Słuchajcie Ja to mam chyba pecha do swojej skodzianki. Ledwo wczoraj skoncylem rozrusznik to
dzis cos z wycieraczkami sie stalo. Mial ktos z Was podobny problem?? Jechalem na trasie
wycieraczki chodzily i nagle stanely. Po pewnym czasie znow zaczely chodzic z ta tylko
roznica ze ich koniec pracy czyli zatrymanie konczy sie w pozycji pionowej na szybie czyli
pod koniec szyby. Chodza ale zamiast zjedzac na dol koncza na pionie. Co to moze byc??
sprawdz szczotki w silniczku czy ci sie nie zawieszaja , ja mialem podobnie i przyczyna byly szczotki zawieszaly sie
mietek_54
@mietek_54
Najnowszy post utworzony przez mietek_54
-
RE: Problem z wycieraczkami W fFAV!!
-
RE: LISTA OBECNOŚCI
hmmm, chciałbym zorientować sie kto jest u nas aktywny, wiec prosze o wpisywanie sie w tym
watku.za czesto nie jestem bo mlodziez blokuje komputer i nie chce za czesto mnie dopuscic jak wychodza to wtedy mam na chwile dostep
-
RE: help, śruba......
no więc musze wymienić gumowe wkładki w mocowaniu
dłuzszego ramienia wachacza. Ta wkładka gumowa,
trzymana jest przez obejme, przykręcona na 2 śruby
M10 które pusciły bez problema, natomiast jest tam
też mała nakretka m6 która ustala połozenie tej
obejmy. Sęk w tym ze ta mała nakrętka jest
nakręcona na śrube która jest zamocowana w ramie
nadwozia (nie ma żadnego dostepu do niej) a
nakrętki odkręcić nie moge bo kręci się razem z ww
srubą, pomóżcie....
ja jak wymienialem te gumy to najpierw odkrecilem sruby 10 potem wlozylem miedzy podloge a wachacz dosyc spory srubokret i odgiolem wachacz tak trzymajac wlozylem klucz nasadowy 10 dalej juz poszlo -
wymiana wkladu nagrzewnicy
dzieki za doradzenie w sprawie wymiany wkladu nagrzewnicy ,wymiana jest naprawde prosta trzeba wyjac AQ odlaczyc weze odkrecic ciegno zaworu srubokretem podwazyc ramke / znajduje sie w kolo wkladu grzejnego /nastepnie wyjac wklad i jest po klopocie /potrzebny jest butapren zeby przykleic pianke uprzednio oderwana od starego wkladu / za wklad grzejny czeski zaplacilem 92zl plus 1,50 za uszczelki
robilem to okolo 1 godz. -
RE: nagrzewnica
niekoniecznie po prostu zawór zamyka dopływ płynu a
wiekszy wyciek może byc na powrocie z nagrzewnicy
Nie gażnika nie trzeba demonrować
AQ trza wyciągnąc na obudowie nagrzewnicy jest taka
plastikowa ramka (od strony AQ) ją ytzeba ściągnąć
podważając śrubsztakiem i można wysunąć
nagrzewniace nie zapominać o odkręceniu druta
sterującego do zaworu
dzieki za odpowiedzi z wezy i z zaworu nie cieknie bo jest pod nim sucho gdzies leci bardziej z prawej strony i po zamknieciu zaworu nie leci a pozatym wiosna wymienialem wszystkie uszczelki ,bede musial wymienic ja i tak bo mam ja chyba zaszlamowana bo mi slabo grzeje
piszesz ze wystarczy wyjac AQ odlaczyc sterowanie od zaworu i musi dac sie wysunac w lewa strone ,ktos mi kiedys mowil ze trzeba wyjac cala nagrzewnice wraz z silnikiem z tego co piszesz to ona nie jest przykrecona dzieki -
nagrzewnica
ide rano do mojej frytki i widze kaluze pod spodem otwieram maske a tu kapie spod nagrzewnicy i w zwiazku z tym mam pytanko czy mozna nagrzewnice naprawic czy trzeba kupic nawa a tak w ogole to jak ta stara zdemontowac czy jest z tym duzo roboty chodzi mi o to czy mozna samemu sie za to wziasc
pozdrawiam -
RE: Rozpórka za długa (?)
Wczoraj postanowiłem udac sie do sklepu skody po
rozpórkę do komory silnika. Poprosiłem o mozliwość
przymiarki, uzasadniając zainstalowanym gazem.
i okazało sie że rozpórka (i od Fav i od Fel) jest za
długa o 0,5 cm.
Pojechałem do innego sklepu mając nadzieję że to wina
producenta, ale niestety - moja favcia ma za mały
rozstaw gniazd.
Gościu powiedział abym pojechał do blacharza który mi
rozepchnie gniazda.
co może być przyczyną tego że mam za mały rozstaw i czy
rozpychanie nie popsuje mi samochodu (geometria,
naprężenia na szybie itp.)
Czy warto się w to bawić?
Spam jest zły!!!
a tak to ile kosztuje taka rozporka -
RE: Rura mi opadla.
Jade sobie do roboty jak codzien. Sek w tym ze niedlugo
po rozruchu silnik zaczal dzialac dosc
niepokojaco...
Najpierw myslalem ze to dudnienie z radia, ale
wyeliminowalem to natychmiast bo w moim radiu leci
czesciej gitara niz dudnienie...wylaczylem radio i
sluchalem...
Po ok 10km stalo sie jasne ze silnik wyje jak najety.
Pierwsze co to sprawdzilem kontrolki i zaczalem miec
podejrzenia co do poziomu oleju... dolalem ale
jakby mnie to nie przekonalo...samochodu tez nie.
Jak juz dojechalem na miejsce to zaczalem ogledziny i
podejrzeniem jakiejs dziury na kolektorze.
Dziura byla a jakze... nieco wieksza niz sie
spodziewalem... po prostu rura od kolektora na
laczeniu (zaraz za dwururka) wisiala sobie
swobodnie na odleglosc srednicy...
Jedno szczescie ze jej nie urwalem po drodze... no nic
wizyta u spawacza byla konieczna.
Tak sie zlozylo ze tego dnia mialem jechac na delegacje
wlasnym wozem i trza bylo go szybko naprawic...stad
za spawanie rury musialem wylozyc 30zl
Niedlugo bede musial wymienic dwururke i juz zaczynam
szukac dobrej ale taniej, bo spawacz mnie uprzedzil
o koszcie 90zl.
Hmmm..
Na szczescie w 40min sprawa byla zalatwiona i delegacja
mogla sie odbyc bez przeszkod... ahh ta rdza.
Pozdrawiam
Thorcikja za dwururke zaplacilem a BYDGOSZCZY 30 zl po miesiacu musialem wymienic uszczelke miedzy dwururka a kolektorem po miesiacu znowu okazalo sie ze plaszczyzna gdzie przychodzi uszczelka jest wypukla tak to jest z podrobami
-
RE: autoalarm
niezla sciema
odrazu widac ze facet zna sie an alarmach
tak rownolegle
a tak wogole ile ten alarm z tesco.......tj.z allegro
kosztuje?za alarm z centralnym i wstrzasowym zaplacilem 159zl plus 35zl za ultra jezeli chodzi jak podlaczyc centralny to juz wiem z alarmu wychodzi 6 przewodow wedlug schematu
dwa sa na bagaznik a reszte trzeba zmostkowac po dwa przewody to wtedy beda tylko dwa do sterownika centralnego a jezeli chodzi o ultra to trzeba zmostkowac z wstrzasowym dzieki za zainteresowanie jutro bede zakladal napisze co z tego wyszlo