Jeśli samochód stoi, to linka napędu prędkościomierza się nie kręci i nie może ani popiskiwać,
ani skrzypieć. Skrzypieć może plastik jakiś w desce zegarów, ponieważ silnik chodzi i cały
wóz ma wibracje. Co do obrotomierza, to możesz odłączyć jego przewód sterujący od cewki
zapłonowej. Nie dostanie wtedy impulsów i nie powinien pokazywać obrotów, więc nic
mechanicznie w nim też nie będzie się kręcić i usłyszysz, czy nadal coś piszczy.
Pytanie: czy jesteś pewny, że to gdzieś pod zegarami, a nie coś pod maską? U mnie co jakiś czas
muszę posmarować pasek klinowy, bo świergoli.... ;
A próbowałeś poruszać różnymi elementami głównej tablicy zegarów, może coś tam rezonansuje wraz
z silnikiem.
licznik wyjmowałem kilka razy przy wymianie podświetlenia itp
i nawet dawałem uszczelki okienne do wytłumienia drgań.
muszę sprawdzić ten obrotomierz po odłączeniu to się odezwę .
dzieki za radę.