W/g jednej interpretacji kodu na innym forum w tych akumulatorach środkowa część kodu określa rok i miesiąc. Wynikałoby z tego, że to akumulator z grudnia 2004 roku
Najnowszy post utworzony przez todo
-
RE: Jaka data produkcji akumulatora
-
Jaka data produkcji akumulatora
Kupiłem autko, ale nie wiem, czy akumulator przetrwa tą późną jak na nasze warunki zimę. Nie znam daty produkcji, a sprzedający mówi, że nie wymieniał akumulatora podczas rocznej eksploatacji.
-
Daewoo Tico Trzeciak
hasiok-ML-1033007-ML-
Zapraszam na kącik Motogiełda. Zapoznaj się z zasadami umieszczania ogłoszeń i tam napisz odpowiedni anons.<br>Wątek został przeniesiony na kącik: Kosz - wiadomości skasowane. Aktualnie możesz go znaleźć pod <a href="http://zlosniki.pl/showthreaded.php?Cat=&Number=1033007&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&vc=1">TYM ADRESEM</a>. <BR>Przeniesiony przez: leo. Jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją możesz napisać <a href="http://zlosniki.pl/sendprivate.php?Cat=&User=2718&Board=&Number=&what=addon&page=&view=&sb=&o=&fpart=&vc=">PRIV</a> do przenoszącego.
-
RE: Ticuś szarpie na niskich obrotach na gazie
Warto też zająć się paskiem rozrządu. W końcu to nowy nabytek
Silnik na zasilaniu LPG wymaga specjalnego traktowania. Warto sprawdzić (tak jak słusznie
zauważyłaś) stan układu zapłonowego (kopułka, palec), jak i ustawienie zaworów, zapłonu,
oraz składu mieszanki.
W okresie ~jesienno-zimowym warto moim zdaniem ustawić wolne obroty na LPG ~ 1200obr/min.i
zmniejszyć trochę przerwę na świecach (~ 0,8).
Życzę bezawaryjnej jazdy !Zmniejszenie przerwy na świecach w każdym aucie zasilanym LPG jest właściwie obowiązkowe. Ja w Tikaczu ustawiałem przerwę na 0,7-0,8mm, a obroty 1100 i dawał radę.
-
RE: Pożegnanie po 9 latach
Jutro przyjeżdża kupiec, jeździł już moim Tikaczem jak byłem po odbiór Accenta. Wcześniej jeździł w Londynie starym Roverem, a po powrocie do kraju jeszcze starszym Polo. Ale z tego co widzę to na moje Tico jest napalony, a jazda nim mu się bardzo podobała. Narzeka tylko trochę na mały bagażnik.
Co do nowego forum Hyundaia to widzę, że trzeba towarzystwo trochę rozruszać. Postaram się wprowadzić trochę życia, tak jak jest na tym forum. Tu jest jaby to powiedzeć - bardziej rodzinnie. Napewno będę tu jeszcze zaglądał. -
Pożegnanie po 9 latach
Po 9 przeszło latach użytkowania mój Tikuś przejdzie w inne ręce. W tym okresie muszę przyznać, że był naprawdę mało awaryjnym autkiem. Ale od poczatku włożyłem w niego dużo serca. Po zakupie w salonie konserwacja spodu i wnętrza, założyłem porządny alarm i centralny zamek. Wymiany płynów ustrojowych, materiałów eksploatacyjnych jak zalecał producent, no i odwdzięczył się praktycznie bezawaryjnością. W dwóch przypadkach mnie zawiódł, raz zwarcie w syrence alarmu uniemożliwiło mi dalszą podróż, drugi raz akumulator odmówił posłuszeństwa. Jak widzicie w tankingu TUW byłby w pierwszej 10. Pora teraz na Hyundaia Accenta, nie nowy, bo 2001 rocznik, ale b.dobrze utrzymany.
Ciekawe, czy znajdę równie sympatyczne co pomocne forum tej marki.
Będę z pewnością zaglądał do Was, być może przyda się moje doświadczenie, a może skorzystam i ja na Waszych wypowiedzdziach. -
RE: czym nasmarować?
Co o tym sądzicie.Czy ta cena nie jest zbyt duża? Czy w sklepach są dostępne.Ja się nie
spotkałem.Ja kupiłem w hurtowni za 46PLN komplet, ale jeszcze nie zalożyłem, bo dało się rozruszać go podanymi przez kolegów sposobami. Jak będziesz chciał mimo wszystko kupić polecam się, odstąpie Ci po cenie zakupu. Część jest oryginalna, a ta z Twojego linka jest bez uszczelek.
-
RE: Demontaż instalacji gazowej
przerobiłem na gaz i od tego
czasu na paliwie już tak nie chodzi jak dawniej, ba nawet po odpaleniu przygasa musze
popompować pedałem przyspieszenia itd. Odpalam i gasze na paliwie - latem nie i pewnie tu
tkwi problem
Dlatego coraz częściej myśle o demontażu instalacji gazowejNie rozumiem jaki mialeś cel w tym żeby zakładać LPG jak chcesz jeździć na benzynie. Przy dobrej instalacji i przy prawidłowej regulacji LPG jazda na benzynie nie powinna się wiele pogorszyć.Ale istotą założenia LPG jest jazda na LPG, a przez to dosyć spora oszczędność kasy. Jeżdżę na LPG już 4 lata i tylko przez I rok stosowałem się do zaleceń odpalania na gazie. Teraz odpalam na benzynie tylko jak są mrozy poniżej 5-10 stopni.I to tylko po nocy. Drugi i następne razy już na gazie. Nawet jak będę musiał wcześniej wymienić membramy w parowniku to koszt ok.100zł jest mi w stanie zrekompensować codzienne przełączanie po kilka razy na benzyne i spowrotem na gaz. Membramy wymienia się srednio co 70-90kkm, więc pomyśl dobrze nad tym co zamierzasz zrobić, poszukaj dobrego gazownika, a skończą się twoje problemy.
-
RE: Problem z ładowarką akumulatora
Nie widziałem żadnego pokrętła, raczej nic tam nie można ustawić.
Jeśli ładowaleś takim prądem jak opisujesz, ładuj akumulator jeszcze nastepne 10 godzin. Dopiero wtedy bedzie dodrze naladowany. Poznasz kiedy masz wyłączyć po gazowaniu elektrolitu, jeśli zacznie się intensywne gazowanie można uznać za naładowany -
RE: Twardy hamulec o zimnym poranku.
Miałem ten problem
w ASO okazało się że nie jest to problem,
Gość od razu wiedział co jest nie tak, wymienił mi coś co się nazywa zawór serwa a wygląda jak
czarna 15 centymetrowa gumowa rurka lekko zagięta.
Kosztowała chyba niecałe 20 zł, nie pamietam dokładnie bo to było w poprzednim roku, ale do
dziasiaj jest oki, a po wymianie, następnego mroźnego poranka jak ręką odjął, hamował od
razu normalnie.
Pozdrawiam
Również pozdrawiam