Miałem się dziś za to wziąć, ale od 3 dni obroty są w normie - mam 1000, góra 1100 obr./min i to mi pasuje, bo poniżej tych wartości silnik wpada w wibracje.
Wychodzi na to, ze po 2 dniach komputer dostosował się do nowych parametrów (?).
Najnowszy post utworzony przez Stock
-
RE: Zaworek PCV
-
RE: Zaworek PCV
Mam włożony grubszą końcówką do dołu - weszła bez problemu. Zaworek od Tico jest większy, więc jedynie musiałem dać dłuższe śruby i to tyle roboty. Wąż jest ten sam, choć nieco zgięty.
W piątek się za to wezmę jeszcze raz i spróbuję odwrócić zaworek lub go całkiem wyjąć i dam znać co z tego wyszło -
RE: Zaworek PCV
Na razie założyłem zaworek od tico, bo kosztował grosze.
Obroty na biegu jałowym spadły, ale jest to samo, co przed czyszczeniem - bujają się między 1100 a 1500 obr/min.
Spróbuje jeszcze podłożyć uszczelkę między zaworek, a kolektor, bo tam mały styk jest, ale nie widać, żeby coś dmuchało. W ostateczności wywalę całkiem zaworek, ale to chyba nie to. -
RE: Zaworek PCV
No ok, ale czym zalepiłeś miejsce zaworka i wężyk ?
Nie chciałbym nabroić bardziej niż jest -
RE: Zaworek PCV
Sorki za odświeżanie, ale czym zatkać miejsce po tym zaworku i przewód ?
Nie wiem jakie tam ciśnienie i temp. jest, więc wolę spytać.W ogóle ja miałem ten pcv cały zatkany nagarem, a po wyczyszczeniu widać, że przepuszcza w obie strony i jak się silnik rozgrzał to na biegu jałowym mam 1900 obr.
Ciężko dosztukować od tico ? -
RE: [GTi] Czujnik położenia wału
Podłączę się pod temat, bo mam podobny problem tylko, że nie w Gti.
Auto mi zgasło 2x na biegu, po czym normalnie odpalało. Działo się to w odstępie 2 tygodni. Za 3 razem już nie chciało odpalić - nawet rozrusznik nie chce zakręcić, akumulator nowy i naładowany.
Wybłyskałem sobie kod błędu komputera - 42, czyli "Crank Angle Sensor. Sensor kąta zapłonu. Czujnik umiejscowiony we wnętrzu aparatu zapłonowego."
I teraz pytanie, czy to możliwe, że przez to rozrusznik nie chce w ogóle kręcić ?
Po przekręceniu kluczyka słychać tylko pompkę paliwa i jakieś cyknięcie przekaźnika, zapala się też kontrolka z wykrzyknikiem, ale rozrusznik milczy. -
[mk4 1.0] cieknie przy misce olejowej
Mam powracający problem z cieknącym olejem przy misce olejowej.
Za pierwszym razem mechanik łączył na jakiś silikon, ale nie zdało to egzaminu.
Za drugim razem kupiłem uszczelkę korkową, ale i tu ciekło, choć tylko w jednym miejscu, pod rozrządem. Mechanik twierdził, że śrub nie może mocno dokręcić, bo nie mają jakiś tam zabezpieczeń i się uszczelka rozejdzie, jak przesadzi.
Ostatnio znów się za to wziąłem - tym razem mechanicy uradzili, że skleją na czarny silikon (plus oczywiście te oryginalne śruby), ale znowu doopa - cieknie chyba w 3 miejscach.
Niby miska prosta, bez ubytków, to samo silnik, a ciagle jaja wychodzą...
Nie mam już na to siły, ani czasu.
Macie jakieś pomysły ? -
RE: [mk4] przepala bezpiecznik światel cofania / brak kierunków
Wstyd sie przyznac, ale po wyczyszczeniu znalazlem dwa male przetarcia na kabelku tego czujnika i po zaizolowaniu jest juz ok.
-
RE: [mk4] przepala bezpiecznik światel cofania / brak kierunków
Wypnij z niego
przewody jak się da i wtedy będziesz miał pewność.To wlasnie zrobilem piszac, ze znalazlem przyczyne.
Dostalem tez maila od osoby, ktora miala podobny problem i u niej przetarl sie przewod od tego czujnika. U mnie przewod jest caly, wiec raczej padl czujnik.
Problem w tym, ze nigdzie go nie ma - sa tylko do s. manualnej. -
RE: [mk4] przepala bezpiecznik światel cofania / brak kierunków
Znalazłem przyczynę (chyba) - czujnik cofania wkręcany w obudowę skrzyni biegów.
Tyle, że jest inny niż w manualnej