Wskażnik od paliwa zmasowałem i się podnosi więc jest OK.
Ze wskaźnikiem temp. jest problem bo nie wiem jak zmasować, pewenie jakimś przewodem który >idzie do czujnika/przewodu, ale tu jest problem bo nie wiem który to czujnik
W momencie zmasowania oba wskaźniki(paliwa i temperatury) powinny się wychylać maksymalnie.
Paliwowy już sprawdziłeś a temperatury należy zrobić tak samo tylko trzeba zmasować przewód połączony z jednym z czujników(jest ich dwa, jeden obok drugiego)w kolektorze ssącym od strony zaworu EGR(wsuń rękę pod zawór EGR i tam trafisz na te dwa czujniki, na jeden znich będzie na wsuwkę podłączony przewód, który należy zmasować, aby sprawdzić działanie wskaźnika temperatury).
Co do przewodów: jeśli oba
będą się nagrzewały w podobnym czasie to będzie oznaczało że termostat kaput?
Albo uszkodzony lub zablokowany w położeniu otwarcia.
Proponuję wymienić na termostat Vernet 88*.