Jesli kierownica jest krzywa a geometria w normie(zdarza sie tak) to jesli bylo uderzenie np. kraweznik to w gre moze wchodzic skrzywienie drazka kierowniczego lub kolumny zawieszenia-amorka lub zwrotnicy-wszystko zalezy od okolicznosci w jakich kierownica ulegla skrzywieniu
KARGUL
@KARGUL
Najnowszy post utworzony przez KARGUL
-
RE: Kierownica ciut krzywo
-
RE: Male uderzenie...duzy problem...
Wielkie dzieki za odzew...
Dzis byl dokladny przeglad, kolo raczej nie cofnelo sie, stabilizator sie troszke przesunal w bok-minimalnie(przy wymianie wahacza ustawi sie go na miejscu), koncowka drazka okey, sam wahacz tez prosty raczej(pomierzone punkty podwozia-i raczje jest prosto) nic strasznego, kierownica jest krzywo( o jakies 10 minut w prawo sie przekrecila przy prstych kolach)-prawdopodobnie to sprawa leciutko skrzywionego drazka kierowniczego-auto prowadzi sie stabilnie ale zeby wyeliminowac te skrecenie kierownicy to robiac geometrie troszke sie ruszy koncowke drazka na gwincie i bedzie prosto)-chyba ze na geometrii wyjdzie cos nietypowego, punkty podwozia okey, mocowanie wahacza do plyty podlogowej raczej okey(jak na polskie drogi) stabilnosc jazdy poprawna koncowka drazka sztywka bez luzow. Ale wydatki beda, felga sprasowana raczej do wyrzucenia-szkoda kasy na naprawe, przegladajac auto od spodu okazalo sie ze sworzen wahacza lewego(raczje nie od tego uderzenia-tylko z powodu ogolnie "idealnej jakosci" polskich dog dostal luzu-wiec wahacz do zmiany, TULEJA metalowo-gumowa mocowania silnika wyrobiona lata w mocowaniu, silnik sie trzesie na wolnychj obrotach i przy ruszaniu rzuca nim. Wiec koszty beda...choc i tak male i nie zwiazane ze zdarzeniem...na szczescie auto proste jest niepoprzekaszane. Polecam wszystkim zdjecie nogi na sliskiej drodze i przeskakiwanie nad kraweznikami... -
RE: Male uderzenie...duzy problem...
oj nie, jechalem dosc szybko i musialem hamowac awaryjnie, postawilo mnie bokiem bo okazalo sie ze jest bardzo slisko...kontra kontra i ogolnie luzik ale przed auta bezwladnie poszedl bokiem i uderzyl w kraweznik mocno, felga zgieta i kolo kierownicy przestawione...
-
Male uderzenie...duzy problem...
Witam
Mam pytanie. Niestety dzis wieczorem uderzylem dosc mocno lewym przednim kolem w kraweznik(plasko rant felgi rownolegle do kraweznika) i niestety po tym uderzeniu kierownica dosc mocno(tz jakies 10 stopni) skrecila sie w prawo a auto jedzie na wprost.
Jak sadzicie co najprawdopodobniej sie skrzywilo a moze pomoze sama regulacja, jak sadzicie co mnie czeka do wyminay(tylko nie wszystko...) -
Ilosc oleju miedzy min a max...
Witam
Temat ten juz chyba byl poruszany kiedys na forum ale z wlasnego doswiadczenia wiem,ze bardzo go trudno znalezc.
Moje pytanie brzmi ile oleju w mililitrach jest miedzy min a max na bagnecie oleju?
Z gory thanx za odpowiedz -
RE: Stukajacy przegub...
Thanx za odpowiedz...bede powoli myslal o wymianie...ale powoli jak zacznie glosniej stukac...
Z tego co wiem to przegub zewnetrzny na bank moze sie rozpiac kiedy jest mocno zuzyty a wczesniej juz bardzo stukal...oglnie skutki takie jakby sie ukrecil jazdy nie ma juz i chyba kolo sie jakos skrzywia bezwladniewie i lata i z holowaniem jest problem... -
RE: Stukajacy przegub...
A nie ma roznicy czy lewy czy prawy-oba sa takie same- po prostu o przegub do Tico prosic?
Jakie Ty konkretnie polecasz-jakie masz doswiadczenia, np. z tym co po 23tys odezwal sie?
I jeszcze jedno- taki maly przebieg to skutek dosc ostrej jazdy czy raczej przegud nie za dobry skoro tylko 23tys? -
RE: przyciski do podnoszenia szyb - czy oni oszaleli?
Witam
Mam pytanie banalne chyba...oryginalnie te przyciski od podnoszenia szyb nie sa podwietlane?
Tak sie tylko pytam... -
Stukajacy przegub...
Witam
Mam krotkie pytanie-puka mi prawy przegub zewnetrzny w Tico(na razie cicho i tylko przy mocniejszym wcisnieciu gazu przy skreconych kolach)-moje pytanie brzmi-jak bedzie sie objawial coraz bardziej zuzyty przegub(oslona nowa jest zalozona)-coraz glosniej bedzie pukal? Czy moze juz nawet przy lekkim dodaniu gazu przy lekko skreconych kolach bedzie pukal?
jakie objawy beda swiadczyly o tym ze coraz gorzej z nim...przegub jest od nowosci ma 61tys km i 8 lat, ile dajecie mu jeszcze, jezdze w miare spokojnie...chodzi glownie o to ile jeszcze na nim da rade przejechac, jak rozpoznam, ze sie konczy oraz kiedy ma szanse sie rozpiac-czy tuz przedtem bedzie bardzo glosno pukal?Z gory thanx za pomoc(kupic mam zamiar w przyszlosci najzwyklejszy i najtanszy przegub)
-
RE: Tylne amortyzatory-geometria?
Thanx za info...
Mysle o gazowo-olejowych, wiec pewnie delphi lub kyb bo bilstein za drogi...ale to juz pewnie na wiosne
Wazne ze tylko zmiana i brak innych kosztow typu regulacje geometrii itd