Poczytaj manual Naczelnego Filozofa to będziesz wiedział.
w zadnym manualu nie ma opisu do czego słuzy ta śróbka!! a po wymianie wszytkiego dalej mi olej sączy!! proszę o pomoc
Poczytaj manual Naczelnego Filozofa to będziesz wiedział.
w zadnym manualu nie ma opisu do czego słuzy ta śróbka!! a po wymianie wszytkiego dalej mi olej sączy!! proszę o pomoc
u mie też tak było pukało i pukało!! wymontowałem zbiornik i okazało się ze przegroda osłaniająca pompę paliwa odlutowała się ,trzeba było wymienić zbiornik
mam pytanie związane z pompą wodną,ubywa mi płyn chłodniczy i mam wyciek na pompie czy przy tej
ustece będzie wydobywał się pisk w okolicy pompy (czy w pompie jest jakieś łożysko?)
dodam że wymieniłem: dwa paski,łożysko na napinaczu,łożyska w alternatorze i pszczy dalej
mam pytanie związane z pompą wodną,ubywa mi płyn chłodniczy i mam wyciek na pompie czy przy tej ustece będzie wydobywał się pisk w okolicy pompy (czy w pompie jest jakieś łożysko?)
Poczytaj manual Naczelnego Filozofa to będziesz wiedział.
niestety nie mogę odszukać
widze że panowie klubowicze też się nie oriętuja -szkoda
mam pytanko co to jest za element na zaznaczonym obrazku i czy z tego może wydostawać się olej bo po wymianie oringa dalej mi sączy olej a ta sróbka w tym ustrojstwie jest mokra, proszę o pomoc
nie wsadziłeś czasem bezpiecznika w to miejsce które powinno być puste?
w tym rzecz że nic nie robiłem samo od siebie zaczeło mrugać!!
Jak mruga cały czas to znaczy że włączone jest wybłyskiwanie. Wiec albo włączony przełłącznik
albo dziwne zwarcie w instalacji...
nie posiadam przełącznika w mojej furce
a nie jest to 21 ?
na 100% 12 kod