękła,
wiem że sprężyny mam bardzo miękkie z tyłu, bo widzę jak auto się ugina jak usiądę z tyłu.
Podjadę na stacje i dam znać czy to wina amortyzatorów albo sprężyn.Edytuj tytuł wątku Na np "kołysze autem" lub "auto pływa", przecież znasz istotę problemu...
-
zagadka Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2010, 16:34 ostatnio edytowany przez zagadka 11 sie 2016, 20:35
wiem że sprężyny mam bardzo miękkie z tyłu, bo widzę jak auto się ugina jak usiądę z tyłu.
Jak by się nie uginała byłoby źle . Bardzo miękkie sprężyny mogą świadczyć o tym, że amorki nie trzymają. Hmm, no nie wiem może wybite końcówki drążka kierownicy, zbyt niskie ciśnienie w kołach ( auto pływa na drodze ), mocowanie wahaczy, piast, kół, wszystkie śruby sprawdź dokładnie.
-
Lars Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2010, 17:35 ostatnio edytowany przez Lars 11 sie 2016, 20:35
Podjadę na stacje
To jak będziesz na stacji to niech Ci sprawdzą tuleje gomowe drążka reakcyjnego Panharda.
-
rafalchorzow Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2010, 21:34 ostatnio edytowany przez rafalchorzow 11 sie 2016, 20:35
w sobotę wybiorę się dopiero na stacje, bo nie mam czasu wcześniej. Sprawdziłem wszystko co mogłem w własnym zakresie wszystko dokręcone, napompowałem powietrze w kołach do 3 atmosfer i to nic nie zmieniło, a gdzie znajdują się tuleje gumowe drążka reakcyjnego Panharda?
-
chris2233 Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2010, 21:43 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 20:35
w sobotę wybiorę się dopiero
na stacje, bo nie mam czasu wcześniej. Sprawdziłem wszystko co mogłem w własnym zakresie
wszystko dokręcone, napompowałem powietrze w kołach do 3 atmosfer i to nic nie zmieniło,Spuść powietrze do 2 atmosfer jeśli nie chcesz, żeby zawieszenie dostało "po tyłku".
-
rafalchorzow Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2010, 22:14 ostatnio edytowany przez rafalchorzow 11 sie 2016, 20:35
spuściłem powietrze do 2,2 atmosfer, napompowałem 3 atmosfery żeby sprawdzić czy to wina zbyt małego ciśnienia
-
Masa_man Użytkownik archiwalnynapisał 30 kwi 2010, 13:14 ostatnio edytowany przez Masa_man 11 sie 2016, 20:35
CIŚNIENIE W KOŁACH W TICO TO OKOŁO 2 BARY !!! Nie dawaj aż tyle bo jak ci opona strzeli na dziurze to ci zawieszenie w mak rozwali!!!
-
zagadka Użytkownik archiwalnynapisał 30 kwi 2010, 14:41 ostatnio edytowany przez zagadka 11 sie 2016, 20:35
gdzie znajdują się tuleje gumowe drążka reakcyjnego Panharda?
Można by powiedzieć, drążek stabilizacyjny, tak żebyś zrozumiał do czego on służy
Znajduje się on z tyłu auta, ostatni drążek od koła do koła, nie sposób nie zauważyć.
Tam znajdują owe tuleje gumowePs. clavish Cię prosił o edycję tytułu wątku.
-
Slavo88 Użytkownik archiwalnynapisał 30 kwi 2010, 15:00 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 20:35
Mam taki problem że autem
ciepie na lewo i prawo, wymieniłem tylny wahacz bo jedna z gum była rozerwana, ale problem
nadal jest. Niedawno wymieniłem też z przodu wahacze z wszystkimi gumami i nie mam zielonego
pojęcia dlaczego autem nadal tak telepie na prawo i lewo. Proszę was o pomocNie masz czasem luzu (przód-tył) na mocowaniu wahacza przedniego do podwozia?
Podnieś auto i spróbuj szarpnąć wahaczem przód-tył.Jak się rusza to zapewne on jest winowajcą tego zamieszania.
U Mnie był właśnie taki luz jak opisałem wyżej.Auto jechało od lewej do prawej.Strasznie nim bujało.
Sprawdź ten trop.Może to wina trefnego wahacza?Gdzie kupowałeś te wahacze i po ile?Co to za wahacze(chodzi mi o przednie). -
rafalchorzow Użytkownik archiwalnynapisał 30 kwi 2010, 23:19 ostatnio edytowany przez rafalchorzow 11 sie 2016, 20:35
Byłem dzisiaj u diagnosty, powiedział że amortyzatory są ok. ale tak jak slavo88 napisał wina wahacza prawego, diagnosta pokazał mi jak chodzi wahacz przód tył. tylko nie wiem czy to będzie wina gum czy trefnego wahacza. wahacze nie dawno wymieniłem więc jestem zdziwiony tym faktem
-
wahacze nie dawno wymieniłem więc jestem zdziwiony tym faktem
Szukałeś na forum informacji o wahaczach? Nie? To poszukaj i poczytaj - dowiesz się, że badziewie też się trafia...
Zmienisz w końcu ten tytuł wątku? Dwa razy Ci to wytykano, ja robię to po raz trzeci...
-
Slavo88 Użytkownik archiwalnynapisał 1 maj 2010, 05:51 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 20:35
Byłem dzisiaj u diagnosty,
powiedział że amortyzatory są ok. ale tak jak slavo88 napisał wina wahacza prawego, diagnosta
pokazał mi jak chodzi wahacz przód tył. tylko nie wiem czy to będzie wina gum czy trefnego
wahacza. wahacze nie dawno wymieniłem więc jestem zdziwiony tym faktemPonowie pytanie co to za wahacze?
Powiem Ci że jak robiłem przedwczoraj i wczoraj wahacze z przodu to zaobserwowałem że wahacz z lewej strony wchodzi na styk(z lekkim oporem) do mocowania przy podwoziu.Natomiast z prawej strony było ze 4 może 5mm luzu jak zakładałem wahacz w mocowanie do podwozia.Nie wiem czy tak już było i czy to normalne,ale trochę Mnie to zaniepokoiło.Wyglądałoby że wcześniejszy wahacz był słabo dokręcony i "chodził" przez co rozgiął mocowanie.Nic innego mi nie przychodzi na myśl.
Jeśli tuleja metalowa w wahaczu nie "chodzi" to spróbuj mocniej dokręcić mocowanie przy podwoziu.U Mnie po mocnym dokręceniu luz znikł.
8/19