skrzypi w liczniku
-
to nieszybkościomierz bo również na postoju.chyba obrotomierz. jak on działa?
-
to nieszybkościomierz bo również na postoju.chyba obrotomierz. jak on działa?
Ale, że co..........? Dokładniej prosimy....
-
to nieszybkościomierz bo również na postoju.chyba obrotomierz. jak on działa?
Obrotomierz zlicza impulsy z cewki zapłonowej.
Na postoju, ale przy pracującym silniku, czy nie?
W Skodach Favorit ZAWSZE skrzypią wszelkie plastiki, łącznie z tablicą zegarów. -
Ale, że co..........? Dokładniej prosimy....
mimo naoliwienia linki szybkoścom. i samego króćca licznika skrzypi i popiskuję jakby jakaś ośka. zaczyna zaraz po odpaleniu silnika (także przy zatrzymanym aucie).
czyżby ratowała tylko wymiana całego licznika? -
mimo naoliwienia linki szybkoścom. i samego króćca licznika skrzypi i popiskuję jakby jakaś
ośka. zaczyna zaraz po odpaleniu silnika (także przy zatrzymanym aucie).
czyżby ratowała tylko wymiana całego licznika?Jeśli samochód stoi, to linka napędu prędkościomierza się nie kręci i nie może ani popiskiwać, ani skrzypieć. Skrzypieć może plastik jakiś w desce zegarów, ponieważ silnik chodzi i cały wóz ma wibracje. Co do obrotomierza, to możesz odłączyć jego przewód sterujący od cewki zapłonowej. Nie dostanie wtedy impulsów i nie powinien pokazywać obrotów, więc nic mechanicznie w nim też nie będzie się kręcić i usłyszysz, czy nadal coś piszczy.
Pytanie: czy jesteś pewny, że to gdzieś pod zegarami, a nie coś pod maską? U mnie co jakiś czas muszę posmarować pasek klinowy, bo świergoli.... ;
A próbowałeś poruszać różnymi elementami głównej tablicy zegarów, może coś tam rezonansuje wraz z silnikiem. -
Jeśli samochód stoi, to linka napędu prędkościomierza się nie kręci i nie może ani popiskiwać,
ani skrzypieć. Skrzypieć może plastik jakiś w desce zegarów, ponieważ silnik chodzi i cały
wóz ma wibracje. Co do obrotomierza, to możesz odłączyć jego przewód sterujący od cewki
zapłonowej. Nie dostanie wtedy impulsów i nie powinien pokazywać obrotów, więc nic
mechanicznie w nim też nie będzie się kręcić i usłyszysz, czy nadal coś piszczy.
Pytanie: czy jesteś pewny, że to gdzieś pod zegarami, a nie coś pod maską? U mnie co jakiś czas
muszę posmarować pasek klinowy, bo świergoli.... ;
A próbowałeś poruszać różnymi elementami głównej tablicy zegarów, może coś tam rezonansuje wraz
z silnikiem.
licznik wyjmowałem kilka razy przy wymianie podświetlenia itp
i nawet dawałem uszczelki okienne do wytłumienia drgań.
muszę sprawdzić ten obrotomierz po odłączeniu to się odezwę .
dzieki za radę.