1)Zauważyłem wyciek na silniku tak jak by uszczelka przepuszczała olej.
Sprawdź w którym miejscu masz ten wyciek, prościej będzie znaleźć usterkę.
2)Przy jeździe na 3 4 5biegu i dodaniu gazu słychać stukanie narastające wraz z obrotami.Po
wzięciu na luz znika.
Masz kolego spalanie stukowe, a to już wydatek - ( wymiana uszczelki pod głowicą - płyn dostaje się do komory spalania )
3)Pojawił się problem z instalacją gazową. Otóż po wyłączeniu zapłonu strasznie śmierdzi gazem
przez chwile tak jak by gdzieś schodził i potem już ok.
W momencie przegrzania jechałeś na PB czy na LPG.
Proszę o porady co mogło się stać w tico i jak ewentualnie mogę to naprawić
Sprawdź na etapie przed mechanikiem, czy jak naciśniesz rurę górną od płynu, to czy gdzieś płyn nie uchodzi. U mnie przegrzanie silniczka, wyszło 350 km od domu, po tym jak kamień zrobił dziurę w chłodnicy. Zamówiłem chłodnicę i uszczelkę pod głowicę. Ale na szczęście uszczelka przyjechała ze mną do domu.
Co do spalania, odpal autko na benzynie i sprawdź jakiego koloru masz dym za sobą, biały ( płyn w komorze) czy niebieskawy (olej )
Jak coś ustalisz daj znać.