Czytałem... ale czy po ponownym składaniu silnika było kolejne strojenie? Czy strojenie > było na sondzie szerokopasmowej? Czy strojenie było też na drodze?
Bo u mnie takie objawy były często w trakcie strojenie, gdzie przy pewnych otwarciach na > średnich obrotach auto mocno zalewało.
Tak - było kolejne strojenie po złożeniu wszystkiego do kupy z sonda szerokopasmową w wydechu - nawet mam film ze strojenia z kamerki zamontowanej pod szyberdachem gdzie widać dokładnie AFR. Strojenie było na drodze na ekspresówce przeważnie na 3 biegu ale też i na 4.
Problem występuje zarówno przy lekko, w połowie jak i przy pełnym otwarciu przepustnicy.
Jedna ciekawostka wyszła, że przy pełnym wciśnięciu pedału gazy w podłogę TPS pokazuje tylko 90% uchylenia (mam przepustnicę 60mm z Nissana SR20DE) ale przedtem przy poprzednim strojeniu też to było.
Przed chwilą kupiłem na allegro nową cewkę zapłonową tak na wszelki wypadek do sprawdzenia - po pierwsze dlatego, że zrobiłem szybki wywiad i w Cermotorze nie będzie jej jeszcze dość długo dostępnej a po drugie moja ma przejechane 312tys km w tym 100tys na LPG gdzie była bardziej obciążona.
Dziwne by jednak było, gdyby się okazało że to cewka i wszystko zgrało się w czasie z wymianą uszczelki pod głowicą. Musze jeszcze kupić preparat do styków elektrycznych i posprawdzać wszystkie kostki od czujników bo po poskładaniu przez Mariego rozpiąłem 3 i wszystkie były w oleju (ale działają...) - podobno Elektrosol jest dobrym preparatem ?