I jeszcze jedno. Czy powinno się dawać smar w niejsce gdzie jest tuleja???.
robert3568
@robert3568
Najnowszy post utworzony przez robert3568
-
RE: Łożyska TYŁ
-
RE: wyciek płynu chłodniczego
Miałem to samo , ciekło z pompy . Wymieniłem pompę i przy okazji pasek rozrządu i napinacz. Zapłaciłem 100 za robociznę i chyba 70 za pompę nową .
-
Łożyska TYŁ
Witam. Mam problem z łożyskami tylnych kół. Po wymianie bębnów ( bębny ZAMETO)wymieniłem łożyska na jakieś no name po 18 pln za komplet. Przejechałem na nich jakieś 500 km i zaczęły huczeć . Wymieniłam na łożyska Skf. Po kilkudziesięciu kilometrach znowu zaczęły huczeć. Gdzie mogłem popełnić błąd przy montażu ????. Ewentualnie jakie łożyska powinienem zakupić. Dociągane były z czuciem. A może to wina bębnów. Z gfóry dziękuję za pomoc. FORUM BRONI , FORUM RADZI, FORUM NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI.
-
RE: Problem z odpaleniem
Dziś rano ( mimo deszczu i wilgoci) odpaliłem bez problemu. Oczywiście była to wina kabli wn. Ale te nowe mają niestety przebicia, szczególnie ten od cewki , przeskakuje iskra do przewodu od chłodnicy. Dziś będę je reklamował. Przestrzegam zatem przed kupowaniem kabli zamienników "no name" tańszych o 8 pln od oryginału.
-
RE: Problem z odpaleniem
Wymieniłem przewody , jak szanowni forumwicze radzili . Odpalił bez problemu, silnik na ssaniu pracuje zupełnie inaczej niż przed wymianą . Równo bez szarpnięć ( przedtem szarpało nim tak jakby wypadały zapłony). Zobaczymy jutro rano. Dzięki za wszelaką pomoc.
-
RE: Problem z odpaleniem
Przewody nie były jeszcze wymieniane. Iskra na świecy jest jakaś dziwna fioletowa i bardzo cicha, pamiętam jak miałem poloneza z podobnym układem zapłonowym, to iskra była biała i strzelająca
-
RE: Problem z odpaleniem
Próbowałem deptać gazem 2 -3 razy i nic. Przed tą usterką odpalał rano bez problemu i nigdy nie deptłem gazu. Przekręcałe kluczyk i odpalał od tyknięcia.
-
Problem z odpaleniem
Witam serdecznie. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem TICA i nie miałem większych problemów. Jadnak od kilku dni mam problem z odpalenien o pranku. Najpierw trzeba było pokręcić dwa try razy i opalał. Tłumaczyłam to dość wysoką temperaturą rano i parowaniem paliwa. Ale przed wczoraj zawiódł po 7-u godzinach stania. Odpalił po kilkunastu kręceniach. Potem palił bez problemu. Wymieniłem świece i palec rozdzielacza. Rano znowu problem nie pali. Pojechałem do pracy autobusem. Po powrocie spróbowałenm odpalić i znowu zaskoczenie zapalił za drugim razem. Kilka prób po południu wszystko OK. Dziś rano znów nie odpalił. Sprawdziłem iskrę , jakaś jest choć wydaję mim się że trochę cieńka. Pytanie gdzie szukać ?????????. w elektryce czy w urządzeniuy rozruchwym czyli ssaniu. Silnik ma przebieg 160 tyś. i do zeszłego tygodnia nie miałem problemów z odpalaniem. Pozdrawiam Robert
-
RE: Wyciek płynu chłodzącego
Wielkie dzięki za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie, czy żeby zdjąć obudowę rozrządu trzba sciągać koło pasowe ??.
-
RE: Wyciek płynu chłodzącego
ja dolewam do zbiorniczka. Przez 3 tygodnie, choć auto stało dolałem prawie litr. Nie wiem jaki był stan w chłodnicy, ale zbiornik był pusty. Ciekawa jest to że kumpel od którego odkupiłem auto jeżdził codziennie i nie pamięta kiedy dolewał płyn. Nie miał z chłodzeniem problemu. Wyciek , tak jak pisałem jest gdzieś jak pokrywa rozrządu na dole, i ścieka sobie na połączeniu miski. Po kilku dniach stania plama pod autem wielkości 5 złotówki. Oczywiście podłożona folia.