Jest to pompa koreańska nierozbieralna i nieorginalna. Pompa orginalna to koszt rzędu około 140 zł. Ja zaopatruje się zawsze w jednej i tej samej hurtowni na Łopuszańskiej 38 w Warszawie www.kimoto.pl. Maja naprawdę najlepsze ceny. Podam zreszta prosty przykład. Komplet sprzęgła Valeo na które składa się łożysko, tarcza, docisk kosztuje 180 zł a np: w sklepie na ul. Karmelickiej w Warszawie lub InterCars komplet kosztuje 350 zł. Dlaczego tak sie dzieje ktoś zapyta. Proste firma ta jest dystrybutorem cześci zamiennych i orginalnych z Korei a większość sklepów i hurtowni w Polsce tam właśnie się zaopatruje. Podam jeszcze jeden przykład. Jakiś czas temu pojawiły się klosze tylne które pasowały do Lexusa i Tico i mozna było jedynie kupić je na Łopuszańskiej w Kimoto lub kupic przez allegro ale oczywiście z tej hurtowni. A co do uszczelki do pompy faktycznie 1 sztuka była w komplecie.
waldus555
@waldus555
Najnowszy post utworzony przez waldus555
-
RE: wymiana pompy paliwa
-
wymiana pompy paliwa
Witam
W dniu dzisiejszym wymianiałem pompę paliwa. Nie jest to trudne zajęcie lecz trzeba się do niego przygotować. Kupując sama pompę paliwa należy pamiętać o kupnie 2 podkładek oraz tak jak w moim przypadku dwóch przewodów paliwowych (po 50 cm każdy) i czterech cybantów. Wymiana pompy polega na odkręceniu dwóch śrub 12( najlepiej kluczem nasadowym), dostęp do jednej z nich jest bardzo dobry(prawa), gorzej jest z lewą śrubą do której dobrze jest mieć klucz w kształcie litery "L" zakończony nasadową "12". Po odkręceniu pompy nieuniknione jest rozlanie oleju i benzyny, także przed ta czynnością należy pod spód pompy włożyć szmatę. Samo załóżenie pompy to czysta przyjemność. Całą wymiana trwała około 30 min, koszt pompy w Warszawie to 85 zł + 2 podkładki po 1zł + przewód paliwowy 10 zł + 4 cybanty po 1 zł daje kwotę 101 zł. Efekt to brak smrodu benzyny w kabinie Ticusia oraz czysty silnik nie pozalewany olejem.Edit moderatora: poprawiłem tytuł wątku.
-
RE: Rozrusznik-pomoc
A jednak poległem!!! Aby wyjąć alternator trzeba rozpiąć pół ośkę lub ropinać elementy na górze przy filtrze powietrza. Zabawy na conajmniej pół dnia, tragedia
-
Rozrusznik-pomoc
Jestem w trakcie wymiany szczotkotrzymacza w rozruszniku.Odkręciłem śruby, które go trzymaja natomiast nie mogę wypiąć kostki w żaden sposób, pomóżcie!!!!!!!!!!!!ja to zrobić
-
Kontrolka akumulatora
Witam. Mam pytanie w sprawie palącej się kontrolki akumulatora w czasie jazdy(pali się w 1/4 swojej mocy). Dodam,że dziś wymieniłem pasek alternatora, który miał przejechane ponad 40.000 km i lampka wciąż się pali. Jaka może być jeszcze przyczyna świecenia się kontrolki????
-
RE: zaworek EGR
I ja jestem kolejna szczęśliwą osobą, która oczyściła zaworek EGR, mimo iż nie było dużo nalotu. Ale co czysty to czysty.
-
Tico na sprzedaż
hasiok-ML-878626-ML-
Waldus555, przykro mi, ale zasady są jednakowe dla wszystkich.
Zapraszam na Motogiełdę.<br>Wątek został przeniesiony na kącik: Kosz - wiadomości skasowane. Aktualnie możesz go znaleźć pod <a href="http://zlosniki.pl/showthreaded.php?Cat=&Number=878626&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&vc=1">TYM ADRESEM</a>. <BR>Przeniesiony przez: leo. Jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją możesz napisać <a href="http://zlosniki.pl/sendprivate.php?Cat=&User=2718&Board=&Number=&what=addon&page=&view=&sb=&o=&fpart=&vc=">PRIV</a> do przenoszącego. -
RE: Problem z włączeniem samochodu przy gorącym silniku
Kręci rozrusznik czy cisza ?
Kręci bez problemu!
-
RE: Problem z włączeniem samochodu przy gorącym silniku
Zalewa Ci świece.
Nie naciskaj gazu przy zapalaniu.To nie jest wina naciskania pedału gazu. Zresztą jeśli to byłaby ta przyczyna to paliłby on z rana tak ładnie??? A zawsze z rana przed przekręceniem kluczyka wciskam pedał gazu 2-3 razy.
-
RE: Problem z włączeniem samochodu przy gorącym silniku
Dziwna przypadłość ale mnie się osobiście wydaje ze to wina gażnika. Chyba po wyłączeniu
przelącza sie na ssanie. Kiedyś tak zrobiłem niechcący że po wyłączeniu kilka razy ruszyłem
pedałem gazu uruchamiając ssanie i cięzko było go odpalić. Sprawdż gażnik, jedż na jego
przeglad. Ja mam zagazowanego ticusia i 1 w roku jeżdze na czyszczenie i regulacje.
Gaznikowiec twierdzi że to jest naprawde wazne. Jak jesteś z okolic Warszawy polecam na
gażnikowca na Szarych Szeregów 1. Moze drogo ale fachowo i dobrze i od ręki.A co do tego gaźnikowca z Szarych Szeregów 1 to jest to ulica w Warszawie. Bo tak naprawdę moje Tico ma przejechane 85000 km i nigdy nikt nie dotykał sie do gaźnika. Może więc warto pojechać, wyszyścić i wyregulować ten gaźnik. Masz telefon kontaktowy do tego mechanika???