Kolego przy pełnym skręcie nie mogą stukać przeguby wewnętrzne, tylko zewnętrzne. Jest to
możliwe by padły oba nawet jeśli masz nowe, zależy od stylu jazdy i partii przegubów oraz
producenta. Ja sam mam problem z przegubem który padł po miesiącu (a nie dałem mu
powodów).
Dlatego z Twojego opisu wynikałoby, że padły przguby zewnętrzne.
Aha przegubów masz tyle ile pół osi napędowych, czyli w przypadku auta przednio napędowego 2
zew. (ok. 140zl), i 2 wew (PODOBNO ok. nawet 900zl nowe).
Hehe, przy maksymalnym skręcie nie zależnie od strony w którą się skręca może stukać jeden ten sam przegub. Moja rada wybierz się kiedys najlepiej z pasażerem na pusty parking z równą nawierzchnią, scisz radio odkrec szyby, i rób kółka w prawo, lewo (ze sporym gazem najlepiej) a napwno wyjdzie który przegub bo może być jeden a mogą być oba do wymiany. Co z tego że jeden był niedawno wymieniany, wystarczy że była kiepska opaska na ten przegub (bardzo prawdopodobne) wszedł piach i mamy po przegubie. Pozatym teraz części nie grzeszą jakością i byc może miałeś wsadzony tani zamiennik który też mógł szybko paść. Raczej odpadają przeguby wewnętrzne bo one terkotają na prostej.